Άρθρα κατηγορίας Χωρίς κατηγορία
Το Φορητό Ψηφιακό Πλανητάριο – Planetarium On The Go επισκέφθηκε το σχολείο μας
Συγκέντρωση ειδών πρώτης ανάγκης για τους πλημμυροπαθείς της Θεσσαλίας
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, σε συνεργασία με τον Διευθυντή και το διδακτικό προσωπικό του σχολείου μας, με αίσθημα αλληλεγγύης και ενσυναίσθησης, αποφάσισε να προχωρήσει σε συγκέντρωση ειδών πρώτης ανάγκης για τους συνανθρώπους μας που δοκιμάζονται σκληρά μετά τις καταστροφικές πλημμύρες στη Θεσσαλία.
Από σήμερα Πέμπτη και μέχρι την ερχόμενη Τρίτη 19/09/2023, κάθε πρωί από τις 8:00 έως τις 8:30, θα υπάρχει στην είσοδο του σχολείου (επί της οδού Ψαρρού) μέλος του Συλλόγου για να παραλαμβάνει το υλικό. Υπάρχει άμεση ανάγκη για:
- Εμφιαλωμένα νερά
- Τρόφιμα μακράς διαρκείας / κονσέρβες κάθε είδους / συσκευασμένη τροφή έτοιμη για κατανάλωση (π.χ. κομπόστες, φρυγανιές και παξιμάδια, μπισκότα, κρουασάν, μπάρες δημητριακών, παστέλια, χυμοί κτλ ΟΧΙ μακαρόνια, ρύζι)
- Κουβέρτες και καινούργια κλινοσκεπάσματα, μαξιλάρια και υπνόσακοι
- Είδη προσωπικής και ατομικής υγιεινής για μωρά κι ενήλικες
- Ξηρά τροφή για ζώα
Όλα τα είδη που θα συγκεντρώσουμε, θα μεταφερθούν, κατόπιν συνεννόησης με τις αρμόδιες αρχές, στις περιοχές που υπάρχει ανάγκη.
Ευελπιστούμε στην βοήθεια όλων μας!
Συμπληρωματική εγκύκλιος για εισαγωγή στα Μουσικά Σχολεία
Εγγραφές Α’Δημοτικού 2023-2024
Πρόβλημα με τις τηλεφωνικές γραμμές του σχολείου
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
σας ενημερώνουμε πως παρά τις συνεχείς προσπάθειές μας, το σχολείο αντιμετωπίζει για 4η συνεχόμενη μέρα πρόβλημα με τις τηλεφωνικές γραμμές, που οφείλεται στη Wind.
Για αυτό τον λόγο δεν είναι δυνατή η επικοινωνία σας με το σχολείο μέσω τηλεφώνου.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση.
Εκ της διευθύνσεως,
ΠΡΩΙΝΗ ΖΩΝΗ ΓΙΑ 17 ΚΑΙ 20 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
σας ενημερώνουμε πως την Παρασκευή 17/2 και τη Δευτέρα 20/2 δεν θα πραγματοποιηθεί η πρωινή ζώνη.
Οι πόρτες του σχολείου θα ανοίξουν για όλα τα παιδιά στις 8.00
Εκ της διευθύνσεως
Ενημέρωση για νέο θετικό κρούσματος
Σας ενημερώνουμε ότι σήμερα 03-11-2021 έγινε αναφορά για νέο θετικό κρούσμα στο Γ2 τμήμα .Ο μαθητής ήρθε στο σχολείο για
τελευταία φόρα την Παρασκευή 29-10-21 κατά συνέπεια δε γίνεται ιχνηλάτηση .Ειδοποιήθηκαν :η Δ/νση ΠΕ Β΄Αθήνας καθώς και ο ΕΟΔΥ.
Το τμήμα παρά το γεγονός ότι έχει 2ο κρούσμα σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ δεν έχω δικαίωμα να το κλείσω.
Παρακαλώ πολύ να είστε σε αυξημένη επιφυλακή και για το παραμικρό σύμπτωμα κρυολογήματος κυρίως δέκατα
συμβουλευτείτε τον οικογενειακό σας ιατρό. Ευχαριστώ
Ενημέρωση γονέων και κηδεμόνων των μαθητών της Β’ Τάξης
Σας ενημερώνουμε πως την Τετάρτη 13 Οκτωβρίου και ώρα 16.30, θα γίνει ενημέρωση γονέων & κηδεμόνων στον προαύλειο χώρο του σχολείου από τις δασκάλες της Β τάξης, Μαμούγκα Μαρία και Παπαδάτου Ερμιόνη.
Εκ της διευθύνσεως
ΥΓ Λόγω προβλήματος του συστήματος, η ανακοίνωση δεν ανέβηκε νωρίτερα και σας ζητάμε συγγνώμη για την οποιαδήποτε αναστάτωση.




