Ιστορικό
- Ιούνιος 2026
- Μάιος 2026
- Απρίλιος 2026
- Μάρτιος 2026
- Φεβρουάριος 2026
- Ιανουάριος 2026
- Δεκέμβριος 2025
- Νοέμβριος 2025
- Οκτώβριος 2025
- Σεπτέμβριος 2025
- Μάιος 2025
- Μάρτιος 2025
- Φεβρουάριος 2025
- Ιανουάριος 2025
- Νοέμβριος 2024
- Οκτώβριος 2024
- Μάιος 2024
- Νοέμβριος 2023
- Σεπτέμβριος 2023
- Μάιος 2023
- Φεβρουάριος 2023
- Νοέμβριος 2021
- Οκτώβριος 2021
- Σεπτέμβριος 2021
- Απρίλιος 2021
- Φεβρουάριος 2021
- Δεκέμβριος 2020
- Νοέμβριος 2020
- Οκτώβριος 2020
- Σεπτέμβριος 2020
- Ιούνιος 2020
- Μάιος 2020
- Απρίλιος 2020
Ετικέτες
- "Ηide and Seek Games in museums" Ευρωπαϊκό πρόγραμμα E Twinning
- 17η Νοέμβρη
- 28η Οκτωβρίου
- covid
- Stem
- Video
- ΑΡΧΗ ΧΡΟΝΙΑΣ
- ΔΙΑΤΡΟΦΗ
- Δραστηριότητες
- Δραστηριότητες του σχολείου μας
- Δραστηριότητες του σχολείου μας παιχνίδι
- ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝΚΑΝΟΝΕΣ ΟΔΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
- Εθνικό Πρόγραμμα Ε Τwinning
- Ευρωπαϊκό πρόγραμμα E Twinning
- ΖΩΓΡΑΦΟΙ
- Ζωγραφική
- Κήπος
- Μένουμε σπίτι
- Μουσεία
- Νέα Ανακοινώσεις
- Οδηγίες-αρχή σχ. χρονιάς
- Οκτώβριος
- ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ
- Παραμύθι
- Πασχα
- ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
- ΣΧΗΜΑΤΑ
- Σχέδιο δράσης
- ΤΕΧΝΕΣ
- Τέχνη παιχνίδι
- αγιασμός
- γραμμές
- ειρήνη
- ευρωπαϊκή εβδομάδας κώδικα
- κατασκευές
- λαχανόκηπος
- οδηγίες
- παιχνίδι
- παιχνιδια
- σεπτέμβριος
- τέχνη
- φθινοπωρο
- φυσικές επιστήμες
- χρώματα
Σαν σήμερα
24/6/1894: H νεοσύστατη Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή, με πρόεδρο τον Δημήτριο Βικέλα, αποφασίζει ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες θα διεξάγονται κάθε τέσσερα χρόνια, αρχής γενομένης στην Αθήνα το 1896.
Αρχεία ανά ημέρα: 3 Φεβρουαρίου 2025
Ιστορίες και παιχνίδια με το νερό
Μιλήσαμε για τον κύκλο του νερού με αφορμή μια βροχερή μέρα. Κάναμε πειράματα, μακέτες, κατασκευές … και τέλος με αφορμή τον πίνακα του Ρενέ Μαγκρίτ “Γκολκόντα” φτιάξαμε τη βροχή της φαντασίας μας…τι θα θέλαμε να … Συνέχεια
Δημοσιεύθηκε στη Αρχική
Ετικέτες: ο κύκλος του νερού, τέχνη
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ιστορίες και παιχνίδια με το νερό
Επίσκεψη στο Μουσείο Λούλη
Επισκεφτήκαμε το Μουσείο Λούλη και περάσαμε υπέροχα! Ξεναγηθήκαμε στην διαδραστική έκθεση του Μουσείου, παίξαμε πρωτότυπα παιχνίδια…και το πιο υπέροχο….ζυμώσαμε το δικό μας ψωμί και μετά το απολαύσαμε! Ήταν το πιο γλυκό ψωμί που φάγαμε ποτέ!
Δημοσιεύθηκε στη Αρχική
Ετικέτες: ΔΙΑΤΡΟΦΗ, ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ, ΨΩΜΙ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επίσκεψη στο Μουσείο Λούλη
