Μέσα από ποικίλες δραστηριότητες έγινε προσέγγιση των εννοιών της φιλίας και της συνεργασίας και ανάδειξη της αξίας τους στη ζωή του κάθε ανθρώπου.
- Παίρνοντας αφορμή από τον εορτασμό της παγκόσμιας ημέρας ζώων, πραγματοποιήθηκε κινητικό παιχνίδι όπου τα παιδιά χωρισμένα σε ζεύγη (σκύλος-οδηγός & άτομο με τύφλωση-παιδί με δεμένα μάτια) κλήθηκαν να ακολουθήσουν πορεία με εμπόδια εμπιστευόμενα πλήρως το διπλανό τους.
- Μέσα από τα παραμύθια “Εγώ κι εσύ μαζί” και “Οι δυο ουρές” τα παιδιά κατάλαβαν πως με τη συνεργασία με άλλους μπορούμε να ξεπεράσουμε δυσκολίες και να καταφέρουμε πράγματα που μόνοι μας ήταν αδύνατο να επιτύχουμε. Σχετικό βιωματικό συνέβαλε προς τον ίδιο σκοπό (παιδιά κλήθηκαν να μετακινήσουν βαριά αντικείμενα της τάξης. Αντιλήφθηκαν πως μόνα τους δεν μπορούσαν ενώ όσο πιο πολλή βοήθεια δέχονταν τόσο πιο εύκολα τα κατάφερναν!)
- Το παραμύθι “Του σκοινιού τα μανταλάκια” αποτέλεσε την αφορμή για ομαδικό κινητικό παιχνίδι με μανταλάκια (Τα παιδιά χωρισμένα σε δύο τρένα κλήθηκαν να συνεργαστούν περνώντας διαδοχικά τα μανταλάκια από το τελευταίο στο πρώτο “βαγόνι”, το οποίο στη συνέχεια τα τοποθετούσε στα ρούχα του “μηχανοδηγού”!).
- Στα πλαίσια της ίδιας θεματικής δημιουργήθηκε ομαδική κατασκευή “Το παζλ της φιλίας”, τα κομμάτια του οποίου απεικόνιζαν κάθε παιδί με ένα/μία φίλο/η του να κάνουν κάτι μαζί.