28η Οκτωβρίου 1940

Αφού αναφρερθήκαμε στο χρονικό του πολέμου του 1940. είδαμε τις εμπλεκόμενες χώρες και τους αρχηγούς τους σε χάρτες και είδαμε εικόνες στο διαδίκτυο, τα παιδιά κλήθηκαν ναεπαναδιηγηθούν την ιστορία του πολέμου και να βάλουν στη σωστή σειρά τις εικόνες…

 

αντιστοίχισαν λέξεις……

ελεύθερα  αντέγραψαν λέξεις από πίνακα αναφοράς

 

έκαναν φύλλο εργασίας, στο οποίο τα παιδιά ατομικά αφού τα ρωτούσαμε έπρεπε να απαντήσουν και να γράψουν(τα νήπια) συλλαβίζοντας τα γράμματα.

 

 

Αναφερθήκαμε στην Ελληνική σημαία,  και αφού μετρήσαμε τις γραμμές της εξηγήσαμε ότι όλες μαζί είναι 9 , όσες δηλ. και οι συλλαβές της φράσης Ελευθερία ή θάνατος.

Τα παιδιά αντιστοίχισα τις συλλαβές στις γραμμές……

Αφού μαθαμε τον Εθνικό μας Ύμνο και τον τραγουδήσαμε παρελάσαμε ……

Είδαμε και τις σημαίες των εμπλεκόμενωνχωρών και τις αντιστοιχίσαμε με τοόνομα τους…

Μιλήσαμε για τα δεινά του πολέμου και στο πόσο σημαντικό είναι να έχουμε Ειρήνη. Δείξαμε τα σήματα

με τα οποία συμβολίζεται η Ειρήνη καθώς και εικόνες πολέμου και εικόνες Ειρήνης και τα παιδιά ζωγράφισαν..

 

 

 

Ζωγράφισαν ελεύθερα

 

 

 

Συνέχεια τηςΦιλίας.

Αφού διαβάσαμε το παραμύθι “Δως μου το χέρι σου” το επαναδιηγηθήκαμε με εικόνες

των συγκεκριμένων  ηρώων- Ζώων

και τα παιδιά το δραματοποιήσαν…..

Στη συνέχεια περάσαμε διάφορες δοκιμασίες για να δούμε

τελικά εμείς στην τάξη μας είμαστε καλοί φίλοι;

 

Η πρώτη δοκιμασία ήταν ότι είμαστε σέρφερ και μεγάλα κύματα αναποδογυρίζουν τις ιστοσανίδες μας

και  θέλαμε να δούμε οι άλλοι που είχαν τις σανίδες τους τί λύση θα έβρισκαν θα βοηθούσαν τους φίλους

τους να τους πάρουν στη δική τους σανίδα;

 

 

Ευτυχώς όλοι βοήθησαν τους φίλους τους που έπεσαν και μοιράστηκαν τις ιστοσανίδες τους…

 

 

Στη συνέχεια φανταστήκαμε ότι 2 παιδιά ήταν “γαιδουράκια” δεμένα με το ίδιο σχοινί και έπρεπε να πάνε σε ένα συγκεκριμένο σημείο να φάνε το σανό τους. Τέντωναν απο έδώ το σχοινί , τέντωναν από εκεί και δεν μπορούσαν να  φάνε . Τελικά συνεργάστηκαν προχώρησαν και πήγαν μαζί  και έφαγαν….

 

 

Επίσης σε ομάδες έπρεπε να μαζέψουν καραμέλες χρησιμοποιώντας ποτήρια και να μην  τις πιάσουν με τα χέρια τους. Η λύση βρέθηκε όταν βοήθησαν ο ένας τον άλλο….

 

Μετά τόσες δοκιμασίες που επιτυχώς περάσαμε  χαρούμενοι αγκαλιάσαμε τους φίλους μας….

 

Φτιάξαμε παλαμίτσες με τον φίλο μας και τον ζωγραφίσαμε….

 

Επίσης ζωγραφίσαμε τί μας κάνει χαρούμενους με τους φίλους μας και τί μας στεναχωρεί;

 

Μέσα στην καρδιά μου αποτυπώνω την παλαμίτσα μου αλλά και την παλαμίτσα του καλύτερου μου φίλου.

 

Αφού ζωγράφισα τον εαυτό μου  οι φίλοι μου, μου κάνουν επαίνους

.

 

 

 

 

Φιλία 2018-2019

Αφού διαβάσαμε τον Τριγωνοψαρούλη το δραματοποιησαμε

μάθαμε και το τρίγωνο

 

 

παίξαμε παιχνίδια που μας ενώνουν….

 

Ζωγραφίσαμε μαζί   στο καβαλέτο το φίλο μας….

 

Στη συνέχεια φτιάξαμε το σοβαρόμετρο….

Επίσης φτιάξαμε και την καρδούλα που τσαλακώνει όταν λέμε λέξεις που μας πληγώνουν και στη συνέχεια τα παιδιά της έβαλαν τσιρότα με ευγενικές πράξεις

 

Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε πράξεις  που κάνουν χαρούμενη την καρδούλα μας

και πράξεις που την κάνουν λυπημένη

Γράψαμε τη λέξη φιλία  και αφού ανακατέψαμε τα γράμματα τα βάλαμε στη σωστή σειρά…

 

Φθινόπωρο

Αφού είδαμε εποπτικό υλικό

Φέραμε φρούτα και τα ταξινομήσαμε και τα μετρήσαμε…

Κάναμε φρουτοσαλάτα και τη δοκιμάσαμε……

Συνταγή της φρουτοσαλάτας

Μάθαμε τα Φθινοπωρινά χρώματα και τον κύκλο και τον σχηματίσαμε με το σώμα μας…..

 

Αφού είδαμε τον πίνακα του Καντίνσκυ φτιάξαμε το δέντρο με τους ομόκεντρους κύκλους

Φτιάξαμε μηλόπιτα….

 

Μετρήσαμε υλικά  σπάσαμε αυγά…

 

και στο τέλος την πετύχαμε και την δοκιμάσαμε…..

 

 

 

μάθαμε για τον κύκλο του νερού αφού πήραμε πληροφορίες στο διαδραστικό και το σχεδιάσαμε στον πίνακα…..

 

κάναμε και το πείραμα για τη βροχή….

 

 

 

Το όνομα μας – ο Εαυτός μου…2018-19

Ξεκινήσαμε να γνωρίζουμε το όνομα μας και να το αντιστοιχίζουμε στο παρουσιολόγιο μας….

Βρίσκω το αρχικό γράμμα του ονόματος μου…

Φτιάξαμε το αρχικό μας γράμμα..

Διακοσμούμε το αρχικό μας γράμμα……

Φτιάξαμε μολύβια με το όνομα μας

Γράψαψε το όνομα μας σε καρτέλες και σε πλαστικά καπάκια….

 

Γράψαμε το όνομα μας όπως ο ζωγράφος P.klee

Γράψαμε το όνομα μας στο διαδραστικό…

 

Μετρήσαμε τις συλλαβές του ονόματος μας και το ομαδοποιησαμε

Παίζουμε μουσικές καρέκλες με στόχο την αναγνώριση των ονομάτων μας….

Φέραμε από το σπίτι τα αγαπημέναμας αντικείμενα

και τα παρουσιάσαμε στην παρεούλα μας….

Φτιάξαμε εφημερίδα για τον εαυτό μας……

7Ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας σε καθρέφτη και κολλήσαμε καπάκια με το όνομα μας.

 

Ζωγραφίσαμε και παρουσιάσαμε τον εαυτό μας…..

Φτιάξαμε και το αερόστατο του εαυτού μας..,,

Ζωγραφίσαμε τον μισό εαυτό μας…..

και φυσικά επειδή ο εαυτός μας είναι ένας και μοναδικός μα΄θαμε τον αριθμό 1….

 

 

 

 

Παιχνίδια γνωριμίας 2018-2019

Συναντηθήκαμε  με τα παιδάκια μας και για να γνωριστούμε παίζοουμε….

 

Λέμε το όνομα μας με μουσικά όργανα…

Με μπάλα που προσπαθούμε να μην πέσει από την κουβερτούλα μας.

παίζουμε με μπάλα….,

και με παιχνίδια ξεκινάμε να γνωρίζουμε τις γωνιές της τάξης μας

και να βάζουμε κανόνες….

Λόγω της γιορτής της ανυψώσεως του Σταυρού πήγαμε εκκλησία

και φτιάξαμε τους δικούς μας Σταυρούς

Διαβάσαμε και την ιστορία το μαγικό Φιλάκι και φτιάξαμε

μοτίβα με τους ήρωες της ιστορίας στο διαδραστικό…

 

Μάθαμε και τα χρώματα…..

 

Φιλαναγνωσία

Επισκεφθήκαμε τη βιβλιοθήκη ¨Κοραή¨ και με την εκπαιδευτικό και συγγραφέα κα Ανατολή Βροχαρίδου και με τη νηπιαγωγό μας κα Ειρήνη διαβάσαμε την ιστορία  ¨και οι ιστορίες μεταναστεύουν..¨

 

η ηρωίδα η Φουαζένια μας γνώρισε τη χώρα της ….

και εμείς γράψαμε γράμματα και μιλάμε για τις ομαορφιές του νησιού μας…..

Τα γράμματα αυτά τα στείλαμε  στην Πτολεμαϊδα και στη Λέρο….

 

 

πήγαμε και στο Ομήρειο και παρακολουθήσαμε την μουσική παράσταση  ¨Κρατήσου επάνω μου

 

η παράσταση μας ενθουσίασε!!!

 

 

Επίσης στο πλαίσιο της Φιλαναγνωσίας ήρθε στην τάξη μας η γνωστή συγγραφέας παιδικών βιβλίων

κα Γιολάντα Τσορώνη Γεωργιάδη και μας επαιξε διδραστικά το παραμύθι της δως μου το χέρι σου!!!

 

περάσαμε υπέροχα!!!!!

 

 

Πρωτομαγιά στο νηπιαγωγείο

Τα παιδάκια μας, μας έφεραν λουλούδια….

και φτιάξαμε το στεφάνι μας…..

και το στολίσαμε μαζί με τη διευθύντρια του 4ου Δημοτικού σχολείου

κα Κέρογλου Μαρία στην είσοδο του σχολείου μας…

πήραμε και την ανθοδέσμη μας για να στολίσουμε το σπίτι μας…..

και φυσικά φυτέψαμε!!!Φυτέψαμε βασιλικούς αφού πρώτα βάψαμε πλαστικά μπουκάλια

 

 

Άνοιξη-Πάσχα 2018

 

 

Ζυμώσαμε….

 

Βάψαμε τα αυγά  μας.

Αφού στέγνωσαν τα μεταμορφώσαμε σε πασχαλίτσες……

Παίξαμε αυγολοδρομίες…..

Ενώσαμε παζλ πασχαλινών αυγών….

 

Ενώσαμε το πεζό και το κεφαλαίο γράμμα…..

 

Τα πασχαλινά μας αυγά από χαρί και οι πασχαλινές κάρτες μας…..

 

 

Αρχικά φτιάχνουμε χελιδόνια και μαθαίνουμε τα χελιδονίσματα για νατα τραγουδήσουμε στις τάξεις του Δημοτικού

 

Αναφερόμαστε στις ιστορίες του Μάρτη και παίζουμε θεατρικό την ιστορία,

η μάνα του Μάρτη και η μπουγάδα της….

 

25η Μαρτίου 1821

Αρχικά αναφερθήκαμε στην εορτή του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου

και φτιάξαμε τον κρίνο της Παναγίας και το δωμάτιο,

που προσευχόταν η Παναγία και παρουσιάστηκε ο Άγγελος…

Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με τον χάρτη της Ελλάδας και παίξαμε πάζλ στο διαδραστικό

Αναφερθήκαμε στο χρονικό της 25ης Μαρτίου βλέποντας τα γεγονότα στο διαδίκτυο…

και φτιάξαμε τους δικούς μας ήρωες…..

Τους ζωγραφίσαμε…..

παίξαμε και παιχνίδι στο διαδραστικό….

Διαβάσαμε αλλά και είδαμε στο διαδραστικό το παραμύθι τα Ελληνάκια

και αφού ο καθένας μας ζωγράφισε τον ήρωα από το παραμύθι που του άρεσε περισσότερο,

φτιάξαμε το δικό μας κουκλοθέατρο και το παίξαμε…..

Οι ήρωες  του παραμυθιού που τους σειραθετήσαμε…..

και στην παρακάτω εικόνα που παίζουμε κουκλοθέατρο….

Επίσης βάλαμε στη σειρά τη φράση 25η Μαρτίου 1821 και σειραθετήσαμε από το μικρότερο στο μεγαλύτερο τις εικόνες του τσολιά και της Αμαλίας……

 

 

 

Απόκριες 2018

 

Αρχικά μιλήσαμε για το τί σημαίνει η λέξη Απόκρια καθώς και για τη χρονική τους διάρκεια.Επίσης αναφερθήκαμε στο όνομα της κάθε μία εβδομάδας.

Είδαμε  σχετικούς πίνακες αναφοράς .

Διαβάσαμε την ιστορία του Αρλεκίνου και φτιάξαμε τον δικό μας

αλλά και την μάσκα του και το καπέλο του.

 

Με αφορμή τις Απόκριες ασχοληθήκαμε με τις φυλές….

Έτσι γίναμε ινδιάνοι χορέψαμετο τραγούδι της βροχής και το τραγούδι

“Τζουμπαλάγια¨

 

Στη συνέχεια γνωρίσαμε τους Κινέζους και τον πολιτισμό τους….

τους Αφρικανούς και φτιάξαμε Αφρικανικες μάσκες…

Παίξαμε πολύ….

 

Χορέψαμε  και γνωρίσαμε και το γαϊτανάκι……

και οι απόκριες τελείωσαν φτιάχνοντας τον δικό μας χαρταετό

αλλά και την κυρά Σαρακοστή μας που στόλισε την πόρτα μας…..

 

 

 

 

Διάστημα

Ξεκινήσαμε να λέμε για το διάστημα. Αναφερθήκαμε  στους πλανήτες και κάναμε πίνακες αναφοράς με αυτούς.

Αντιστοιχίσαμε τα ονόματα τους.

 

Τους αριθμήσαμε και αναφερθήκαμε και στους τακτικούς αριθμούς.

 

Φτιάξαμε το ηλιακό μας σύστημα

Φτιάξαμε και ατομικά τους δικούς μας πλανήτες

 

Φτιάξαμε τους δικούς μας πυραύλους.

 

αφού είδαμε την ¨Έναστρη νύχτα ¨του Βανγκ Γκονγκ  κάναμε τον δικό μας πίνακα…

 

η έναστρη νύχτα φτιαγμένη από πλαστελίνη…

 

Μιλήσαμα την κίνηση των πλανητών γύρω από τον ήλιο και προσομειώσαμετην κίνηση της γης

γύρω από τον ήλιο αλλά και του φεγγαριου γύρω από τη γη. Επίσης γιατί όταν εμείς έχουμε μέρα

σε άλλα μέρη της γης έχουν νύχτα….

 

Ξεχωρίσαμε τί δουλειές κάνουμε την ημέρα και τί τη νύχτα

 

Φτιάξαμε και το δικό μας επιτραπέζιο με αστροναύτες πλανήτες και εξωγήινους.

Κάπιοι ζωγράφισαν και έγραψαν  ελεύθερα  τους πλανήτες

 

 

 

Χειμώνας 2018

Αρχικά αναφερθήκαμε στο μύθο της Περσεφόνης για να

ξεκινήσουμε  το θέμα του Χειμώνα.

 

 

 

Φτιάχνουμε παζλ με θέμα τις αρκούδες

Τραγουδάμε το τραγούδι : Θα πάω για αρκούδες…

Μαθαίνουμε το τραγούδι του Χειμώνα

 

και το διαβάζουμε στο εικονόλεξο

Παίζουμε Χειμωνιάτικα παιχνίδια….

Ποιός θα απλώσει ποιο γρήγορα τα χειμωνιάτικα ρούχα;

και το δραματοποιούμε με τα παιδιά….. ζωγραφίζονταςτους ήρωες στα χεράκια τους!!!

μπαίνουν και μέσα στο γάντι…

φτιάχνουν το γάντι και τα ζωάκια του…

Μετά από πολλές ημέρες βροχής μαθαίνουμε για τον κύκλο του νερού και κάνουμε το πείραμα της βροχής.

πείραμα για να εξηγήσουμε το πώς σχηματίζονται τα σύννεφα….

Αναφερθήκαμε και στους Τρείς Ιεράρχες…

και φτιάξαμε το δικό τους βιβλιαράκι..

 

 

 

Το Καλικατζαράκι μας.

Τα παιδιά του 12ου Νηπιαγωγείου Χίου έφτιαξαν το δικό τους Καλικατζαράκι, το Καλλιστάκι. Μπορείτε να το ψηφίσετε στον παρακάτω σύνδεσμο….

 

https://www.facebook.com/chioscity/photos/ms.c.eJxFUssNREEI6mjjF7X~;xjY6M74rQRCUCynKEATYSn7cgLsD4UWVB1C2aIZTPMCZqCz1AWSpJimhD0hqRtFqiI2G0mMINwD9Rmw0VpQpZ8TwGH4YuAyQNeASF~_C0tgXbtZUwb42ieqKYxVJy95DZFOtSOYzaTcvHVpaRecItg6dC2KlQ4aVEyVq~_WWI02L6R0YgranFaz691GlF32fg6LsQ3XEVnceLN0ulaVL74bevPRQrTKRLLyFPQC8dcEx~_1I3VcLsDChICabRadksFbsp7L8YqaHoC~;QyEg~_fVhPAUlrYbPHq5vxHNu~_z6IuUqti5TH0Dqivpv2nyL2P4TmPyLzY5wsei8HLTU25Dsl3OaUejbVEJNmUNQfgVapOg~-~-.bps.a.1968211830096805.1073741834.1483768638541129/1968230543428267/?type=3&theater

 

Χριστούγεννα 2017-2018

Χριστουγεννιάτικα τραγούδια

Αρχικά γράψαμε τη λέξη Χριστούγεννα και προσπαθήσαμε να την εξηγήσουμε…

 

είδαμε την ιστορία της Γέννησης του Χριστού

 

Στολίσαμε Χριστουγεννιάτικο Δέντρο

αφού ξεχωρίσαμε τις μπάλες μας ανάλογα με το μέγεθος…

Αναφερθήκαμε στα χριστουγεννιάτικα έθιμα

Διαβάσαμε την ιστορία  Ο Μπισκοτένιος….

και την σειραθετήσαμε αφού τα παιδιά την επαναδιηγήθηκαν…

και το δραματοποιήσαμε..

Χριστουγεννιάτικες δοκιμασίες…

Παίζουμε παιχνίδια σκορπάμε μπάλες

και μετά τις μετράμε νικητής αυτός με τις ποιο πολλές…

Ημερολόγιο΄αντίστροφης μέτρησης. Τα σακουλάκια έχουν μέσα….

έκπληξη και την κερδίζουν αφού λύσουν χριστουγεννιάτικα αινίγματα

και περάσουν και κάποιες δοκιμασίες….

 

 

 

Χριστουγεννιάτικα παιχνίδια.

και επειδή άρχισε και ο Χειμώνας παίζουμε το παιχνίδι ποιος θα ντύσει

πιο γρήγορα το Χιονάνθρωπο.

 

Βάψαμε ακι κολλήσαμε στο καλικατζαράκι μας.

 

Τα ημερολόγια μας….

 

Τα στεφανάκια μας….

Οι προσκλήσεις μας

Τα νανάκια μας!!!

 

Τα αγγελάκια μας….

 

Διάφορες κατασκευές

Οι Χριστουγεννιάτικες κάρτες μας!!!

 

Τί θα έκανες αν σφήνωνε ο Άγιος Βασίλης στην στέγη σου;

Προτάσεις των παιδιών για να βρούνε λύση στο συγκεκριμένο πρόβλημα

Το δέντρο με τις ευχές μας….

Χριστουγεννιάτικες ζωγραφιές μας…..

 

 

 

 

 

 

Άτομα με ειδικές ανάγκες

Αφού αναφερθήκαμε στη Διαφορετικότητα  κατανοήσαμε ότι όλοι μας είμαστε διαφορετικοί και μοναδικοί.

Στη συνέχεια αναφερθήκαμε και στα άτομα με ειδικές ανάγκες και κατανοήσαμε ότι όπως εμείς

έτσι και αυτά μπορούν να παίξουν μαζί μας, να είναι φίλοι μας

Στη συνέχεια αναφερθήκαμε στους κωφάλαλους και μάθαμε για την νοηματική γλώσσα.

 

προσπαθήσαμε και εμείς να μιλήσουμε χρησιμοποιώντας τη νοηματική γλώσσα….

 

Αναφερθήκαμε στους τυφλούς  και στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν….

 

Καταλάβαμε πόσο δύσκολο είναι για τους τυφλούς να κινηθούν στο χώρο, κλείνοντας τα μάτια σε ένα νήπιο και του ζητήσαμε να κινηθεί με καλυμμένα τα μάτια στην τάξη.Δεν μπορούσε να κινηθεί στην τάξη και τον βοηθούσε ένας φίλος του

Αναφερθήκαμε στην μέθοδο Μπραϊγ

 

Εδώ σχημάτισαν ένα σχήμα και προσπάθησαν να το διαβάσουν με τα δαχτυλάκια τους…

 

Επίσης τα παιδιά τρύπησαν σε χαρτονάκια το όνομα τους και προσπάθησαν ακουμπώντας τα δάχτυλα τους να τα διαβάσουν…

Επίσης διαβάσαμε το Βιβλίο η Αργυρώ…και το ζωγραφίσαμε…

τέλος έκαναν μια ομαδική αφίσσα

 

 

Πολυτεχνείο

Αρχικά είδαμε φωτογραφίες με τα γεγονότα του Πολυτεχνείου και μετά είδαμε το βιντεάκι

 

 

 

Στη συνέχεια γράψαμε τη λέξη Πολυτεχνείο με μαγνητικά γράμματα.

 

 

Τραγουδήσαμε και ¨διαβάσαμε¨ το εικονόλεξο τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο¨.

 

 

 

Διαβάσαμε το παραμύθι η κυρά Δημοκρατία και το επεξεργαστήκαμε….

 

επίσης διαβάσαμε την ιστορία της ¨Ντενεκεδούπολης

 

και το παίξαμε στο κουκλοθέατρο.

και το ζωγραφίσαμε

 

 

Τραγουδήσαμε το τραγούδι της Ντενεκεδούπολης…

 

Επίσης έφτιαξαν και τον ήρωα που τους εντυπωσίασε περισσότερο….

 

Ζωγράφισαν και σε πέτρες

 

Γράψαμε το σύνθημα Ψωμί παιδεία Ελευθερία

και φτιάξαμε και την πύλη του Πολυτεχνείου…

 

 

 

 

Φθινοπωρινή εκδρομή στο δάσος της Κλειδούς

pizap.com15106875355621

 

SAM_7655

SAM_7658

 

 

 

κάναμε και παιχνίδι γλώσσας ανασχηματίζοντας την πρόταση ¨Φθινόπωρο στο δάσος¨.

 

SAM_7671

pizap.com15106848071321

 

 

pizap.com15106877933771

 

 

και αποφασίσαμε να υιοθετήσουμε και εμείς ένα δέντρο και να το ντύσουμε για να μην κρυώνει…

 

 

SAM_7713

SAM_7718

pizap.com15106850227651

 

pizap.com15106855724261

 

pizap.com15106853008731

 

 

Μετά πήγαμε και βόλτα στο δάσος της Κλειδούς….

 

pizap.com15106856722121

 

Απολαύσαμε τις εναλλαγές των χρωμάτων στη Φύση

 

pizap.com15106858208801

 

Πήραμε καθαρό αέρα, ακούσαμε τους ήχους του δάσους, τις φωνές των πουλιών

pizap.com15106860539591

Παρατηρήσαμε από κοντά τις αλλαγές στη φύση. Επίσης είδαμε το ποτάμι που τώρα ήταν άδειο

και συζητήσαμε για τον κύκλο του νερού…

pizap.com15106888580401

pizap.com15106887050001

 

Είδαμε παραδείγματα από την ¨Τέχνη της Φύσης¨.

 

SAM_7797 SAM_7796 SAM_7795 SAM_7793 SAM_7798 SAM_7799

 

 

Και έξω αποφασίσαμε να φτιάξουμε ένα παιδάκι ξεκινώντας από το πρόσωπο….

SAM_7823

SAM_7822

SAM_7827

 

pizap.com15106867663082

 

 

Τελικά επειδή δεν θέλαμε να είναι μόνο του, του φτιάξαμε

και ένα άλλο παιδί  δίπλα του για να έχει παρέα τον φίλο του.

pizap.com15106871460351

 

 

Ελπίζουμε να κερδίσουμε το βραβείο της LAND ART αλλά και ακόμα και αν αυτό δεν συμβεί

εμείς περάσαμε υπέροχα!!!!!!

 

Χίος

Αφού είδαμε εποπτικό υλικό

SAM_7402

 

και το χρονικό της απελευθέρωσης και στο διαδραστικό

 

pizap.com15103166567131

 

και γενικότερες πληροφορίες για τη Χίο

SAM_7386

SAM_7385

 

 

 

Φτιάξαμε τη Χίο και γράψαμε Ζήτω η Χίος και

την ημερομηνία της απελευθέρωσης του νησιού.

 

 

pizap.com15103145611741

 

Αφού επισημάναμε τις πόλεις και τα πιο μεγάλα χωριά της Χίου

φτιάξαμε και τον δικό μας χάρτη.

SAM_7436

 

 

Λόγω της εθνικής μας εορτής για την απελευθέρωση του νησιού μας

πραγματοποιήσαμε εκπαιδευτική εκδρομή στο Κάστρο της Χίου,

στο Βυζαντινό μουσείο και στη Βιβλιοθήκη του Κοραή.

pizap.com15103147464311

 

 

 

pizap.com15103150776031

 

 

 

 

pizap.com15103156723061

 

 

pizap.com15103159247002

 

 

 

Στην αυλή του Αγ. Γεωργίου μπροστά από την Τουρκική Σχολή

που αργότερα στέγαζε τα παιδιά του 4ου Δημοτικού.

pizap.com15103199043901

 

pizap.com15103169929971

 

Ο πολύ καλός ιερέας μας είπε την ιστορία του ναού

και μας ξενάγησε στον ναό του Αγ. Γεωργίου στο Κάστρο

pizap.com15103173543181

Πήγαμε και στα Λουτρά…..

pizap.com15103207479711

pizap.com15103213154891

 

Το φως καθώς διαχεόταν από τα παραθυράκια του θόλου έκανε το μέρος μαγικό.

pizap.com15103215748141

 

pizap.com15103218971151

 

pizap.com15103187656061

 

Πήγαμε και στο Βυζαντινό μουσείο ή τούρκικο Τζαμί.

pizap.com15103188609561

 

 

 

Εκεί είδαμε το αντίγραφο του πίνακα ¨Η Σφαγή της Χίου”.

pizap.com15103194487231

pizap.com15103193408631

 

pizap.com15103197468751

 

 

Πήγαμε και στη Βιβλιοθήκη του Κοραή.

pizap.com15103201029361

pizap.com15103204199531

 

pizap.com15105947941201

 

pizap.com15103223049571

 

Το πορτραίτο του Αδαμάντιου Κοραή και

ένα σπάνιο βιβλίο του για τα είδη πτηνών.

 

pizap.com15103226893121

 

Είδαμε και χιώτικες στολές….

SAM_7606

 

pizap.com15103225370481

 

 

pizap.com15103229160561

pizap.com15103230748831

 

 

 

pizap.com15103234099031

 

pizap.com15103235571351

 

 

Είδαμε και σπαθιά….

pizap.com15103237533151

 

και παράσημα…

pizap.com15103243973861

 

Λόγω της σκλαβιάς μας στους Τούρκους μαθαίναμε γράμματα στο σπίτι

κρυφά από τους Τούρκους….

pizap.com15103241212081

 

 

Είδαμε και την Χίο πώς ήταν  εκείνη την εποχή.

pizap.com15103247210101

 

Εδώ τελειώνει η περιήγηση μας. Γυρίσαμε ενθουσιασμένοι!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Θεατρική παράσταση ¨Η Αυγή και ο Ανθός¨.

Την  Τρίτη 32/10/2017 παρακολουθήσαμε την θεατρική παράσταση  ¨Η Αυγή και ο Ανθός¨.

SAM_7122

 

το τέλος τα παιδιά κλήθηκαν να δώσουν το τέλος της ιστορίας και

ανέβηκε στη σκηνή και ένα δικό μας παιδί του νηπιαγωγείου.

Επίσης υπήρξε διάδραση μεταξύ των ηθοποιών και των παιδιών.

pizap.com15100811724822

SAM_7231

SAM_7220

 

 

SAM_7223

SAM_7224

SAM_7225

SAM_7226

SAM_7228

SAM_7229

SAM_7230