Αρχεία ανά ημέρα: 2 Δεκεμβρίου 2022
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ THE GREEN CITY
Την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2022 οι μαθητές μας παρακολούθησαν πρόγραμμα Επιβράβευσης Ανακύκλωσης Πολιτών της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ «The Green City». Πρόκειται για το μεγαλύτερο πρόγραμμα ανακύκλωσης της Ευρώπης, όπου απευθύνεται σε περίπου 4εκ. πολίτες, στους 66 δήμους της Αττικής, σε καθημερινή … Συνέχεια
Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Αθηνών
Την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου όλα τα τμήματα της Δ’ τάξης επισκέφθηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο Αθηνών. Οι μαθητές με τη βοήθεια δύο ξεναγών, ξεναγήθηκαν και θαύμασαν πολλά από τα πιο εντυπωσιακά εκθέματα του μουσείου. Η χαρά και η έκπληξη όλων ήταν … Συνέχεια
Δημοσιεύθηκε στη Τάξη Δ΄
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Αθηνών
