Και ξαφνικά. την περασμένη Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου, η γη … άρχισε να τρέμει. Σεισμός! Σεισμός!
Εκπαιδευτικοί, μαθητές και μαθήτριες προσπάθησαν να κρατηθούν ψύχραιμοι, και σύμφωνα με τις οδηγίες που είχαν, μπήκαν κάτω από τα θρανία. Μετά, άρχισε η εκκένωση, σύμφωνα με το Πάγιο Σχέδιο του Σχολείου, με τελική πράξη την συγκέντρωση στην αυλή για λήψη παρουσιών.
Η άσκηση –γιατί ευτυχώς για άσκηση επρόκειτο– επαναλήφθηκε αμέσως μετά, για να βελτιωθούν λάθη και παραλείψεις που καταγράψαμε κατά την πρώτη εκκένωση. Και η αλήθεια είναι ότι κατά τη δεύτερη φορά η εκκένωση υπήρξε πολύ πιο συντεταγμένη και οι χρόνοι αποχώρησης που μετρήθηκαν βελτιωμένοι. Το κτήριο εγκαταλείφτηκε μέσα σε 30 έως 40 περίπου δευτερόλεπτα αφότου δόθηκε η εντολή εκκένωσης.
Αναλόγως οι εκπαιδευτικοί ανέλαβαν πόστα και καθήκοντα που τους έχουν ανατεθεί με βάση το Σχέδιο Εκτάκτων Αναγκών του σχολείου.
Ας ελπίσουμε όλα αυτά βέβαια να μείνουν στα …σχέδια.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.