ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΣΤΟ 12ο ΔΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 27 Μαρτίου 2026 στο χώρο του 12ου ΔΣ Αγρινίου, εθελοντική αιμοδοσία. Η δράση υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο Αγρινίου και το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 12ου ΔΣ Αγρινίου.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης  ανέλαβαν τον σχεδιασμό και τη διοργάνωση της δράσης, συμμετέχοντας στον Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό Δράσης εθελοντικής Αιμοδοσίας «Σχολεία-Γέφυρες Ζωής»

Με το σύνθημα « Γίνε ήρωας για 10 λεπτά-Δώσε αίμα » οι μαθητές και οι μαθήτριες λειτούργησαν ως πρεσβευτές καλώντας τους γονείς τους να αποδείξουν έμπρακτα πως η εθελοντική αιμοδοσία είναι πράξη αγάπης και ανιδιοτελούς προσφοράς.

«Το σχολείο οφείλει να γίνει ένας ζωντανός πυρήνας προσφοράς στην τοπική κοινωνία καλλιεργώντας το πνεύμα του εθελοντισμού στους μαθητές του» δήλωσε η Διευθύντρια κ. Γιάννα Φραγκοπούλου.

Με υπερηφάνεια η συμμετοχή του 12ου ΔΣ Αγρινίου στην παρέλαση της 25ης Μαρτίου

Με ιδιαίτερη λαμπρότητα οι μαθητές και οι μαθήτριες του 12ου ΔΣ Αγρινίου συμμετείχαν στις εορταστικές εκδηλώσεις για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821.

Οι μαθητές , ως εκπρόσωποι της σχολικής μας κοινότητας , έδωσαν το παρών τιμώντας τους ήρωες της Ελληνικής Επανάστασης και το διαχρονικό μήνυμα της ελευθερίας.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που έλαβαν μέρος, καθώς και στον εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής για την εξαιρετική προετοιμασία.

Χρόνια Πολλά σε όλους!

Η γιορτή της 25ης Μαρτίου

Με ιδιαίτερη λαμπρότητα, συγκίνηση και εθνική υπερηφάνεια πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 24 Μαρτίου η σχολική γιορτή για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821, την οποία διοργάνωσαν και παρουσίασαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ Τάξης του 12ου ΔΣ Αγρινίου.

Η εκδήλωση αποτέλεσε έναν ελάχιστο φόρο τιμής στους αγωνιστές της ελευθερίας, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα το διπλό μήνυμα της ημέρας: τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου και την εξέγερση του γένους.

Οι τελειόφοιτοι του  σχολείου μας, μέσα από ένα πλούσιο πρόγραμμα, κατάφεραν να μεταφέρουν το κοινό στην εποχή της επανάστασης. Η γιορτή περιλάμβανε: Θεατρικά Δρώμενα , Χορωδία και Μουσική, Παραδοσιακούς Χορούς και Απαγγελίες Ποιημάτων

Η Διευθύντρια του σχολείου, Γιάννα Φραγκοπούλου , συνεχάρη τους μαθητές και τις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς της γιορτής Μαρία Ζαπαντιώτη και Ιωάννα Κολοκούρα, δηλώνοντας ότι ο στόχος της γιορτής επιτεύχθηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο συγκινώντας και προβληματίζοντας γονείς και μαθητές. Η γιορτή έκλεισε με την ανάκρουση του Εθνικού Ύμνου σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης από γονείς, εκπαιδευτικούς και μαθητές.

ΓΙΝΕ ΗΡΩΑΣ ΓΙΑ 10 ΛΕΠΤΑ- ΔΩΣΕ ΑΙΜΑ!

Το 12ο Δ.Σ Αγρινίου σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο Αγρινίου και τον Σύλλογο Γονέων διοργανώνει εθελοντική αιμοδοσία στο χώρο του σχολείου, την Παρασκευή 27 Μαρτίου 2026 και ώρα 9.00 π.μ. έως 13.00 μ.μ

AIMODOSIA

Μικροί αθλητές με μεγάλα όνειρα!

Σήμερα Τετάρτη 11/3/2026 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ και Β’ τάξης επισκέφτηκαν τον χώρο τω  «Μικρών Αθλητών Αγρινίου». Εκεί είχαν την ευκαιρία να πάρουν μέρος σε πλήθος δραστηριοτήτων με παιδαγωγικό χαρακτήρα με τη συνδρομή καταρτισμένων εκπαιδευτών.

Μέσα από δράσεις αθλητικού χαρακτήρα οι μαθητές και οι μαθήτριες συνειδητοποίησαν ότι η άθληση είναι συνδεδεμένη με την καλή υγεία αφού προσφέρει σημαντικά σωματικά, ψυχικά και κοινωνικά οφέλη. Επίσης έμαθαν πως η άθληση καλλιεργεί αξίες όπως η πειθαρχία, η ομαδικότητα και το «ευ αγωνίζεσθαι».

Με τη λήξη  του προγράμματος, όλα τα παιδιά  επέστρεψαν χαρούμενα και γεμάτα καινούργιες εμπειρίες στο σχολείο.

Πρώτες βοήθειες: το δώρο της ζωής στα χέρια σου

Στα πλαίσια των δράσεων Πρόληψης και Αγωγής Υγείας του Υπουργείου Υγείας για την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση του μαθητικού πληθυσμού, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 11 Μαρτίου στις τάξεις Ε΄ και ΣΤ΄ του 12ου Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου το πρόγραμμα «Πρώτες Βοήθειες για Παιδιά».
Η δράση υλοποιήθηκε από την 1η ΤΟΜΥ Αγρινίου και τη νοσηλεύτρια Χαλιμούρδα Ισμήνη. Η συμμετοχή των μαθητών ήταν μεγάλη, καθώς έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το θέμα, συμμετείχαν ενεργά στη διαδικασία και ενημερώθηκαν για βασικές πρακτικές παροχής πρώτων βοηθειών.

Η αξία του προγράμματος είναι μεγάλη καθώς οι μαθητές μαθαίνουν να  αναγνωρίζουν καλύτερα τους κινδύνους στο σχολείο ή το σπίτι και γίνονται πιο προσεκτικά. Επίσης μαθαίνουν να αξιολογούν γρήγορα μια κατάσταση , να ιεραρχούν τις ενέργειές τους για την παροχή βοήθειας αλλά και να νοιάζονται για την ασφάλεια των άλλων, δηλ. να αποκτούν αίσθημα κοινωνικής ευθύνης.

Μαθαίνω για την Εθελοντική Αιμοδοσία

Την Παρασκευή 6 Μαρτίου 2026, στο πλαίσιο της συμμετοχής του σχολείου μας στον Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό Δράσης Εθελοντικής Αιμοδοσίας : «Σχολεία-Γέφυρες Ζωής» διοργανώθηκε ενημερωτική δράση για την εθελοντική αιμοδοσία. Η κυρία Αντωνία Φωτίου, επισκέπτρια Υγείας του Τμήματος Αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Αγρινίου ενημέρωσε τους μαθητές και τις μαθήτριες της Ε’ και ΣΤ’ τάξης σχετικά με τη σπουδαιότητα της εθελοντικής αιμοδοσίας αλλά και τη διαδικασία ,η οποία είναι ασφαλής, σύντομη ,ανώδυνη και προσφέρει πολύτιμη βοήθεια σε συνανθρώπους μας.
Η προσφορά αίματος, αιμοπεταλίων και αιμοποιητικών κυττάρων για μεταμόσχευση αποτελούν προσφορά ζωής και με 15’ από τον χρόνο μας μπορούμε να βοηθήσουμε έως και τρεις συνανθρώπους μας καλύπτοντας τις ανάγκες τους σε αίμα. Η συνεχής και συστηματική ενημέρωση νικούν το φόβο και την αδιαφορία.Η ενημέρωση στα σχολεία για την εθελοντική αιμοδοσία ευαισθητοποιεί τους μαθητές στην αλληλεγγύη, την πρόληψη και την κοινωνική προσφορά.

Γνωριμία με την την Αερολέσχη Αγρινίου

Την Αερολέσχη Αγρινίου επισκέφτηκαν την Τετάρτη 4 Μαρτίου οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ και Δ’ τάξης του 12ου ΔΣ Αγρινίου. Ο πρόεδρος της Αερολέσχης Αγρινίου , κύριος Γρίβας Κωνσταντίνος υποδέχθηκε με χαρά μαθητές και εκπαιδευτικούς, τους ξενάγησε στο χώρο της Αερολέσχης και απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις τους.
Η Αερολέσχη Αγρινίου ιδρύθηκε το 1975 και αποτελεί έναν αθλητικό σύλλογο που δραστηριοποιείται στην αεροπορική αθλητική εκπαίδευση και τις πτήσεις. H έδρα της και ο βασικός χώρος λειτουργίας βρίσκεται στο Παλαιό Πολιτικό Αεροδρόμιο Αγρινίου.
Η Αερολέσχη Αγρινίου αποτελεί ένα από τα πρώτα εγκεκριμένα Εκπαιδευτικά Κέντρα Χειριστών Υπερελαφρών Αεροσκαφών Μηχανοκίνητων (Υ.Π.Α.Μ.) στην Ελλάδα.
Αποσκοπεί στην διάδοση της αεροπορικής ιδέας με την ανάπτυξη και διάδοση αεραθλητικών δραστηριοτήτων, όπως η ανεμοπορία, ο αερομοντελισμός και τα αλεξίπτωτα πλαγιάς (παραπέντε).Διοργανώνει αεραθλητικούς αγώνες και συμμετέχει σε εθνικά πρωταθλήματα (π.χ. Πρωτάθλημα Ανεμοπορίας Πτήσεων Ταξιδιού). Η Αερολέσχη Αγρινίου έχει βραβευτεί για την εθελοντική της δράση.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗΝ Α’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Μια ημέρα γεμάτη αθλητικό ήθος στις εγκαταστάσεις «Ελπίδες»

Με αφορμή τον εορτασμό της Πανελλήνιας Ημέρας Φιλάθλου, όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας την Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2026 πραγματοποίησαν μια ξεχωριστή εκπαιδευτική επίσκεψη στον αθλητικό χώρο «Ελπίδες». Στόχος της επίσκεψης δεν ήταν μόνο η άθληση, αλλά η μύηση των παιδιών στις αξίες του «ευ αγωνίζεσθαι» και του υγιούς αθλητισμού. Από νωρίς το πρωί, οι κερκίδες και τα γήπεδα γέμισαν με παιδικές φωνές και ενθουσιασμό. Το πρόγραμμα περιλάμβανε:

  1. Βιωματικά Παιχνίδια: Μέσα από ομαδικές δραστηριότητες, οι μαθητές έμαθαν τη σημασία της συνεργασίας.
  2. Γνωριμία με τα Αθλήματα: Τα παιδιά δοκίμασαν τις δυνάμεις τους στο ποδόσφαιρο και  το βόλεϊ
  3. Συζήτηση για τη Φίλαθλη Ιδιότητα: Έγινε μια σύντομη αλλά ουσιαστική ενημέρωση για το τι σημαίνει να είσαι «σωστός φίλαθλος» – να υποστηρίζεις την ομάδα σου με πάθος, αλλά πάντα με σεβασμό προς τον αντίπαλο.

Η επίσκεψη αυτή θύμισε σε όλους μας ότι ο αθλητισμός είναι γιορτή. Στον χώρο των «Ελπίδων», οι μαθητές μας απέδειξαν ότι το μέλλον του αθλητισμού βρίσκεται στον σεβασμό, την ευγένεια και το χαμόγελο.

«Ο αθλητισμός δεν είναι μόνο νίκη, είναι η διαδρομή και οι φίλοι που κάνεις σε αυτήν.»

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση