28η Οκτωβρίου 1940
Ο κύκλος του Νερού
Μαθαίνουμε για τον κύκλο του νερού:
Διαβάζουμε το βιβλίο “Πέφτει πέφτει η σταγόνα”, Σαμ Γκόντουιν. Παρακολουθούμε εκπαιδευτικό βίντεο για τον κύκλο του νερού: ” Η ιστορία του Νούλη του Σταγονούλη” https://www.youtube.com/watch?v=IayIMRLzswU. Μαθαίνουμε το τραγούδι “Ο κύκλος του νερού”:https://www.youtube.com/watch?v=ZWRDQscGLRc. Μαθαίνουμε το ποίημα «Από πού είσαι ποταμάκι» του Ζαχαρία Παπαντωνίου να το λέμε αλλά και να το τραγουδάμε: https://www.youtube.com/watch?v=fgX-IbAuOPQ. Πειραματιζόμαστε στην τάξη, κάνουμε εργασίες, ζωγραφιές και κατασκευές με σκοπό οι μαθητές/τριες ν’ αποκτήσουν γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις για το φυσικό φαινόμενο (Αναλυτικό Πρόγραμμα Νηπ/γείου, 2022).
Ο Σταγονούλης μας αφηγείται την ιστορία του!



Κατασκευή Ομπρέλες για να προστατευτούμε… από τη βροχή!

Ομαδική Εργασία: “Αν η Βροχή ήταν πολύχρωμη, τότε ο Κόσμος θα ήταν σαν Ζωγραφιά!”

Φρούτα Φθινοπωρινά
Κάθε φρούτο έχει αξία
και φροντίζει την υγεία
και έτσι πάντα προτιμάμαι
ένα φρούτο όταν πεινάμε!


Παίζουμε δημιουργικά και με τα φρούτα και τα λαχανικά από το μανάβικο της τάξης;
Γνωρίζουμε τον Ιταλό ζωγράφο Τζουτσέπε Αρτσιμπόλντο μέσα από τους πίνακές του με φρούτα και λαχανικά και δημιουργούμε τους δικούς μας πίνακες.

Μηλοβιβλιαράκι: “Ο φίλος μου ο Μήλος”
Ατομικές εργασίες: με μήλο-κολάζ, αχλάδι και σταφύλι με τύπωμα.
Κατασκευή καλαθιού
με φρούτα φρούτα ζουμερά, φρούτα Φθινοπωρινά
που όλοι αγαπάμε και πολύ τα λαχταράμε!

Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων
1η Οκτωβρίου-Παγκόσμια Ημέρα για την Τρίτη Ηλικία
Η Παγκόσμια Ημέρα των Ηλικιωμένων, γνωστή και ως “Παγκόσμια Ημέρα για την Τρίτη Ηλικία”, υιοθετήθηκε από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ το 1990, ως φόρος τιμής στους ηλικιωμένους που παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην οικογένεια και την κοινωνία, μέσω του εθελοντικού τους έργου, της μετάδοσης των εμπειριών και των γνώσεων τους, της βοήθειας, της φροντίδας και της αγάπης που δίνουν στα παιδιά και τα εγγόνια τους. Έτσι και εμείς στο σχολείο αφιερώσαμε αυτή τη μέρα με διάφορους τρόπους (μιλήσαμε, τραγουδήσαμε, ζωγραφίσαμε, ετοιμάσαμε δωράκια κ. ά.) στους αγαπημένους μας παππούδες και γιαγιάδες.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑΓΙΑ ΚΑΙ ΠΑΠΠΟΥ
ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ!
Συνεργασία, ομαδικότητα, επικοινωνία, φιλία!
Τις πρώτες ημέρες στο σχολείο ενθαρρύνουμε τη συμματοχή των παιδιών σε ομαδικές δραστηριότητες που απαιτούν συνεργασία και γίνονται αφορμή οι μικροί μας μαθητές/τριες να επικοινωνήσουν, να γνωριστούν καλύτερα, να γίνουν φίλοι και έτσι να ενισχυθεί η συνοχή της ομάδας στην τάξη!
- Ομαδική κατασκευή ΠΑΖΛ: “Παρά τις διαφορές μας φτιάχνουμε το τέλειο παζλ”
- Ομαδική εργασία: ” Στο νηπιαγωγείο μας είμαστε όλοι φίλοι!!!”

- Εργασία για τη φιλία: “Εγώ και εσύ μαζί”
- “Συνεργασία -φιλία στην καρδιά μου κρατώ, τους φίλους μου πολύ αγαπώ!”

Ο κ. Κανονάκης στο σχολείο μας!
Η καθημερινότητα στην τάξη και το σχολείο ρυθμίζεται από κανόνες (για την ομαλή διεξαγωγή μιας συζήτησης, την ομαλή συνεργασία), που προκύπτουν ως αποτέλεσμα της συμφωνίας εκπαιδευτικών και παιδιών και αποσκοπούν στην προσωπική και κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών/τριών, στην εύρυθμη λειτουργία του σχολικού περιβάλλοντος και στην απρόσκοπτη δράση όλων,(Α.Π.Σ. Νηπιαγωγείου,2022).
Για την καλή συμπεριφορά και τη σημασία τήρησης των κανόνων στο σχολείο “δημιουργούμε” το δικό μας βιβλίο με τίτλο: “Το Τερατάκι πάει στο νηπιαγωγείο!”
Τους κανόνες του κ. Κανονάκη τηρώντας “είμαι αστέρι” και η κυρία μου το ξέρει!
13ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
Το σχολείο μας βρίσκεται στο κέντρο της πόλης (Ταχ. Δ/νση: Λ. Σακελλαρίου 53) και μοιράζεται τον προαύλιο χώρο με το 3ο Δημοτικό Σχολείο Καρδίτσας. Τη φετινή σχολική χρονιά (2024-2025), λειτουργεί με τέσσερα (4) τμήματα Πρωινού Υποχρεωτικού Προγράμματος, δύο (2) τμήματα Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος, ένα (1) τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και ένα (1) Τμήμα ‘Ένταξης.


































