Το σχέδιο δράσης που υλοποιεί το νηπιαγωγείο μας αυτή τη σχολική χρονιά έχει τίτλο:
“Ταξιδεύοντας στον μαγευτικό κόσμο των βιβλίων”
Στόχος Βελτίωσης:
Στόχος του σχεδίου δράσης είναι η εξοικείωση των παιδιών με τα βιβλία και η καλλιέργεια της φιλομάθειας και της φιλαναγνωσίας, μέσα από ένα πλαίσιο ευχάριστων και δημιουργικών δράσεων, το οποίο θα βοηθήσει τους/τις μικρούς/ές μαθητές/τριες να υιοθετήσουν “συνήθειες του καλού αναγνώστη”.Στην ανάπτυξη των ποικίλων δραστηριοτήτων η σχολική μας μονάδα θα συνεργαστεί με το 13ο ΝηπιαγωγείοΣυκεών.
Αναγκαιότητα – Στόχοι
Οι λόγοι που αποφασίσαμε να υλοποιήσουμε Σχέδιο Δράσης που θα επικεντρώνεται στην εξοικείωση των παιδιών με τα βιβλία και η επιδίωξη να καλλιεργηθούν η φιλομάθεια και η φιλαναγνωσία αλλά και να υιοθετήσουν οι μαθητές τις συνήθεις του καλού αναγνώστη είναι πολλαπλοί.
Η ανάγκη καλλιέργειας μιας αναγνωστικής κουλτούρας που θα κάνει τα παιδιά να αγαπήσουν τα βιβλία και να τα αντιλαμβάνονται ως πηγή γνώσης, έμπνευσης και ευχαρίστησης.
Η προώθηση κλίματος δημιουργικότητας και παιδαγωγικής αξιοποίησης βιβλίων ώστε να αποκτήσουν τα παιδιά θετικά βιώματα και να ανταποκρίνονται με μεγαλύτερη προθυμία στις συνοδευτικές δραστηριότητες που δίνονται στο σπίτι μαζί με το βιβλίο που δανείζονται.
Να ευαισθητοποιηθούν ώστε να προσέχουν τα βιβλία και να είναι υπεύθυνα. Σε προηγούμενες χρονιές τα παιδιά δεν έδειχναν μεγάλο ενδιαφέρον για το κέντρο μάθησης της βιβλιοθήκης παρά μόνο όταν ανανεώνονταν τα βιβλία. Έτσι θα αναδιαμορφωθεί ο χώρος της βιβλιοθήκης, ώστε να γίνει πιο ελκυστικός και παράλληλα να αναπτύσσονται περισσότερες δραστηριότητες στο χώρο της.
Στόχοι:
1)Καλλιέργεια θετικής στάσης απέναντι στα βιβλία.
2)Εξοικείωση των μαθητών με τα δικαιώματα του μικρού αναγνώστη.
3)Ανάπτυξη του προφορικού λόγου.
4)Κατανόηση γραπτών κειμένων και εμπλοκή σε πράξεις ανάγνωσης.5)Να απολαμβάνουν την ανάγνωση βιβλίων.
5)Παραγωγή πολυτροπικών ψηφιακών και μη κειμένων.
6)Αξιοποίηση Τ.Π.Ε. για εξοικείωση με την παιδική λογοτεχνία.
7)Αξιοποίηση βιβλίων για δραματοποιήσεις και κουκλοθέατρο.
8)Συνεργασία με γονείς, των παιδιών και καθιέρωση «Ημέρας Ανάγνωσης Παραμυθιού».
9)Συνεργασία με το συστεγαζόμενο νηπιαγωγείο.
10)Πρόσκληση συγγραφέων στην τάξη και βιβλιοπαρουσίαση.
11)Αναδιαμόρφωση του χώρου της ήδη
υπάρχουσας βιβλιοθήκης.
12)Εμπλουτισμός της βιβλιοθήκης.
Ενέργειες & χρονοδιάγραμμα υλοποίησης
Νοέμβριος-Δεκέμβριος:
1. Ενημέρωση των γονέων σχετικά με το σχέδιο δράσης που θα υλοποιηθεί από το
νηπιαγωγείο μας, ώστε να γνωρίζουν τους στόχους και να ζητήσουμε την
συμμετοχή και βοήθειά τους.
2. Αναδιαμόρφωση του χώρου της ήδη υπάρχουσας βιβλιοθήκης με προσθήκη
επίπλου, μαξιλαριών και διακόσμηση με δημιουργίες των παιδιών.
3. Έναρξη του προγράμματος «Βιβλία σε Ρόδες» σε συνεργασία με τη Διεύθυνση
Π.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης και πραγματοποίηση δράσεων φιλαναγνωσίας
–δανεισμός κάποιων βιβλίων στο σπίτι.
4. Δημιουργία υφασμάτινης τσάντας από τους μαθητές και τις μαθήτριες μας για
τη μεταφορά των βιβλίων που θα δανείζονται.
5. Μαθαίνουμε να προσέχουμε τα βιβλία και δημιουργία των δικών μας κανόνων
για τον καλό αναγνώστη.
6. Έναρξη του etwinning προγράμματος με θέμα : From Fairy Tales to Modern
Twists -A Joyful Journey through Time.
7. Έναρξη δανειστικής βιβλιοθήκης.
8. Έναρξη δράσης «βιβλιοφάγος»
9. Αρχικό ερωτηματολόγιο σε παιδιά, γονείς, εκπαιδευτικούς.
10. Ανταλλαγή βιβλίων με τους συμμαθητές μας στις 21 Δεκεμβρίου, Ημέρα
ανταλλαγής βιβλίων.
Το κέντρο μάθησης της βιβλιοθήκης πριν τη σταδιακή αναδιαμόρφωσή του με τη συμμετοχή εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων.
Αυτή τη χρονιά για να γνωριστούμε καλύτερα από τις πρώτες κιόλας μέρες κάθε παιδί έφτιαξε το δικό του βιβλίο πάνω στο οποίο αναγραφόταν ο/η αγαπημένος φίλος/φίλη, αγαπημένο χρώμα, παιχνίδι και παραμύθι.
Προσθήκη επίπλου βιβλιοθήκης στη γωνία και εμπλουτισμός με περισσότερα βιβλία και τακτοποίηση τους από τα παιδιά.
Προσθέσαμε μαξιλάρια και αλλάξαμε την διαμόρφωση των επίπλων, ώστε να μπορούμε να συγκεντρωνόμαστε και να διαβάζουμε βιβλία όλοι μαζί.
Δημιουργήσαμε το κουτί με τους ήρωες και τα παιδιά ξεκίνησαν να ζωγραφίζουν ήρωες που ξεχώρισαν από τα βιβλία που διάβαζαν.
Το ταξίδι μας στον κόσμο των βιβλίων ξεκίνησε με το πρόγραμμα “Βιβλία σε Ρόδες”.
Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με τον ερχομό της βαλίτσας στην τάξη μας και θέλησαν να ανακαλύψουν τι έκρυβε. Τα βιβλία είχαν ως θέμα τους τα ζώα και τα χρησιμοποιήσαμε τόσο στα εργαστήρια δεξιοτήτων με θέμα: “Υπεύθυνα παιδιά-Υπερασπιστές των ζώων” όσο και στο περιβαλλοντικό μας πρόγραμμα με τίτλο: “Είμαστε υπεύθυνα παιδιά και θα βοηθήσουμε τα ζώα που απειλούνται με χαρά”.
Διαβάσαμε πολλά βιβλία από τη βαλίτσα και τα δανειστήκαμε και στο σπίτι.
Ζωγραφίσαμε στιγμιότυπα από τα βιβλία που διαβάσαμε και μας άρεσαν πολύ και έπειτα διακοσμήσαμε με αυτά έναν τοίχο στο κέντρο μάθησης της βιβλιοθήκης.
Πριν επιστρέψουμε τη βαλίτσα, ζωγραφίσαμε αυτό που μας άρεσε πιο πολύ από ένα βιβλίο της βαλίτσας και έτσι δημιουργήσαμε μια σκάλα, η οποία θα την συνόδευε στο επόμενο σχολείο.
Μάθαμε να προσέχουμε τα βιβλία και δημιουργήσαμε και την αφίσα με τους κανόνες για τη σωστή χρήση τους.
Φτιάξαμε τη δικιά μας υφασμάτινη τσάντα για να μπορούμε να μεταφέρουμε τα βιβλία που θα δανειζόμαστε, από τη δανειστική βιβλιοθήκη του νηπιαγωγείου μας και συμφωνήσαμε για τον τρόπο λειτουργίας της δανειστικής βιβλιοθήκης.
Ξεκίνησε και η δράση βιβλιοφάγος με σκοπό να δούμε ποιος τελικά θα διαβάσει τα περισσότερα βιβλία μέχρι το τέλος της χρονιάς.
Παράλληλα ξεκίνησε και το etwinning πρόγραμμα μας με θέμα: “From Fairy Tales to Modern Twists -A Joyful Journey through Time” και ξεκίνησαν οι δράσεις με του φίλους μας.
Δημιουργήσαμε συνεργατικά τους κανόνες για την ασφάλεια στο διαδίκτυο.
Φτιάξαμε ένα διαφορετικό τέλος για το παραμύθι το κοριτσάκι με τα σπίρτα.
Στις 21 Δεκεμβρίου λάβαμε μέρος στη δράση ανταλλαγής βιβλίων. Φτιάξαμε τη δικιά μας αφίσα για τη δράση και τα παιδιά φέρανε βιβλία από το σπίτι τους για να τα ανταλλάξουν με τους φίλους τους τις ημέρες των διακοπών των Χριστουγέννων, τα οποία τα επιστρέψανε μετά τις γιορτές.
Μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων αποφασίσαμε να ανοίξουμε το κουτί με τους ήρωες.
Στη συνέχεια τα παιδιά αποφάσισαν να στολίσουμε με αυτούς τους ήρωες το τραπεζάκι της βιβλιοθήκης και κάποιους ήρωες να τους κάνουμε κούκλες για το κουκλοθέατρο μας.
Το κέντρο μάθησης της βιβλιοθήκης αξιοποιείται από τα παιδιά με φαντασία και δημιουργικότητα στο ελεύθερο παιχνίδι.
Ιανουάριος-Φεβρουάριος:
1. Καθιέρωση Ημέρας Ανάγνωσης από κάποιον γονέα, γιαγιά ή παππού.
2. Πραγματοποίηση δράσεων φιλαναγνωσίας σχετικών με τα θέματα που
δουλεύουμε και σύνδεση με Νέο Αναλυτικό.
3. Γνωρίζουμε τα δικαιώματα του μικρού αναγνώστη.
4. Εμπλουτισμός και ανανέωση της βιβλιοθήκης με βιβλία μαζί με τα παιδιά, για να συνεχίσουμε να κρατάμε το ενδιαφέρον τους αμείωτο.
5. Διαβάζουμε ηλεκτρονικά βιβλία, αναζητούμε στοιχεία για τα βιβλία και χρησιμοποιούμε ψηφιακές πλατφόρμες για να δημιουργήσουμε τις δικές μας ιστορίες.
6. Δραστηριότητες δημιουργικής γραφής -αποφασίζουμε ποιο παραμύθι μας αρέσει, ώστε να δημιουργήσουμε κούκλες και να παίξουμε κουκλοθέατρο ή να το δραματοποιήσουμε.
7. Δημιουργία Ψηφιακού τοίχου padlet, ώστε να γίνεται ανάρτηση φωτογραφιών από τις διάφορες δράσεις μας με σεβασμό στα προσωπικά δεδομένα των παιδιών.
Αποφασίσαμε να υλοποιήσουμε τη δράση: “Παιδική Λέσχη Ανάγνωσης Βιβλίου“.
Ύστερα από συζήτηση αποφασίσαμε, πως για να μπορεί το κέντρο μάθησης της βιβλιοθήκης να φιλοξενήσει κάποιον γονέα, παππού ή γιαγιά για να μας διαβάσεις κάποιο βιβλίο, πρέπει να υπάρχει η καρέκλα του αναγνώστη και έτσι τη δημιουργήσαμε!
Ακόμη φτιάξαμε με πολύ χαρά και φαντασία μία αφίσα για να στολίσουμε το κέντρο μάθησης της βιβλιοθήκης, αλλά και έναν έπαινο, τον οποίο θα απονέμουμε σε κάθε αναγνώστη που θα επισκέπτεται το νηπιαγωγείο μας.
Γιαγιάδες και μανούλες που ήρθαν στο νηπιαγωγείο μας για να μας διαβάσουν βιβλία και μας γέμισαν χαρά. Μετά την ανάγνωση ακολούθησαν και δράσεις φιλαναγνωσίας.
Η καθηγήτρια των αγγλικών διάβασε στα παιδιά βιβλίο που έχει γράψει η ίδια.
Η γιαγιά της Ε. μας διάβασε το βιβλίο «Μια φορά και μια γοργόνα».
Η μητέρα της Α. μας διάβασε το βιβλίο «Ακόμα μία ιστορία».
Η μητέρα της Ι. μας διάβασε το βιβλίο « Ένα δώρο για σένα».
Οι δράσεις φιλαναγνωσίας συνεχίστηκαν με δύο κλασικά παραμύθια και διαφορετικές εκδοχές τους, τα οποία δουλέψαμε και στο etwinning πρόγραμμα που υλοποιούμε.
Διαβάσαμε το παραμύθι “Τα 3 γουρουνάκια” και διαφορετικές εκδοχές του, που μας ενέπνευσαν, ώστε να δημιουργήσουμε τις δικές μας κούκλες και να παίξουμε κουκλοθέατρο.
Διαβάσαμε το παραμύθι “Η Κοκκινοσκουφίτσα” και διαφορετικές εκδοχές του και είχαμε την ιδέα να φτιάξουμε αποκριάτικες μάσκες με τους δύο βασικούς πρωταγωνιστές της ιστορίας.
Διαβάσαμε το βιβλίο “ο Πέτρος και ο λύκος και διασκεδάσαμε πολύ δραματοποιώντας την ιστορία”.
Η βαλίτσα της φιλαναγνωσίας είναι μία δράση που αγάπησαν πολύ τα παιδιά. Δύο φορές την εβδομάδα ένα παιδί, ύστερα από κλήρωση, παίρνει τη βαλίτσα στο σπίτι του, με ένα διαφορετικό βιβλίο κάθε φορά και έχει ως αποστολή του να ζωγραφίσει κάτι που του άρεσε πολύ από το βιβλίο που δανείστηκε και να γράψει μία λέξη που ξεχώρισε από το βιβλίο.
Μάρτιος-Μάιος:
1. Πρόσθετες δράσεις φιλαναγνωσίας-δημιουργούμε δικούς μας ήρωες.
2. Συγγραφή δικού μαςβιβλίου-παραμυθιού το οποίο θα γίνει και σε ηλεκτρονική μορφή.
3. Ανάρτηση ηλεκτρονικών βιβλίων στο blog του νηπιαγωγείου μας ώστε να μπορούν οι μαθητές και μαζί με τους γονείς τους να τα διαβάζουν και να υπάρχουν κοινές εμπειρίες μεταξύ σχολείου και οικογένειας.
4. Επίσκεψη συγγραφέα στην τάξη μας και βιβλιοπαρουσίαση.
5. Πραγματοποίηση δράσεων με αφορμή την «Ημέρα Παιδικού Βιβλίου» στις 2 Απριλίου.
6. Ανταλλαγή βιβλίων με το συστεγαζόμενο νηπιαγωγείο και ανταλλαγή επισκέψεων, ώστε να συζητήσουμε για το πρόγραμμά μας, να μοιραστούμε τις σκέψεις μας και τις εμπειρίες μας και να διαβάσουμε όλοι μαζί βιβλία.
7. Επίσκεψη σε βιβλιοθήκη.
8. Τελικό ερωτηματολόγιο σε παιδιά, γονείς, εκπαιδευτικούς για εξαγωγή τελικών συμπερασμάτων.
9. Καταγραφή –παρουσίαση και διάχυση των αποτελεσμάτων του σχεδίου δράσης κατά τη λήξη του στους γονείς, συναδέλφους και στην τοπική κοινωνία.
10. Αξιολόγηση με ψηφιακό παιχνίδι.
Η καθιέρωση της δράσης “Παιδική Λέσχη Ανάγνωσης βιβλίου” συνεχίστηκε σε όλη τη διάρκεια υλοποίησης του σχεδίου δράσης μας, καθώς η ανταπόκριση των γονέων ήταν μεγάλη! Μητέρες, μπαμπάδες και γιαγιάδες ήρθαν στο νηπιαγωγείο μας, διάβασαν στα παιδιά με μεγάλη χαρά το βιβλίο που είχαν επιλέξει και συμμετείχαν στη συνέχεια σε δράσεις σχετικές με το βιβλίο αυτό σε συνεργασία με τις νηπιαγωγούς. Στη δράση αυτή συμμετείχε και η φοιτήτρια, που κάνει την πρακτική της άσκηση στο νηπιαγωγείο μας αυτό το εξάμηνο!
Ο πατέρας του Α. μας διάβασε το βιβλίο «Η Έλλα και το μεγάλο ξεκαθάρισμα».
Η μητέρα της Ε. μας διάβασε το βιβλίο «Ο πετεινός και το φλουρί».
Η γιαγιά του Α. μας διάβασε το βιβλίο “Ένα βουνό καρότα”.
Η Ελπίδα φοιτήτρια που κάνει πρακτική άσκηση στο νηπιαγωγείο μας, διάβασε το βιβλίο “Δώσε μου το χέρι σου”.
Χρησιμοποιήσαμε Τ.Π.Ε και συγκεκριμένα το web 2.0 εργαλείο story jumper για να δημιουργήσουμε συνεργατικά βιβλία, μαζί με τους εταίρους μας από το etwinning πρόγραμμα που υλοποιούμε αυτή τη χρονιά.
Με αφορμή το ποίημα “ο Μάρτης και η μάνα του” το εικονογραφήσαμε δουλεύοντας σε ομάδες!
Μάθαμε πως υπάρχουν και ηλεκτρονικά βιβλία και τα χρησιμοποιήσαμε έχοντας της ευκαιρία να βλέπουμε ταυτόχρονα τις εικόνες και να διαβάζουμε το κείμενο σε μεγάλη οθόνη!
Όταν δουλέψαμε τη θεματική ενότητα για το διάστημα διαβάσαμε τον “Φεγγαροσκεπαστή” και δόθηκε η ευκαιρία, ώστε τα παιδιά να δουλέψουν στις ομάδες τους και κάθε ομάδα να δημιουργήσει τη δική της σκάλα για να φτάσει στο φεγγάρι!
Την Πρωταπριλιά διαβάσαμε την ιστορία του “Ψεύτη βοσκού” σε ηλεκτρονική μορφή και στη συνέχεια ακολούθησαν δράσεις σχετικές με την Πρωταπριλιά και τα ψέματα!
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου ζητήσαμε από τους γονείς να συμμετέχουν στον εμπλουτισμό της βιβλιοθήκης του νηπιαγωγείου μας με νέα βιβλία. Όλοι οι γονείς ανταποκρίθηκαν με μεγάλη προθυμία! Στη συνέχεια ανανεώσαμε τα βιβλία της δανειστικής μας βιβλιοθήκης.
Κάθε φορά που τα παιδιά επέστρεφαν τα βιβλία που είχαν δανειστεί στο σπίτι, κάποιο παιδί αφηγούνταν το βιβλίο του στους συμμαθητές του.
Στις 2 Απριλίου που είναι η Παγκόσμια Ημέρα του Παιδικού Βιβλίου μάθαμε για τα δικαιώματα του μικρού αναγνώστη και κάναμε κοινές δράσεις με το 13ο Νηπιαγωγείο Συκεών.
Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του 13ου νηπιαγωγείου Συκεών ήρθαν στην τάξη μας και τους παρουσιάσαμε την κουκλοθεατρική παράσταση “Τα 3 γουρουνάκια”.
Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε εμείς την τάξη του 13ου Νηπιαγωγείου Συκεών και μας παρουσίασαν δραματοποίηση βασισμένη στο βιβλίο ” Ο Πέτρος και ο Λύκος”.
Δημιουργήσαμε τους δικούς μας σελιδοδείκτες, επιλέγοντας τον αγαπημένο μας ήρωα από ένα παραμύθι, ώστε ως καλοί αναγνώστες να διαβάζουμε όσο θέλουμε ένα βιβλίο, να χρησιμοποιούμε τον σελιδοδείκτη όταν κουραζόμαστε και να το συνεχίζουμε όταν το θελήσουμε ξανά.
Δράση για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου
Μια μητέρα στη Βραζιλία, η Lucia Pereira, ξεκίνησε με ένα όνειρο:
Να φέρει τα βιβλία κοντά στα παιδιά των φτωχών συνοικιών του Σάο Πάολο. Από πεταμένα βιβλία, δημιούργησε μια ολόκληρη βιβλιοθήκη γεμάτη χρώματα, φαντασία και ελπίδα. Εμπνευσμένοι από την ιστορία, συμμετείχαμε στη δημιουργία ενός Silent Book – ένα βιβλίο χωρίς λόγια, όπου οι εικόνες γίνονται η φωνή της αφήγησης!
📚 Το βιβλίο μας θα στολίσει παιδικές βιβλιοθήκες και θα γίνει πηγή έμπνευσης.
Γιατί κάθε παιδί αξίζει μια ιστορία που θα το κάνει να ονειρευτεί!
Συμμετείχαμε λοιπόν σε αυτή την πολύ ενδιαφέρουσα και πρωτότυπη δράση ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα.
Δημιουργήσαμε έναν όμορφο και ελκυστικό χώρο ανάγνωσης βιβλίων…απλώσαμε τα βιβλία…διαβάσαμε τους τίτλους τους…τα ξεφυλλίσαμε…τα μυρίσαμε…τα ανταλλάξαμε…εντοπίσαμε τους ήρωες…ζωγραφίσαμε τόπους, ήρωες, μαγικά στοιχεία…και τα ρίξαμε σε ένα κουτί!
Στη συνέχεια ανοίξαμε το κουτί και ξεπετάχτηκαν όλες οι παιδικές μας ζωγραφιές που μας έδωσαν την έμπνευση να φτιάξουμε τη δική μας σελίδα στο Silent book, το βιβλίο με εικόνες δίχως λόγια!!!
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε το βιβλίο που προέκυψε από όλα τα σχολεία που συμμετείχαν στη δράση! Η δικιά μας σελίδα είναι το νούμερο 67.
Λάβαμε και έπαινο για τη συμμετοχή μας!
Μαζί με το 13ο Νηπιαγωγείο Συκεών προσκαλέσαμε την Σύμβουλο Εκπαίδευσης Νηπιαγωγών και συγγραφέα κυρία Αικατερίνη Νιζάμη να επισκεφθεί τα νηπιαγωγεία μας και να μας παρουσιάσει ένα από τα βιβλία της. Έτσι, απολαύσαμε την κουκλοθεατρική παράσταση ο “Ο Λιμπόπο και ο Πλου-Πλου μαζί;” βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο της. 
Φτιάξαμε μια πολύ όμορφη κατασκευή με τον Λιμπόπο και τον Πλου-Πλου αλλά και μάσκες με τους δύο ήρωες !
Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε τη δική μας συγγραφική ομάδα και να συμμετέχουμε στον 9ο πανελλήνιο διαγωνισμό συγγραφής παραμυθιού με θέμα: ” Τα φεγγαροπαπούτσια και η κόρη του Ήλιου”.
Ο πατέρας του Γ. μας διάβασε το βιβλίο : “O κακός σπόρος”
Η μητέρα του Δ. μας διάβασε το βιβλίο “Μπαντάνες”.
Η μητέρα του Θ. μας διάβασε το Silent Book: “Δεν πειράζει Άλεξ”.
Επισκεφτήκαμε την παιδική βιβλιοθήκη του Βαφοπούλειου Πνευματικού κέντρου.
Τα παιδιά βρέθηκαν σε ένα πολύ φιλόξενο χώρο με όμορφα χρώματα και εκατοντάδες παιδικά βιβλία.
Η κ. Γεωργία, η βιβλιοθηκονόμος τους εξήγησε με ποια κριτήρια τοποθετούνται τα βιβλία στα ράφια και πως λειτουργεί μια Δανειστική βιβλιοθήκη. Στη συνέχεια τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ξεφυλλίσουν μερικά βιβλία και να κάνουν όμορφες κατασκευές.
Με τις λέξεις που γράψανε και τις εικόνες που ζωγραφίσανε τα παιδιά εμπνευσμένα από τα βιβλία που συνόδευαν τη βαλίτσα της φιλαναγωνσίας…
Δημιουργήσαμε όλοι μαζί ένα φανταστικό βιβλίο!!!
Ο πατέρας του Α. μας διάβασε το βιβλίο: “Η τέλεια τούρτα γενεθλίων”.
Παίξαμε ένα παιχνίδι στο wordwall για να διαπιστώσουμε πόσα πράγματα μάθαμε τελικά για τα βιβλία!
Με τις λέξεις που γράψανε και τις εικόνες που ζωγραφίσανε τα παιδιά εμπνευσμένα από τα βιβλία που συνόδευαν τη βαλίτσα της φιλαναγνωσίας, δημιουργήσαμε το δικό μας βιβλίο!
Σε κάθε μαθητή και μαθήτρια θα απονεμηθεί βραβείο συμμετοχής στις δράσεις της φιλαναγνωσίας !
Όλες οι δράσεις του προγράμματός μας είναι αναρτημένες και στο padlet που ακολουθεί:





































































