ΑΓΙΑΣΜΟΣ
Την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιηθεί Αγιασμός και ενημέρωση για τη λειτουργία της σχολικής μονάδας
στις 8.15 π.μ.
ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιηθεί Αγιασμός και ενημέρωση για τη λειτουργία της σχολικής μονάδας
στις 8.15 π.μ.
ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης με τίτλο “παιδαγωγική αξιοποίηση του αύλειου χώρου”πραγματοποιήθηκαν οι παρακάτω δράσεις.
Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί αναζήτησαν από τα τμήματα και την αποθήκη του σχολείου, ποια αντικείμενα /όργανα μπορούν να εξυπηρετήσουν στην υλοποίηση των αλλαγών και κατέγραψαν τι άλλο μπορεί θα χρειαστεί.
Ως προς το γνωστικό αντικείμενο της Γλώσσας πραγματοποιήθηκαν οι εξής δράσεις:
Ως προς το γνωστικό αντικείμενο της Μελέτης Περιβάλλοντος πραγματοποιήθηκαν οι εξής δράσεις:
Ως προς το γνωστικό αντικείμενο των Μαθηματικών και στα πλαίσια της Τεχνολογία κατασκευών πραγματοποιήθηκαν οι εξής δράσεις:
Στα πλαίσια της Φυσικής Αγωγής παίξαμε πολλά κινητικά και μουσικοκινητικά παιχνίδια συνδυασμένα με τις θεματικές μας ενότητες , όπως:
Πραγματοποιήθηκαν διάφορα μουσικά και θεατρικά δρώμενα στην αυλή, όπως:
Πραγματοποιήθηκαν εικαστικά εργαστήρια στην αυλή :
Με αφορμή ένα παραμύθι κινητοποιήθηκε το ενδιαφέρον το παιδιών για το δασος. Στην ολομέλεια καταγράψαμε τις προηγούμενες γνώσεις των μαθητών σε εννοιολογικό χάρτη, τον οποίο εμπλουτίζαμε συνεχώς με νέες πληροφορίες. Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και δημιούργησαν το συμβόλαιο της ομάδας καθορίζοντας τον τρόπο που θα εργαστούν. Ομάδα μαθητών αναζήτησε εικόνες από το διαδίκτυο .
Οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα σε ομάδες και ατομικά να καταγάφουν τη νέα γνώση και να επανέρχονται κάθε φορά προσθέτοντας πληροφορίες.
Επειτα από κάθε ευκαιρία συνεργασίας οι ομάδες, παρουσιάζοντας το έργο τους, μιλούσαν για ευκολίες ή δυσκολίες κατά τη συνεργασία.
Μερικά δείγματα από τις ομαδικές ή ατομικές εργασίες παρουσιάζονται παρακάτω.
επίσης κατασκεύασαν μάσκες από ζώα του δράσους , οι οποίες χρησιμοποιήθηκαν σε θεατρικά δρώμενα και μουσικοκινητικά παιχνίδια
ακούσαμε ήχους του δάσους , παίξαμε μουσικά παιχνίδια φτιάξαμε ηχοϊστορία του δάσος χρησιμοποιώντας μουσικά όργανα ήχους, με το στόμα μας, διάφορα υλικά… Κάθε μαθητής έφτιαχνε μια δική του ηχοϊστορία
κατέγραψαν την προσφορά του δάσους , τους κινδύνους από τη καταστροφή των δασών και δημιούργησαν αφίσες με συνθήματα για τη δασοπροστασία
Στα πλαίσια της ενασχόλησης με την υγεία και τις υγιεινές τροφές είχαμε την ευκαιρία να ασχοληθούμε και με το σώμα μας. Να γνωρίσουμε τα όργανα και τη χρησιμότητά τους, να πειραματιστούμε με τις λειτουργίες του σώματος και να γνωρίσουμε τις αισθήσεις μας μέσα από πολλά βιωματικά παιχνίδια .
γνωρίσαμε το ζωγράφο Πάμπλο Πικάσο και ζωγραφίσαμε σαν αυτόν
πειραματιστήκαμε για να γνωρίσουμε το πεπτικό σύστημα
καταγράψαμε όσα μάθαμε
Στο 2ο εργαστήριο δεξιοτήτων οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ασχοληθούν με την υγεία των δοντιών, τα μέρη του δοντιού, την φροντίδα τους, την αλλαγή των δοντιών και τις τροφές που τα διατηρούν υγιή. Συνεργάστηκαν και ανέπτυξαν πολλές δεξιότητες.
Μέτρησαν τα δόντια τους.
Εντόπισαν τους εχθρούς και τους συμμάχους των δοντιών…
Δραματοποιήσαμε και ζωγραφίσαμε το παραμύθι “Η δόνα Τερηδόνα και το μυστικό της γαμήλιας τούρτας”
Κάναμε κατασκευές, φτιάξαμε και παίξαμε πολλά παιχνίδια