Νέο έτος

Την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας μετά τις διακοπές πραγματοποιήθηκαν τα παρακάτω:

  • ενθάρρυνση γονέων για ανάρτηση ευχής στον πίνακα ανακοινώσεων
  • μοίρασμα εμπειριών από τις διακοπές
    • στα πλαίσια παιχνιδιού με ζάρι κάθε παιδί απαντούσε σε μια από τις ερωτήσεις: “Πώς πέρασα στις διακοπές;”, “Τι δώρο πήρα;”, “Ποιος έτυχε το φλουρί;”
    • αποτύπωση αναμνήσεων, ευχών, δώρων σε σχετικά φύλλα εργασίας
    • δημιουργία “βαλίτσας αναμνήσεων”
  • γνωριμία με το 2025
    • παρατήρηση καρτέλας “2025” και εύρεση διαφοράς από “2024”
    • σύνθεση “2025” με σωστή σειροθέτηση των τεσσάρων ψηφίων
    • αντιστοίχιση αριθμών (ψηφία 2025) με πλήθος μαρκαδόρων
    • εντοπισμός καρτελών “2025” σε πλήθος καρτελών τετραψήφιων αριθμών με κάποια ομοιότητα
    • εντοπισμός και χρωμάτισμα των τεσσάρων ψηφίων του “2025” σε πλήθος
    • αντιγραφή “2025”
    • αποτύπωση “2025” με χρωμάτισμα βάσει κώδικα
    • δημιουργία χειροτεχνίας (κορώνα 2025)
    • δημιουργία χειροτεχνίας (γούρι)
  • εξάσκηση στις έννοιες: προηγούμενος, επόμενος
    • σειροθέτηση 2024, 2025, 2026
    • σειροθέτηση 4 εποχών
    • σειροθέτηση μηνών χειμώνα
  • παρακολούθηση παραμυθιού “Ο στόχος του σκίουρου για τη νέα χρονιά”
    • απάντηση σε ερωτήσεις κατανόησης
    • σειροθέτηση εικόνων ζώων που συνάντησε ο σκίουρος (βάσει ανάκλησης)
    • αντιστοίχιση εικόνων ζώων (ήρωες παραμυθιού) με το αρχικό φώνημα και γράμμα τους
    • εξάσκηση στα τακτικά αριθμητικά (1ο-6ο) αξιοποιώντας τις 6 συναντήσεις του σκίουρου
  • χωρισμός βασιλόπιτας σε ίσα κομμάτια
    • χωρισμός βασιλόπιτας από χαρτόνι σε 2, 4, 6, 8 κομμάτια – με χρήση χάρακα (στην ολομέλεια)
    • σχεδίαση ευθειών για χωρισμό βασιλόπιτας σε 2, 4, 6, 8 κομμάτια -στον ασπροπίνακα (στην ολομέλεια)
    • χωρισμός βασιλόπιτας σε 8 κομμάτια σε σχετικό φύλλο εργασίας (ουσιαστικά μεταφορά όσων παρατήρησαν στην ολομέλεια σε ατομικό φύλλο) & στολισμός βάσει αρεσκείας
    • αναπαράσταση βασιλόπιτας 8 κομματιών με τα σώματα 8 παιδιών
    • παιχνίδι με εύρεση φλουριού στη βασιλόπιτα που σχημάτισαν τα σώματα 8 παιδιών
    • ακρόαση τραγουδιού “το φλουρί” (Λάχανα & Χάχανα)
  • 1 έτος=12 μήνες
    • καταμέτρηση μηνών στην “πίτα” του ημερολογίου της παρεούλας
    • σχηματισμός του αριθμού “12” με πλαστελίνη
    • αντιγραφή του αριθμού “12”
    • παρακολούθηση παραμυθιού “Η κυρά Καλή και οι 12 μήνες”
    • ακρόαση τραγουδιού με τους 12 μήνες
    • καταμέτρηση μηνών κάθε εποχής
  • Ιανουάριος, ο πρώτος μήνας του έτους
    • χωρισμός Ιανουαρίου σε συλλαβές (με παλαμάκια)
    • σειροθέτηση γραμμάτων Ιανουαρίου για σχηματισμό χιονάνθρωπου (κολλάζ)
    • εύρεση αρχικού φωνήματος Ι
    • παρακολούθηση βίντεο “Ένα γράμμα, μια ιστορία – Ιι”
    • παιχνίδι μυστηρίου με βαλίτσα: γνωριμία με το γράμμα Ιι και εύρεση λέξεων που ξεκινούν με εκείνο
    • εξάσκηση στη γραφή του Ιι