Την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας μετά τις διακοπές πραγματοποιήθηκαν τα παρακάτω:
- ενθάρρυνση γονέων για ανάρτηση ευχής στον πίνακα ανακοινώσεων
- μοίρασμα εμπειριών από τις διακοπές
- στα πλαίσια παιχνιδιού με ζάρι κάθε παιδί απαντούσε σε μια από τις ερωτήσεις: “Πώς πέρασα στις διακοπές;”, “Τι δώρο πήρα;”, “Ποιος έτυχε το φλουρί;”
- αποτύπωση αναμνήσεων, ευχών, δώρων σε σχετικά φύλλα εργασίας
- δημιουργία “βαλίτσας αναμνήσεων”
- γνωριμία με το 2025
- παρατήρηση καρτέλας “2025” και εύρεση διαφοράς από “2024”
- σύνθεση “2025” με σωστή σειροθέτηση των τεσσάρων ψηφίων
- αντιστοίχιση αριθμών (ψηφία 2025) με πλήθος μαρκαδόρων
- εντοπισμός καρτελών “2025” σε πλήθος καρτελών τετραψήφιων αριθμών με κάποια ομοιότητα
- εντοπισμός και χρωμάτισμα των τεσσάρων ψηφίων του “2025” σε πλήθος
- αντιγραφή “2025”
- αποτύπωση “2025” με χρωμάτισμα βάσει κώδικα
- δημιουργία χειροτεχνίας (κορώνα 2025)
- δημιουργία χειροτεχνίας (γούρι)
- εξάσκηση στις έννοιες: προηγούμενος, επόμενος
- σειροθέτηση 2024, 2025, 2026
- σειροθέτηση 4 εποχών
- σειροθέτηση μηνών χειμώνα
- παρακολούθηση παραμυθιού “Ο στόχος του σκίουρου για τη νέα χρονιά”
- απάντηση σε ερωτήσεις κατανόησης
- σειροθέτηση εικόνων ζώων που συνάντησε ο σκίουρος (βάσει ανάκλησης)
- αντιστοίχιση εικόνων ζώων (ήρωες παραμυθιού) με το αρχικό φώνημα και γράμμα τους
- εξάσκηση στα τακτικά αριθμητικά (1ο-6ο) αξιοποιώντας τις 6 συναντήσεις του σκίουρου
- χωρισμός βασιλόπιτας σε ίσα κομμάτια
- χωρισμός βασιλόπιτας από χαρτόνι σε 2, 4, 6, 8 κομμάτια – με χρήση χάρακα (στην ολομέλεια)
- σχεδίαση ευθειών για χωρισμό βασιλόπιτας σε 2, 4, 6, 8 κομμάτια -στον ασπροπίνακα (στην ολομέλεια)
- χωρισμός βασιλόπιτας σε 8 κομμάτια σε σχετικό φύλλο εργασίας (ουσιαστικά μεταφορά όσων παρατήρησαν στην ολομέλεια σε ατομικό φύλλο) & στολισμός βάσει αρεσκείας
- αναπαράσταση βασιλόπιτας 8 κομματιών με τα σώματα 8 παιδιών
- παιχνίδι με εύρεση φλουριού στη βασιλόπιτα που σχημάτισαν τα σώματα 8 παιδιών
- ακρόαση τραγουδιού “το φλουρί” (Λάχανα & Χάχανα)
- 1 έτος=12 μήνες
- καταμέτρηση μηνών στην “πίτα” του ημερολογίου της παρεούλας
- σχηματισμός του αριθμού “12” με πλαστελίνη
- αντιγραφή του αριθμού “12”
- παρακολούθηση παραμυθιού “Η κυρά Καλή και οι 12 μήνες”
- ακρόαση τραγουδιού με τους 12 μήνες
- καταμέτρηση μηνών κάθε εποχής
- Ιανουάριος, ο πρώτος μήνας του έτους
- χωρισμός Ιανουαρίου σε συλλαβές (με παλαμάκια)
- σειροθέτηση γραμμάτων Ιανουαρίου για σχηματισμό χιονάνθρωπου (κολλάζ)
- εύρεση αρχικού φωνήματος Ι
- παρακολούθηση βίντεο “Ένα γράμμα, μια ιστορία – Ιι”
- παιχνίδι μυστηρίου με βαλίτσα: γνωριμία με το γράμμα Ιι και εύρεση λέξεων που ξεκινούν με εκείνο
- εξάσκηση στη γραφή του Ιι















