Εργαστήρια δεξιοτήτων

Σχολικό έτος 2023-2024

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Κλιματική αλλαγή-Φυσικές καταστροφές, Πολιτική Προστασία
Τίτλος: Προστάτεψε το δάσος-είναι πηγή ζωής

Σύμφωνα με την σύγχρονη οπτική της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, η οποία
αναγνωρίζεται ως Εκπαίδευση για την Αειφορία, το περιβάλλον δεν αντιμετωπίζεται
απλώς ως πηγή γνώσης αλλά γίνεται κατανοητό ως σύστημα ισορροπιών και σχέσεων
και ο κεντρικός στόχος της είναι ο ενεργός πολίτης ( ΙΕΠ, 2014).

Βασικός σκοπός του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση, η εκπαίδευση και η
αλλαγή συμπεριφοράς των μαθητών/τριών σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον
και συγκεκριμένα στο δασικό οικοσύστημα. Τα δάση διαδραματίζουν σημαντικό
ρόλο στη μείωση του κινδύνου φυσικών καταστροφών, όπως πλημμύρες, ξηρασίες,
κατολισθήσεις και άλλα ακραία γεγονότα. Σε παγκόσμιο επίπεδο, τα δάση
μετριάζουν την κλιματική αλλαγή μέσω δέσμευσης άνθρακα, συμβάλλουν στην
ισορροπία οξυγόνου, διοξειδίου του άνθρακα και υγρασίας στον αέρα.
Οι επιμέρους στόχοι του προγράμματος είναι: η ανάδειξη των σχέσεων και
αλληλεπιδράσεων φυσικού και ανθρωπογενούς περιβάλλοντος, ο εντοπισμός των
ανθρώπινων δραστηριοτήτων που υποβαθμίζουν ή απειλούν το φυσικό περιβάλλον
και η ανάδειξη προληπτικών μέτρων.

IMG 20240410 160744 IMG 20240410 160923

 

IMG 20240410 160818

Πως θα βρει η κυρία Βαβαβάου η κουκουβάγια μας το δρόμο για να πάει από την πόλη που μένουμε στο δάσος και να συναντήσει τους γονείς της;

Τα παιδιά αποφάσισαν να της φτιάξουν τους δικούς τους χάρτες για να τη βοηθήσουν.

IMG 20240410 134949 IMG 20240410 134956 IMG 20240410 135003 IMG 20240410 135010 IMG 20240410 135017

Τι θέλουμε να μάθουμε για το δάσος;

IMG 20240410 160926

Το βιβλίο της Sally Nicholls: Πως δημιουργείται το Δάσος

Πώς δημιουργείται το δάσος

Ποιος δημιουργεί το δάσος;
Ένας μάγος, ένας γίγαντας ή ένας αυτοκράτορας;
Πάμε μια βόλτα με τον παππού για να μάθουμε πώς δημιουργείται το δάσος, και να ανακαλύψουμε πώς χιλιάδες μικροσκοπικά πράγματα συνεργάζονται για να αλλάξουν τη Γη.

Διαβάζω την ιστορία και μαθαίνω για τα δάση σε όλο τον κόσμο και τους τρόπους για να τα προστατέψουμε.

μας βοήθησε αρκετά να καταλάβουμε πως φτιάχνονται τα δάση.

Διαβάσαμε επίσης το βιβλίο των ΖΑΟΥΙ ΣΙΛΒΕΝ, ΚΡΑΧΕΪ ΑΝ: Είμαι ένα δέντρο

Είμαι ένα Δέντρο - Jaoui Sylvaine | Skroutz.gr

– Είμαι ένα σποράκι.
– Κι εγώ.
– Έχω όμορφες και μεγάλες ρίζες.
– Κι εγώ.
– Είμαι το δώρο της ζωής!
– Κι εγώ…
Ένα πολύτιμο βιβλίο που εξυμνεί τη γέννηση και τον σεβασμό στη φύση και στον διπλανό μας. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

Τα παιδιά δημιούργησαν τις δικές τους ζωγραφιές και φτιάξαμε το παρακάτω βιντεάκι για να δώσουμε το δικό μας μήνυμα για τη σημασία των δέντρων στη ζωή μας!

Με αφορμή το βιβλίο:

 

Το καμένο δάσος - Στέλλα Βλαχοπούλου | Skroutz Βιβλία

Οικολογική σειρά που απευθύνεται σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. Το καινούργιο στοιχείο της σειράς «Παιδί και περιβάλλον» είναι η οπτική μέσα από την οποία βλέπουμε τη φύση. Και η οπτική αυτή είναι της οικολογίας. Προσπαθούμε να δούμε τα φυτά και τα ζώα ενταγμένα μέσα σ’ ένα οικοσύστημα, μέρος του οποίου είναι και ο άνθρωπος. Στόχος της σειράς είναι να φέρει το παιδί σε επαφή με το φυσικό του περιβάλλον. Γιατί, πώς αλλιώς θα αγαπήσει και στη συνέχεια θα προστατεύσει τη φύση, αν πρώτα δεν τη γνωρίσει;
(ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)

αποφασίσαμε να δώσουμε το δικό μας μήνυμα και στα παιδιά του συστεγαζόμενου Δημοτικού, φτιάχνοντας δύο αφίσες

IMG 20240412 123110 IMG 20240412 123116 IMG 20240412 123826 IMG 20240412 123830 IMG 20240412 130723 IMG 20240412 161206 IMG 20240412 161210

DSC08694

Η αφίσα που δόθηκε στους γονείς για τα 10 δεν του δάσους:

IMG 20240416 115656 IMG 20240416 115702

Για το τέλος της θεματικής ενότητας είχαμε μια έκπληξη στα παιδιά του νηπιαγωγείου μας. Σε συνεργασία με τον Δήμο Χαλανδρίου και το δωρεάν εκπαιδευτικό του πρόγραμμα για την πυρασφάλεια και την πυροπροστασία, ήρθαν στο σχολείο μας δύο εθελοντές πυροσβέστες για να μας μεταλαμπαδεύσουν τις γνώσεις τους γύρο από την πυρκαγιά.

Ευρωπαϊκός αριθμός κλήσης έκτακτης ανάγκης «112». Πότε μπορούμε να καλέσουμε το νούμερο αυτό;

Ποιο νούμερο θα καλέσουμε σε περίπτωση πυρκαγιάς;

”199”

Τι φοράει ένας πυροσβέστης;

Τι είναι οι πυροσβεστήρες; Έχουμε μέσα στο σχολείο μας και πού;

Τί είναι η μάνικα; Ποιός είναι ο σωστός τρόπος για  να την κρατάμε; Πώς είναι το κράνος;

Αυτά και άλλα πολλά μας έδειξαν οι δυο πυροσβέστες και μας άρεσε πολύ ή όλη εμπειρία!

DSC08654 DSC08658 DSC08659 DSC08660 DSC08664 DSC08666 IMG 1257 IMG 1258 IMG 1260 IMG 1262 IMG 1265 IMG 1266

 

 

 

 

 

 

Θεματική ενότητα :Ζω καλύτερα- Ευ ζην
1. Ασφάλεια και Πρόληψη

Τίτλος: Δεν μαλώνω, δεν μαλώνω, αγκαλιά μεγάλη απλώνω

Λαμβάνοντας υπόψη ότι αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα για όλα τα παιδιά να βρίσκονται σε ένα σχολικό περιβάλλον που τους παρέχει ασφάλεια και προστασία, θεωρείται πρωταρχικής  σημασίας τα σχολεία να εφαρμόσουν με συστηματικό τρόπο πολιτικές πρόληψης και αντιμετώπισης του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού.

Στο πρόγραμμα που αναπτύσσουμε προτείνονται διαφορετικές προσεγγίζεις με σκοπό την πρόληψη περιστατικών σχολικής βίας, γιατί τα προγράμματα αυτά αποτελούν σημαντικό παράγοντα τόσο για τη σχολική επιτυχία, όσο και για την ομαλή ψυχοκοινωνική ανάπτυξη των μαθητών.

Ακολουθούν οι δράσεις μας πάνω στη συγκεκριμένη θεματική!

Ζωγραφική σε ομάδες!

DSC08458

IMG 1118 IMG 1120 IMG 1122 IMG 1124

IMG 1127

Τι ξέρω – τι καταλαβαίνω όταν ακούω τη λέξη ”Βία”;

Είδαμε σχετικές εικόνες και τις περιγράψαμε!

IMG 20240220 132814 DSC08455

Διαβάσαμε και επεξεργαστήκαμε το βιβλίο του Γιώργου Σακελλαρίδη: Μήλα γύρω γύρω, στη μέση πορτοκάλι

20200219103338 mila gyro gyro sti mesi portokaliΈνα βιβλίο για τη βία, το ρατσισμό, την απόρριψη του άλλου, του διαφορετικού – δηλαδή του καθενός μας, αφού ο καθένας μας είναι διαφορετικός από τους άλλους. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

Γνωρίσαμε τους πρωταγωνιστές του βιβλίου , ακούσαμε το τραγούδι, το τραγουδήσαμε και φυσικά γίναμε και ‘μεις τα μήλα και τα πορτοκάλια και δραματοποιήσαμε την ιστορία.

IMG 20240207 123631 IMG 20240208 123124IMG 20240207 123646 IMG 20240208 123113DSC08429 DSC08430 DSC08433

Γνωρίσαμε τον πίνακα του Ν. Λύτρα

ff99a9da5cecf5f99a35daac622b51e9

Και κάναμε τις ρουτίνες σκέψης μας:DSC08448

 

Τον πίνακα αυτό τον συνδυάσαμε με το τραγούδι του Μίκη Θεοδωράκη ΄΄H Μαργαρίτα΄΄ και έτσι βαφτίσαμε το κοριτσάκι του πίνακα με το ίδιο όνομα: Μαργαρίτα.

Στη συνέχεια τα παιδιά αποτύπωσαν σε φύλλο εργασίας το τι θα έκαναν αυτά για να βοηθήσουν την Μαργαρίτα

DSC08438 DSC08439 DSC08440 DSC08442 DSC08443 DSC08444

 

Βασισμένοι στο βιβλίο ‘Πες κάτι” του Πίτερ Ρέινολντς

978 618 03 2014 5 3«Ο κόσμος χρειάζεται τη φωνή σου. Αν έχεις μια καταπληκτική ιδέα… μίλα! Αν δεις μια αδικία… μίλα!»

αποφασίσαμε να φτιάξαμε τις δικές μας αφίσες για την πανελλήνια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού( 6 Μαρτίου) ώστε να δώσουμε στα παιδιά του συστεγαζόμενου δημοτικού , το δικό μας μήνυμα.

IMG 20240219 123546 IMG 20240219 123550 IMG 20240219 123540IMG 20240219 123606 IMG 20240220 123253IMG 20240220 124302IMG 20240304 133255

Οι δικές μας φωνές θα ακουστούν στις 6 Μαρτίου μπροστά στα παιδιά του δημοτικού σχολείου!

Έφτασε λοιπόν η πανελλήνια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού και σε συνεργασία με το δημοτικό σχολείο παρουσίασε το κάθε τμήμα μία δράση σχετική με αυτή την ημέρα. Το νηπιαγωγείο ξεκίνησε με την παρέλαση στο προαύλιο του σχολείου, κρατώντας τις ταμπέλες που είχε φτιάξει ο καθένας σχετικά με το μήνυμα που ήθελε να δώσει.

20240306 100311Στη συνέχεια δραματοποιήσαμε το παραμύθι του Γιώργου Σακελλαρίδη: Μήλα γύρω γύρω, στη μέση πορτοκάλι!

IMG 1173 IMG 1174 IMG 92a45901a8216b31900978d5da181b29 V

Πήραμε και αναμνηστικό!

IMG 20240422 132230

Ευχαριστούμε όλους τους μαθητές του δημοτικού σχολείου καθώς και τους δασκάλους τους για την όμορφη αυτή συνεργασία και φυσικά για  το θερμό τους χειροκρότημα!!

 

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα

1 εργαστήριο: «Ας γνωριστούμε. Ποιοι είμαστε;»

Συγκρότηση ομάδας:
Στόχος του συγκεκριμένου εργαστηρίου είναι η ευαισθητοποίηση και η συγκρότηση ομάδας.

Δραστηριότητα 1η: «Αισθητικοκινητική δράση –χρήση σώματος για ζέσταμα» (κινητική
δραστηριότητα)
Στόχος να κινηθούν ελεύθερα και να απελευθερώσουν το σώμα και τη σκέψη.

Δραστηριότητα 2η: «Αισθησιοκινητική δράση –χρήση σώματος ως εκφραστικό μέσο»
(κινητική δραστηριότητα με αξιοποίηση παιχνιδιών Α΄ φάσης Θεατρικού Παιχνιδιού)
Στόχος να κινηθούν ελεύθερα και να εκφραστούν μέσω του σώματός τους και της χρήσης σύντομου λόγου.

Δραστηριότητα 3η: «Φρουτοσαλάτα» (κινητική δραστηριότητα με αξιοποίηση παιχνιδιών Α΄ φάσης Θεατρικού Παιχνιδιού)
Στόχος είναι να δοθεί έμφαση στα αντανακλαστικά και στο ζέσταμα του σώματος, τα οποία είναι στοιχεία που βοηθούν στην προετοιμασία της ομάδας. Επιπλέον, να αναφερθούν στην ομάδα χαρακτηριστικά γνωρίσματα διαφόρων μελών της.

Δραστηριότητα 4η: «Το δέντρο της ομάδας μας» (δραστηριότητα σε Ολομέλεια με
κατασκευή και κολλάζ)
Στόχος είναι να κάνουν τα παιδιά το περίγραμμα του χεριού τους και μέσα σε αυτό ή γύρω από αυτό (τα παιδιά αποφασίζουν) να ζωγραφίσουν κάτι που τους αρέσει και να
δημιουργούν με αυτά το δέντρο της ομάδας.

IMG 20231102 141002DSC08198

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 εργαστήριο – Συμβόλαιο ομάδας
Στόχος είναι η δημιουργία κανόνων εύρυθμης λειτουργίας της ομάδας, αναγνώριση θετικών χαρακτηριστικών και δεξιότητες που έχει ο εαυτός μας και ο άλλος καθώς και η ανεκτικότητα απέναντι στον άλλον.

Δραστηριότητα 1η: «Συμβόλαιο της ομάδας»
Στόχος της συγκεκριμένης δραστηριότητας είναι να συμφωνηθούν και να καταγραφούν οι κανόνες εύρυθμης λειτουργίας της Ομάδας.

 

DSC08194

Δραστηριότητα 2η: «Χαρίζω στον εαυτό μου και στον άλλον κάτι θετικό» (κινητική
δραστηριότητα με αξιοποίηση τεχνικών Θεάτρου)
Στόχος της συγκεκριμένης δραστηριότητας είναι αφενός η αναγνώριση θετικών ιδιοτήτων που διαθέτουν τα ίδια για τον εαυτό τους -ως χαρακτήρες και ως δεξιότητες- με στόχο να αναπτύξουν μία θετική εικόνα για τον εαυτό τους και αφετέρου η αναγνώριση θετικών χαρακτηριστικών που βλέπουν και θαυμάζουν στους άλλους.

Δραστηριότητα 3η: «Η αλυσίδα της τάξης μας»
Στόχος αυτής της δραστηριότητες είναι να φτιαχτούν κανόνες μιας πιο συγκεκριμένης
κατηγορίας που αφορούν στην ανεκτικότητα, στην αποδοχή του άλλου και στη συνεργασία.

DSC08195 DSC08196 DSC08197

 

 

 

 

 

 

 

IMG 20231120 141459

3ο εργαστήριο- «Οι αρχικές μας ιδέες!» (Δραστηριότητα κινητική συγκέντρωσης με ατομικό ιχνογράφημα και κολλάζ.)
Στόχος του εργαστηρίου είναι η ανίχνευση αρχικών ιδεών των παιδιών για την έννοια της διαφορετικότητας και δημιουργία ενός εννοιολογικού χάρτη σε ομαδικό κολλάζ.

DSC08199

4ο εργαστήριο-Ομοιότητες και Διαφορές στο περιβάλλον (φύση και ζώα):
Στόχος του εργαστηρίου είναι να εντοπίσουν τα παιδιά ομοιότητες και διαφορές στο
περιβάλλον μέσα από εικόνες λουλουδιών, φυτών, δέντρων και ζώων.

5ο εργαστήριο-Ομοιότητες και Διαφορές στο ανθρώπους:
Στόχος είναι εντοπίσουν τα παιδιά ομοιότητες και διαφορές στους ανθρώπους μέσα από
εικόνες αλλά και από την παρατήρηση του εαυτού τους και των συμμαθητών τους.

 

DSC08201 DSC08202

 

 

 

6ο εργαστήριο- Η Αξία της Διαφορετικότητας
Στόχος του εργαστηρίου είναι να αναδειχθεί η αξία της διαφορετικότητας στη ζωή μας. Να συνειδητοποιήσουν τα παιδιά ότι είναι σημαντικό να διαφέρουμε μεταξύ μας και πως όλοι μπορούμε να μάθουμε και να κερδίσουμε από τους άλλους.

Δραστηριότητα 1η:
(Ανάγνωση και Επεξεργασία παραμυθιών που διαπραγματεύονται τη Διαφορετικότητα. Συζήτηση στην Ολομέλεια και δραματοποίηση στην ομάδα.)

58b28f9d ce55 47d3 8dc5 67cf20245ff1

«Δεν ανήκεις εδώ. Δεν είσαι σαν κι εμάς. Είσαι κάτι άλλο».
Το Κάτι Άλλο προσπαθεί με κάθε τρόπο να μοιάσει με τους άλλους. Αλλά, ό,τι κι αν κάνει, το μόνο που καταφέρνει είναι να δείξει πόσο διαφέρει από αυτούς. Τότε εμφανίζεται το Κατιτί και του ζητάει να γίνουν φίλοι. Αλλά το Κάτι Άλλο δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι το Κατιτί του μοιάζει σε κάτι.
Η ιστορία της Κάθριν Κέιβ, καυστικά απλή, αλλά τόσο αληθινή, ζωντανεύει με υπέροχο τρόπο μέσα από τα σκίτσα του Κρις Ρίντελ. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου).

199f400b 27c7 4cea 88e2 228b7efbb9de

Η ζωή του γινόταν κάθε μέρα και πιο δύσκολη. Από τη δουλειά του τον έδιωξαν γιατί ήταν διαφορετικός. Από τα μαγαζιά τον έδιωχναν γιατί ήταν διαφορετικός. Στις συγκοινωνίες δεν τον δέχονταν γιατί ήταν διαφορετικός. Οι φίλοι του έπαψαν να τον κάνουν παρέα γιατί ντρέπονταν που ήταν διαφορετικός. Κι αυτός ρωτούσε τον εαυτό του: τώρα πρόσεξαν ότι είμαι διαφορετικός; Πρέπει να γίνω ένας ίδιος μες στους ίδιους; (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

IMG 20231120 141510

 

Δραστηριότητα 2η: «Ίδιοι ή διαφορετικοί; Πώς νιώθω πιο καλά;» (Κινητική δραστηριότητα με κατευθυνόμενους και ελεύθερους αυτοσχεδιασμούς – τεχνικές θεάτρου)

Στόχος είναι να νιώσουν τα παιδιά πως είναι όταν είμαστε όλοι ίδιοι και πόσο ωραίο είναι να έχει ο καθένας την μοναδικότητα του και να είναι ξεχωριστός.

Δραστηριότητα 3η: «Είμαι ο εαυτός μου και μπορώ να πω όχι!» ( Δραστηριότητα
συζήτησης σε Ολομέλεια. Φύλλο εργασίας με βάσει τις Ρουτίνες σκέψης)
Στόχος του εργαστηρίου είναι να κατανοήσουν τα παιδιά ότι δεν πρέπει να υποκύπτουμε σε συμπεριφορές άλλων εάν δεν μας εκφράζουν και τους ίδιους ή να κάνουμε κάτι παρά τη θέλησή μας για να γίνουμε αποδεκτοί/αρεστοί από άλλους.

 

DSC08203

7ο εργαστήριο- Τελικές ιδέες παιδιών για τη διαφορετικότητα-Αξιολόγηση
(Δραστηριότητα κατασκευής. Δραστηριότητα κουκλοθέατρο. Δραστηριότητα κινητική
συγκέντρωσης με ατομικό ιχνογράφημα και κολλάζ.)
Στόχος του εργαστηρίου είναι η αποτύπωση των τελικών ιδεών των παιδιών για την έννοια της διαφορετικότητας και δημιουργία ενός εννοιολογικού χάρτη σε ομαδικό κολλάζ.

Δραστηριότητα 1η: «Τι θα συνέβαινε σε έναν κόσμο όπου όλα θα ήταν ίδια;»
(Δραστηριότητα κατασκευής και κουκλοθέατρου)

DSC08186

DSC08135 DSC08137 DSC08139 IMG 0965 IMG 0966 IMG 0967

Δραστηριότητα 2η: «Τι θα συνέβαινε σε έναν κόσμο όπου όλα θα ήταν διαφορετικά;»
(Δραστηριότητα κατασκευής και κουκλοθέατρου)

DSC08188 DSC08192

 

DSC08163 DSC08164 DSC08180 1

Δραστηριότητα 3η: «Οι τελικές μας ιδέες» (Δραστηριότητα αξιολόγησης κινητική με
ατομικό ιχνογράφημα και κολλάζ.)

DSC08209 1

Σχ. έτος 2022-2023

Τη φετινή σχολική χρονιά στο νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήθηκαν εργαστήρια δεξιοτήτων με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές.

Το πρόγραμμα και το εκπαιδευτικό υλικό των «Εργαστηρίων Δεξιοτήτων» ομαδοποιείται σε τέσσερεις (4) Θεματικές Ενότητες.

Τα προγράμματα καλλιέργειας δεξιοτήτων που εφαρμόστηκαν στα δύο πρωινά τμήματά μας για το σχολικό έτος 2022-2023, είναι τα ακόλουθα:

ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 

Υποθεματική: 

Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά 

Υπεύθυνα παιδιά- Υπερασπιστές των ζώων 

10 Οκτωβρίου- 30 Νοεμβρίου 

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ 

Υποθεματική: 

  1. Ανθρώπινα Δικαιώματα 

“Καραβάνια χωρίς σύνορα: Αναζητώντας την πατρίδα της καρδιάς μας” 

1η Δεκεμβρίου- 10 Φεβρουαρίου 

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ 

Υποθεματική: 

STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική 

Οι μικροί εξερευνητές 

13 Φεβρουαρίου- 31 Μαρτίου 

ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ 

Υποθεματική: 

  1. ΥΓΕΙΑ: Ασφάλεια στο δρόμο 

Τον ΚΟΚ αγαπώ. Με ασφάλεια κυκλοφορώ. 

Απρίλιος- Μάιος  

Ευχαριστούμε πολύ για τη συνεργασία και την υποστήριξή σας καθ όλη τη διάρκεια της πραγματοποίησης των παραπάνω εργαστηρίων.