Το καλοκαίρι ήρθε και τα παιδάκια μας στόλισαν το σχολείο με καλοκαιρινές κατασκευές.












Και μιας και πλησιάζουμε στη λήξη του σχολικού έτους, βάψαμε τσάντες για να βάλουμε τις εργασίες μας και κατασκευάσαμε δελφίνια να διακοσμήσουμε τους φακέλους μας.


