Στο σχολείο μας μια μέρα η ΤΕΤΑΡΤΗ ήρθε χωρίς τις φωνούλες της. Τα παιδιά υπέθεσαν ότι για μια ακόμα φορά, η μάγισσα Αλαντάλα έκανε τις σκανταλιές της.
Έτσι λοιπόν φόρεσαν για ακόμα μια φορά τα μαγικά γυαλιά τους και άρχισαν να αναζητούν τις φωνούλες της. Ο Ν. ξετρύπωσε το Α και το Ρ. Η εξερεύνηση τους αποδείχθηκε πολύ δύσκολη τελικά. Εντόπισαν ότι τους έλειπαν άλλες τρεις φωνές: Ε, Τ και Η.
Έτσι γεννήθηκε ένα νέο ζήτημα: πώς αλλιώς θα μπορούσαν να τη βοηθήσουν? Ο Α. Είπε ότι θα μπορούσαν με χαρτί και μαρκαδόρους να γράψουν όλες τις φωνές της, ο Ν. σχολίασε ότι θα μπορούσαν να κάνουν αυτές που δε βρήκαν με πλαστελίνη, η Ε. μίλησε για χαρτάκια. Τελικά οργανώθηκαν ομάδες και κάθε μία έφτιαξε τις φωνούλες που έλειπαν με διαφορετικό τρόπο.
Επιτέλους η Τετάρτη θα μπορούσε να καθίσει στο σπιτάκι της ημερομηνίας γιατί πλέον τα παιδιά τη βοήθησαν να βρει τις φωνούλες της. Ένα παιχνίδι γραμματισμου που κινητοποίησε τα παιδιά!

