Την Τετάρτη 3 Ιουνίου 2026 τα νήπια του σχολείου μας
επισκέφτηκαν το 5ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Σμύρνης.
Στην επίσκεψη μας συνόδευσαν και γονείς των μαθητών.
Τα παιδάκια της α΄ τάξης και η δασκάλα τους κ. Ελένη Ντάγκα,
μας υποδέχτηκαν με ενθουσιασμό, μας ξενάγησαν στους χώρους του σχολείου,
μπήκαμε στην τάξη τους, συμμετείχαμε μαζί με τους μαθητές της α΄ τάξης
σε δραστηριότητα που υλοποίησε η δασκάλα τους και
στη συνέχεια πήγαμε όλοι μαζί στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου,
όπου τα νήπια και οι μαθητές της α΄ τάξης χωρισμένοι σε δυο ομάδες
προσπαθούσαν να μαζέψουν με καλαμάκια περισσότερα ψάρια.
Νικητές αναδείχτηκαν οι μαθητές και των δυο ομάδων.
Στο τέλος τα παιδιά αντάλλαξαν αναμνηστικά δώρα που κατασκεύασαν τα ίδια.
Τα νήπια ενθουσιάστηκαν από την επίσκεψη και
ανυπομονούν να πάνε στο Δημοτικό Σχολείο.
Ευχαριστούμε πολύ τη Διευθύντρια του 5ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Σμύρνης
κ. Θεοδώρα Σαράφογλου και τη δασκάλα της α΄ τάξης κ. Ελένη Ντάγκα για τη φιλοξενία.






