Αφού αναφερθήκαμε στη Διαφορετικότητα κατανοήσαμε ότι όλοι μας είμαστε διαφορετικοί και μοναδικοί.
Στη συνέχεια αναφερθήκαμε και στα άτομα με ειδικές ανάγκες και κατανοήσαμε ότι όπως εμείς
έτσι και αυτά μπορούν να παίξουν μαζί μας, να είναι φίλοι μας
Στη συνέχεια αναφερθήκαμε στους κωφάλαλους και μάθαμε για την νοηματική γλώσσα.
προσπαθήσαμε και εμείς να μιλήσουμε χρησιμοποιώντας τη νοηματική γλώσσα….
Αναφερθήκαμε στους τυφλούς και στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν….
Καταλάβαμε πόσο δύσκολο είναι για τους τυφλούς να κινηθούν στο χώρο, κλείνοντας τα μάτια σε ένα νήπιο και του ζητήσαμε να κινηθεί με καλυμμένα τα μάτια στην τάξη.Δεν μπορούσε να κινηθεί στην τάξη και τον βοηθούσε ένας φίλος του
Αναφερθήκαμε στην μέθοδο Μπραϊγ
Εδώ σχημάτισαν ένα σχήμα και προσπάθησαν να το διαβάσουν με τα δαχτυλάκια τους…
Επίσης τα παιδιά τρύπησαν σε χαρτονάκια το όνομα τους και προσπάθησαν ακουμπώντας τα δάχτυλα τους να τα διαβάσουν…
Επίσης διαβάσαμε το Βιβλίο η Αργυρώ…και το ζωγραφίσαμε…
τέλος έκαναν μια ομαδική αφίσσα



















