Ξεκινάμε να μιλάμε για το Πάσχα. Αρχικά προσπαθούμε να βρούμε τι σημαίνει η λέξη Πάσχα.
Αφού τα παιδιά εκφράσουν τις απόψεις τους θα τους εξηγήσουμε ότι το Πάσχα είναι η μεγαλύτερη γιορτή των Ορθοδόξων Χριστιανών. Η λέξη «Πάσχα» προέρχεται από το Εβραϊκό «Πεσάχ» που σημαίνει «πέρασμα», εννοώντας το πέρασμα των Εβραίων από την Ερυθρά Θάλασσα – την απελευθέρωσή τους από τους Αιγύπτιους- στην ελευθερία προς τη γη της επαγγελίας. Για τους Χριστιανούς Ορθόδοξους το Πάσχα ή αλλιώς Λαμπρή σημαίνει την Ανάσταση του Χριστού και το πέρασμα από το Θάνατο στη Ζωή. Το Πάσχα είναι κινητή εορτή.
Εξηγούμε στα παιδιά ότι ο Χριστός μεγάλωσε, άρχισε να διδάσκει και κάλεσε κοντά τους τους 12 μαθητές του, που αργότερα ονομάστηκαν Απόστολοι. γιατί ο Χριστός τους ανάθεσε την αποστολή να διαδώσουν το λόγο Του σε όλο τον κόσμο.
Δανειζόμαστε υλικό από την ιστοσελίδα http://e-children.blogspot.gr/2016/03/12.html#axzz4ck1gW2ss
σχετικά με τους 12 μαθητές του Κυρίου
Με τους μαθητές του λοιπόν δίδασκε αλλά έκανε και πολλά θαύματα, όπως:
και ένα από τα πιο γνωστά είναι η Ανάσταση του Λαζάρου.
Τα παιδιά ζωγράφισαν το θαύμα που τα εντυπωσίασε περισσότερο.
Μετά από το Σάββατο του Λαζάρου έχουμε την Κυριακή των Βαΐων και αμέσως μετά ξεκινά η Μεγάλη Εβδομάδα ή η Εβδομάδα των παθών.
Δανείζομαι την παρακάτω εικόνα από την ιστοσελίδα http://sofiaadamoubooks.blogspot.gr
και την επόμενη από την ιστοσελίδα http://dreamskindergarten.blogspot.gr
Χρησιμοποιούμε το υλικό από την ιστοσελίδα
http://www.kindykids.gr/images/stories/pasxa/megali-evdomada1.pdf
http://www.kindykids.gr/images/stories/pasxa/megali-evdomada2.pdf
http://www.kindykids.gr/images/stories/pasxa/megali-evdomada3.pdf
για να μάθουμε για τα γεγονότα της κάθε μέρας της Μ. Εβδομάδος.
Επίσης από την ιστοσελίδα της κας Μαμανού Ελένη χρησιμοποιούμε τις εικόνες της για τα γεγονότα της Μ. Εβδομάδας
τις οποίες τα παιδιά θα τις βάλουν στη σωστή σειρά .
Αναφερόμαστε στα έθιμα του Πάσχα
Στη συνέχεια τα παιδιά απαντάνε σε αινίγματα που έχουν σχέση με το Πάσχα
και περνάνε διάφορες δοκιμασίες, όπως το να προσθέσουν αυγά….
ανά δύο προσπαθούμε να μαζέψουμε αυγά…Νικητής είναι αυτός που μαζεύει περισσότερα…
Φτιάχνουμε φαναράκια
Φτιάχνουμε πασχαλινές κάρτες
Διαβάζουμε την ιστορία “Ο Κοκκινολαίμης και η Παπαρούνα”.
Βλέπουμε τις εικόνες και τις βάζουμε στη σωστή σειρά και
τα παιδιά το επαναδιηγούνται…
και την ζωγραφίζουμε
και την επαναδιηγήθηκαν
























































