Με τον Θωμά και τον Σαΐμ προέκυπταν συχνά συζητήσεις για την μαγειρική, άλλωστε ο πρώτος έχει πατέρα σεφ. Κάποια στιγμή τους πέταξα την ιδέα να κάνουμε μια μαγειρική δράση στην τάξη τους και τη δέχτηκαν με ενθουσιασμό. Η δασκάλα τους κ. Εύη συμφώνησε και υποστήριξε με θέρμη την ιδέα και την υλοποίησή της.
Μετά από συζητήσεις με τα δύο παιδιά, σχετικές με τους περιορισμούς ενός τέτοιου εγχειρήματος στο σχολείο, καταλήξαμε να φτιάξει πίτσες ο Θωμάς, μια σαλάτα ο Σαΐμ και εγώ το γλυκό. Ο στόχος της διασκέδασης ήταν προφανής, αλλά, μαζί με αυτόν, ήταν ευκαιρία προβολής δεξιοτήτων που δεν συνηθίζονται στο σχολείο και ικανοποίησης των
συγκεκριμένων παιδιών σε ένα διαφορετικό πεδίο από τα καθημερινά μαθήματα για τα οποία αγωνίζονται και πασχίζουν. Επίσης, από τέτοιες δραστηριότητες βγαίνει ωφελημένο το σύνολο της τάξης σε επίπεδο σχέσεων.
Η δράση πραγματοποιήθηκε σε μορφή ζωντανής επίδειξης στην τάξη, όπου εξηγούσαμε τα βήματα εφαρμογής των συνταγών και αλληλεπιδρούσαμε με όλους τους μαθητές, κάποιοι από τους οποίους βοήθησαν και στην πράξη. Υπήρξαν μικρές αστοχίες, όμως η συζήτηση στο τέλος έδειξε ότι όλα τα παιδιά απόλαυσαν τη δράση και έκαναν,
μάλιστα, εύστοχες παρατηρήσεις. Ολοκληρώσαμε με ένα γενικό αίσθημα ικανοποίησης και χαράς.
Κλείνοντας, ευχαριστούμε τη Διευθύντριά μας κ. Λογγινίδου για την πλήρη υποστήριξή της. Επίσης, την κ. Φωτεινή που μας έψησε τις πίτσες και την κ. Στέλλα για τη βοήθειά της κατά τη διαδικασία.
Ο δάσκαλος του Τμήματος Ένταξης
Γιώργος Κοκκότης