Στο πλαίσιο του προγράμματος που αφορά τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και το θεματικό άξονα «Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία», τα παιδιά του σχολείου μας επεξεργάστηκαν το θέμα “STE(A)M – Εκπαιδευτική Ρομποτική”, με τίτλο: «Οι μικροί μετεωρολόγοι».
Την Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2025, παρακολουθήσαμε το διαδραστικό, θεατρικό και εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Καιρικά φαινόμενα – Εποχές», με εμψυχώτρια τη Δρ. Πέννυ Χατζηευστρατίου Μιχελινάκη, στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.
Στο διαδραστικό αυτό εργαστήρι μάθαμε τα καιρικά φαινόμενα μέσα από το παιχνίδι και τους πειραματισμούς με το φως. Ταξιδέψαμε μαζί με τον ήρωά μας, το Φώτη, στα χιόνια, περάσαμε από ανεμοστρόβιλο, από βροχή, από αέρα, από ξαστεριά και στο τέλος είδαμε τον ήλιο…
Σκοπός του εργαστηρίου ήταν να αποκτήσουν τα παιδιά γνώση για τις βασικές έννοιες που σχετίζονται με το φως, μέσα από τα καιρικά φαινόμενα. Ακολουθώντας τον ήρωα της ιστορίας μας στο ταξίδι του, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να αναπαραστήσουν καιρικά φαινόμενα, να πειραματιστούν με υλικά, να αναπτύξουν δημιουργικότητα και φαντασία, να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους…
στο τέλος η κ. Πέννυ μας έκανε δώρο το βιβλίο της “Ιστορίες γεμάτες φως”, γεμάτο γνώσεις, ιστορίες και υπέροχες εικόνες…
Πίνακας εβδομαδιαίας καταγραφής του καιρού…
τα παιδιά ζωγραφίζουν τα καιρικά φαινόμενα…
τα εργαλεία του μετεωρολόγου…
πειράματα με τον αέρα…
κατασκευή: ο τροχός του καιρού και το θερμόμετρο…
οι μικροί μετεωρολόγοι παρουσιάζουν το δελτίο καιρού…