Αρχείο ημέρας 20 Φεβρουαρίου 2023

Καλωσήλθατε στην ιστοσελίδα μας

φωτο σχολείου

Πρόγραμμα Εξετάσεων Ιουνίου 2026

programma exetaseon

Ωράριο Λειτουργίας

neo orario

Ώρες γονέων

ora goneon
European SchoolRadio Logo

“Το μέλλον μετά το Γυμνάσιο”

Οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου του σχολείου μας παρακολούθησαν σήμερα την παρουσίαση με θέμα “Το μέλλον μετά το Γυμνάσιο”, που διοργανώνει η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας. Το πρόγραμμα έχει στόχο να ενημερώσει τους μαθητές για τις επιλογές που υπάρχουν σχετικά με τις σπουδές που θα ακολουθήσουν και την επαγγελματική τους αποκατάσταση.

Υπεύθυνη του προγράμματος είναι η κ. Φωτεινή Κουτσοπούλου, την οποία το σχολείο ευχαριστεί πολύ για τις πολύτιμες πληροφορίες και τις συμβουλές που παρείχε στους μαθητές μας.