Καλό μήνα θα πούμε
και τους αριθμούς θα υποδεχτούμε!
Το 1 θα συστηθεί
και θα κάνει την αρχή:

Ένα τραγούδι να πούμε
το ένα να θυμηθούμε!

Ένας ήλιος, μία γη, ένα φεγγάρι…

Στο χαρτί να γράψεις, το 1 για να μάθεις
αυτοκόλλητα να κολλήσεις και εσένα να ζωγραφίσεις!!!