Παιχνίδι με γράμματα!

Ο Νέμο και ο Τάκης εγκλωβίστηκαν σε βραχακι με φύκια – γράμματα. Τα παιδιά διασώστες εντόπισαν τα γράμματα του ονόματός τους και έτσι σιγά σιγά τα φύκια εξαφανίστηκαν με αποτέλεσμα οι δύο φίλοι να απολαύσουν την ελευθερία τους! Νήπια και προνήπια δραστηριοποιήθηκαν με ενδιαφέρον!

Αυτή είναι η χαρά στο επάγγελμα μας: το πάντρεμα του παιχνιδιού με την αναζήτηση της μάθησης!

ΝΕΜΟ 1 ΝΕΜΟ 2 ΝΕΜΟ 3

Παιχνίδι γραμματισμού.

Στο σχολείο μας μια μέρα η ΤΕΤΑΡΤΗ ήρθε χωρίς τις φωνούλες της. Τα παιδιά υπέθεσαν ότι για μια ακόμα φορά, η μάγισσα Αλαντάλα έκανε τις σκανταλιές της.

Έτσι λοιπόν φόρεσαν για ακόμα μια φορά τα μαγικά γυαλιά τους και άρχισαν να αναζητούν τις φωνούλες της. Ο Ν. ξετρύπωσε το Α και το Ρ. Η εξερεύνηση τους αποδείχθηκε πολύ δύσκολη τελικά. Εντόπισαν ότι τους έλειπαν άλλες τρεις φωνές: Ε, Τ και Η.

Έτσι γεννήθηκε ένα νέο ζήτημα: πώς αλλιώς θα μπορούσαν να τη βοηθήσουν? Ο Α. Είπε ότι θα μπορούσαν με χαρτί και μαρκαδόρους να γράψουν όλες τις φωνές της, ο Ν. σχολίασε ότι θα μπορούσαν να κάνουν αυτές που δε βρήκαν με πλαστελίνη, η Ε. μίλησε για χαρτάκια. Τελικά οργανώθηκαν ομάδες και κάθε μία έφτιαξε τις φωνούλες που έλειπαν με διαφορετικό τρόπο.

Επιτέλους η Τετάρτη θα μπορούσε να καθίσει στο σπιτάκι της ημερομηνίας γιατί πλέον τα παιδιά τη βοήθησαν να βρει τις φωνούλες της. Ένα παιχνίδι γραμματισμου που κινητοποίησε τα παιδιά!

pixiz 24 11 2024 19 51 05 IMG 20241030 100132

 

Με αφορμή την 28η Οκτωβρίου.

Μια εναλλακτική προσέγγιση της 28ης Οκτωβρίου… Η Φιφή επισκέφτηκε αυτή την εβδομάδα την τάξη μας. Φόρεσε τα γιορτινά της ρούχα, γιατί κάποιος την είπε ότι στο σχολείο μας την Παρασκευή πρόκειται να γίνει μια γιορτή. Όμως τα παιδιά δεν ήξεραν να την πληροφορήσουν τι γιορτή θα γινόταν! Τους ανακοίνωσε λοιπόν η ίδια, ότι κάποιο ξωτικό έκρυψε στη μεγάλη αίθουσα κάτι εικόνες-φωτογραφίες που θα μπορούσαν να τα βοηθήσει να βρουν ποια γιορτή θα είχαν.

Έτσι φόρεσαν τα μαγικά τους γυαλιά και έπαιξαν το παιχνίδι του ντεντέκτιβ. Κατάφεραν να τις ανακαλύψουν και αφού ο καθένας παρατήρησε τη φωτογραφία που εντόπισε, σκέφτηκαν το νόημα της και με τη βοήθεια της κυρίας κατέγραψαν τις σκέψεις τους. Όμως χρειάστηκε να ζητήσουν βοήθεια και από τους γονείς τους σχετικά με την αλήθεια που έκρυβε η κάθε μια.

Έτσι δημιουργήθηκε ένα φύλλο εργασίας που ταξίδεψε στο σπίτι και επέστρεψε με μια νέα σκέψη μετά από συζήτηση. Τώρα τα περισσότερα έχουν κάτι να θυμούνται από τα γεγονότα του πολέμου της 28ης Οκτωβρίου και κυρίως για το τι συνέβη τότε και ποιες οι συνέπειες του πολέμου σε σύνδεση με τους σημερινούς πρόσφυγες του πολέμου! Οι εικόνες ξαναμαγειρεύτηκαν από τη μάγισσα Αλαντάλα και βρέθηκαν τυχαία στα χέρια των παιδιών, τα οποία έπρεπε να μιλήσουν για το τι βλέπουν σε αυτήν και σταδιακά να συμπληρώσουν το παζλ της ιστορίας.

Τελικά θυμήθηκαν πολλά αυτή τη φορά -σύμφωνα με τα λόγια τους- για το μεγαλύτερο ΟΧΙ που είπε ποτέ η Ελλάδα!

2. 2 7 1 IMG 20241028 093112 9 1 ΛΕΩ ΠΕΤΡΟΣ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΦΑΝΤΑΡΟΥΣ

ΑΓΙΑΣΜΟΣ

ΑΓΙΑΣΜΟΣ

 

Η πρώτη μέρα στο σχολείο ξεκίνησε με χαμόγελα και φωτογραφίες. Γονείς και παιδιά στον Αγιασμό γέμισαν την αίθουσα με προσδοκίες και μικρά αγκάθια ανησυχίας για την προσαρμογή των παιδιών στο σχολείο.

Η νέα σχολική χρονιά 2024-2025 ξεκίνησε.

1. ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ 2. ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ 3. ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ 4. ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Ο χώρος του νηπιαγωγείου ετοιμάστηκε για το καλωσόρισμα των παιδιών!

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ

Οι εκπαιδευτικοί του 12ου Νηπιαγωγείου Κιλκίς εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες στους κυρίους  Δημήτριο Τσάτση και Αβραάμ Παπαδόπουλο, ηλεκτρολόγους του Νοσοκομείου Κιλκίς και στην κα Καραγιάννη Ελένη, Προϊσταμένη Επιστασίας και Ιματισμού του Νοσοκομείου Κιλκίς για το ενδιαφέρον και την έμπρακτη στήριξη τους στην ολοκλήρωση της τοποθέτησης του προτζέκτορα και της οθόνης που αγοράστηκε με χρήματα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου! Επίσης ευχαριστούν τους κυρίους Βεργίδη Στέργιο και Γραμμενά Φώτιο, αστυνομικούς, που συνέβαλαν στην τοποθέτηση σίτας σε παράθυρα του σχολικού χώρου και τον κ. Μάρκο Αιμίλιο, γονέα, που συνέβαλε στην οικονομική τακτοποίηση των χαλιών του σχολείου! Είναι πραγματικά αξιοθαύμαστη η εθελοντική βοήθεια που συνεισφέρουν κάποια άτομα με δική τους πρωτοβουλία σε έναν χώρο όπου ανθίζει η παιδικότητα!

Οι Μαμάδες γιορτάζουν!

Το σχολείο μας υποδέχθηκε τις μητέρες των παιδιών μετά το Πάσχα σε μια συνάντηση χαράς! Ετοιμάστηκαν ζωγραφιές από τα παιδιά με σκοπό να τις οδηγήσουν στην ανακάλυψη του προτρέτου του παιδιού τους. Οργανώθηκαν παιχνίδια και χορευτικά-κινητικά στιγμιότυπα με την επιδιωξη να βιώσουν όμορφες στιγμές  με τα παιδιά τους μέσα από χαμόγελα ικανοποίησης και στάλες ευτυχισμένης σκέψης. Τα παιδιά τραγούδησαν για τις μαμάδες τους, πρόσφεραν την αγκαλιά και τα φιλιά τους και μίλησαν για αυτές μέσα από συνεντεύξεις περιγράφοντας την εικόνα που κρατούν για την ίδια αλλά και δίνοντας από τα βάθη της καρδιάς τους τη δική τους ευχή!  Τις ευχόμααστε και εμείς ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

9 2. 1 3Σ 5 1 ΦΙΛΙ