Σχέδιο Δράσης: «Το ουράνιο τόξο των συναισθημάτων στολίζει το σχολείο μας.» Δραστηριότητα: «Τα συναισθήματα αλλάζουν όπως και οι προτιμήσεις μας. Καρτέλες ζεύγη με συναισθήματα. Αναγνώριση συναισθημάτων με τη χρήση νέων ψηφιακών μορφών μάθησης. Πέντε ζεύγη ίδιων εικόνων, με μικρές διαφορές που προκαλούν αλλαγή συναισθημάτων. Γίνεται παρατήρηση, έκφραση και αναγνώριση των συναισθημάτων και της πιθανής αιτίας αυτών από τα παιδιά. Ζωγραφίζουν το δικό τους ζεύγος εικόνων.»

Ο στόχος της σημερινής ημέρας  ήταν τα παιδιά να έρθουν σε επαφή και εξοικείωση με τον υπολογιστή συνδυάζοντας γνώση με παιχνίδι. Η ενότητα που επικεντρωθήκαμε ήταν τα συναισθήματα. Πιο ειδικά, τα παιδιά γνωρίζοντας πλέον ποια είναι τα συναισθήματα  χάρη στα προηγούμενα μαθήματα που έχουμε υλοποιήσει και τις διάφορες δραστηριότητες που έχουμε πραγματοποιήσει για τα συναισθήματα,  κλήθηκαν στη σημερινή  δραστηριότητα να αναγνωρίσουν, αλλά και ταυτόχρονα να εντοπίσουν τις διαφορές από ποικίλα ζεύγη εικόνων, όπου σε κάθε εικόνα υπάρχει και μια μικρή διαφορά. Αξιοποιήσαμε λοιπόν τον υπολογιστή, μια σύγχρονη μέθοδο με τη ψηφιακή εφαρμογή, έτσι ώστε τα παιδιά να αποκτήσουν εξοικείωση στη χρήση υπολογιστικών μονάδων.  

 Η δραστηριότητα λοιπόν ήταν η εξής: η εκπαιδευτικός έδειχνε μια διαφορετική εικόνα στον υπολογιστή, η οποία απεικόνιζε είτε ζωάκια είτε λουλουδάκια, τα οποία είχαν όλα τα ίδια συναισθήματα και μόνο το ένα  ήταν διαφοροποιημένο  από τα υπόλοιπα, ως προς το συναίσθημα, καθώς απεικόνιζε άλλο μορφασμό στο πρόσωπο. Έπειτα, η νηπιαγωγός ρωτούσε ξεχωριστά ένα – ένα το κάθε παιδί για μια εικόνα και το κάθε παιδί  ξεχωριστά έδινε τις απαντήσεις του, αφού πρώτα μας  έβρισκε τις διαφορές και μας εξηγούσε ποια συναισθήματα έβλεπε στην εικόνα. Είναι καλό να σημειωθεί, ότι έγινε παρατήρηση, έκφραση και αναγνώριση των συναισθημάτων από τα παιδιά.   

Στο τέλος, αφού ολοκληρώσαμε τη δραστηριότητα: βρες τις διαφορές με τα ζεύγη των συναισθημάτων, φτιάξαμε μαζί με τα παιδιά το δικό μας παιχνίδι μνήμης, με τις αγαπημένες τους  φατσούλες  και ζωγράφισαν το δικό τους  ζεύγος εικόνων.  Οι καρτέλες με τα ζεύγη είχαν διάφορα συναισθήματα, όπως: χαρά, λύπη, αηδία, φόβο.

1 9 2 4 3 4 4 4 5 4 6 5 7 3 8 3 9 3 10 1 11 1

Σχέδιο Δράσης: «Το ουράνιο τόξο των συναισθημάτων στολίζει το σχολείο μας.» Δραστηριότητα: “Τι νιώθω με τη μουσική;”. Ακούμε κλασσική μουσική, κλείνουμε τα μάτια και συζητάμε για όσα συναισθήματα μας δημιουργήθηκαν με τα κλασσικά κομμάτια των Mozart, Tchaikovsky, Vivaldi, Beethoven. Ζωγραφίζουμε το συναίσθημά μας.

“Τι νιώθω με τη μουσική;”

Σήμερα  επιλέξαμε μαζί με τα παιδιά να πραγματοποιήσουμε μια βιωματική δραστηριότητα. Πιο ειδικά, βάλαμε να ακούσουν τα παιδιά κλασική μουσική των Mozart, Tchaikovsky, Vivaldi, Beethoven και τους ζητήθηκε για αρχή να κλείσουν τα μάτια τους και έπειτα να μας περιγράψουν ποιο συναίσθημα τους αναδύθηκε μέσα από την καρδιά τους, ( όπως χαρά, λύπη, θυμό ), ακούγοντας το κάθε μουσικό κομμάτι ξεχωριστά. Είναι καλό να σημειωθεί, ότι  τα συγκεκριμένα μουσικά είδη είναι κομμάτια, τα οποία έχουν βαθύ νόημα, αλλά και μια ποιητική διάθεση και γι΄αυτό το λόγο προκαλούν έντονα συναισθήματα είτε χαράς,  είτε λύπης.  Αφού  πραγματώθηκε το άκουσμα των τραγουδιών , στη συνέχεια οι νηπιαγωγοί παρότρυναν τα παιδιά να ζωγραφίσουν σε μια κόλλα Α4 τα διαφορετικά, αλλά και τα κοινά συναισθήματα που τους δημιουργήθηκαν από τα κλασικά κομμάτια. Είναι βέβαιο, ότι  η μουσική αποτελεί ουσιώδες και αναπόσπαστο κομμάτι  στη ζωή των περισσότερων ανθρώπων, καθώς στην καθημερινή μας ζωή η μουσική με διάφορους τρόπους μας συνοδεύει. Τέλος, είναι αξιόλογο να αναφερθεί ότι η μουσική δεν είναι μόνο ένας τρόπος διασκέδασης,  αλλά είναι και  ένας τρόπος έκφρασης, δημιουργικότητας, παρότρυνσης, για τον κάθε άνθρωπο ξεχωριστά.

1 8 2 3 3 3 4 3 5 3 6 4 7 2 8 2 9 2

 

Σχέδιο Δράσης: «Μαζί και διαφορετικοί. Όσα τα άστρα τα ουρανού, όσα τα λουλούδια του αγρού, άλλοι τόσοι οι άνθρωποι του κόσμου αυτού». -Καλοκαιρινή γιορτή με τίτλο: «Αναμνήσεις από το Νηπιαγωγείο. Συνεργασία-φιλία.»

Πέρασε μια χρονιά παρέα και για κάποιους δύο!!! Κάποιοι θ’ ανοίξουν τα φτερά τους για το Μεγάλο σχολείο και κάποιοι θα μείνουν και θα περιμένουν τα μικρά παιδάκια να τα βοηθήσουν και αυτοί με την σειρά τους. Ν’ ανταποδώσουν την βοήθεια και το καλωσόρισμα που δέχτηκαν αυτοί την χρονιά που μας πέρασε στους νέους μας μαθητές! Πάει αυτή η χρονιά πέρασε, έφυγε σαν το νεράκι και όλοι νοσταλγούμε τις όμορφες στιγμές, τα παιχνίδια, τα πειράγματα ,τις γιορτές!!! Όλοι δεν θα ξεχάσουμε τα όμορφα συναισθήματα που νιώσαμε αυτή την χρονιά και τα αισθήματα φιλίας ,συνεργασίας και αλληλεγγύης που αναπτύχθηκαν. Μάθαμε ν’ αγαπάμε ο ένας τον άλλον, να βοηθάμε, να μην απογοητευόμαστε, να συνεργαζόμαστε, ν’ αποδεχόμαστε και να βοηθάμε τα παιδάκια από άλλες χώρες να συνεργαζόμαστε όλοι για να έχουμε ένα όμορφο αποτέλεσμα!!! Καλό ταξίδι στο Μεγάλο σχολείο στους λιλιπούτειους μαθητές!!! Ν’ ανοίξουν τα φτερά τους και να ξεπεράσουν τα όνειρα τους!!! Καλή  δύναμη!!! Να είναι πάντα καλά!!!!

«Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων: 3ο ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ : ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΉ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ- Υποθεματική ενότητα «Ανθρώπινα δικαιώματα»- Τίτλος εργαστηρίου: «Συνεργασία-Επικοινωνία-Όλοι μαζί για μια σχολική χρονιά φανταστική.», πραγματοποιήσαμε το εργαστήριο: «Υφαίνοντας ιστορίες». Πρόκειται για ένα πρότζεκτ που στοχεύει στην ευαισθητοποίηση των παιδιών σχετικά με τα δικαιώματά τους, μέσα από την καλλιτεχνική αποτύπωση ιστοριών πάνω σε ύφασμα. Το έργο εκτέθηκε στη Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά, στο πλαίσιο του Διεθνούς Συνεδρίου με τίτλο: «Εκπαιδεύοντας παγκόσμιους ενεργούς πολίτες σε έναν κόσμο που αλλάζει». «Nurturing active global citizens for a word on the move». «Loose threads: Weaving stories for a world on the move.». Πολλά μπράβο στους μικρούς μαθητές μας! Η έκθεση θα παραμείνει ανοιχτή για το κοινό μέχρι την Παρασκευή 23 Μαΐου, από τις 9:00 έως τις 14:00. Οδός: Φίλωνος 29. Είσοδος ελεύθερη.

Το συγκεκριμένο κολάζ δημιουργήθηκε με πολύ μεράκι, αγάπη και φαντασία των παιδιών.   Ξεκινήσαμε αρχικά προβάλλοντας  ένα εκπαιδευτικό βιντεάκι σχετικά με τα ανθρωπινά δικαιώματα των παιδιών, στη συνέχεια συζητήσαμε κάθε εικόνα του βίντεο,  όπου είχε προβληθεί. Έπειτα,  με τη μέθοδο της ιδεοθύελλας αναλύσαμε ποια είναι τα δικαιώματα των παιδιών και τα αναλύσαμε και τα εξηγήσαμε διεξοδικά, έτσι ώστε να τα καταλάβουν καλύτερα τα παιδιά και να τα μάθουν.

Στη συνέχεια, θελήσαμε να δημιουργήσουμε ένα κολάζ με τις ζωγραφιές των παιδιών, με διάφορα υφάσματα, κλωστές έχοντας ως βάση του κάδρου ένα σεντόνι- ύφασμα  για να είναι η βάση του κολάζ. Η συνολική εικόνα του κολάζ αποτελείται από κομμάτια υφάσματος άσπρου –χρυσού και ειδικότερα είναι έξι υφάσματα κομμένα, όπου το κάθε ύφασμα έχει διαστάσεις 50 Χ 50 και ακολούθως τα συγκεκριμένα κομμάτια κολλήθηκαν και έγιναν ένα ενιαίο κολάζ.

 Πάνω στο ύφασμα λοιπόν, τα παιδιά αποτύπωσαν με καλλιτεχνικές ζωγραφιές τα ανθρώπινα δικαιώματα των παιδιών, τις όποιες ζωγράφισαν σε κόλλες Α4 και έπειτα τις κολλήσανε επάνω στο ύφασμα. Στη συνέχεια, ψάξαμε και βρήκαμε διάφορες λέξεις από εφημερίδες, που συνάδουν με τη θεματολογία μας  “ Δικαιώματα παιδιών”:  Σχολείο, Διατροφή, Δικαιοσύνη, Νερό, Παιχνίδι, Μπάνιο, Ηρεμία, Φιλία , Αλληλεγγύη, Ταξίδι., Οικογένεια, έτσι ώστε να δώσουν ζωντάνια και επεξήγηση στο έργο τους, χρησιμοποιώντας ποικίλα κομμάτια από εφημερίδες και κομμένα υφάσματα μικρά από ρούχα, αλλά και κορδέλες.  

Είναι αξιόλογο να σημειωθεί, ότι το κολλάζ μας  στηρίχθηκε και  σε μια ιστορία μιας νέας μαθήτριας.  

«Πριν τις διακοπές του Πάσχα ήρθε μια νέα μαθήτρια στο σχολείο μας, ένα κοριτσάκι από την Αρμενία, από μια μακρινή χώρα και το κοριτσάκι αυτό δεν γνώριζε την ελληνική γλώσσα και ένιωθε στην αρχή άβολα και στενάχωρα. Όμως με την υπομονή, την αγάπη και την ενθάρρυνση της δασκάλας του τμήματος της, καθώς και των υπόλοιπων  εκπαιδευτικών,  το κοριτσάκι προσαρμόστηκε στο σχολικό περιβάλλον. Η εκπαιδευτικός θέλοντας να νιώσει οικία το παιδί επικεντρώθηκε στην ιστορία του παιδιού και στα χαρακτηριστικά του. Πιο  συγκεκριμένα, τα παιδιά της τάξης το χαιρέτησαν, το καλωσόρισαν στη γλώσσα μας και με τη βοήθεια των κινήσεων αλλά και των εκφράσεων του προσώπου τους, έκαναν το παιδάκι να αισθανθεί αποδοχή και χαρά. Στη συνέχεια,  στην ώρα της παρεούλας  η δασκάλα μαζί με τα υπόλοιπα παιδιά της τάξης συζήτησαν και τραγούδησαν διάφορα τραγουδάκια,  έτσι ώστε να γίνει ομαλή η ένταξη της. Ειδικότερα, η εκπαιδευτικός συζήτησε στην τάξη, για την αγάπη που πρέπει να δείξουν τα υπόλοιπα παιδιά στο κοριτσάκι και μίλησαν ταυτόχρονα για την ισότητα των χωρών. Στη συνέχεια, τα παιδιά της τάξης έφτιαξαν με τις παλάμες των χεριών τους καρδούλες, για να τις δώσουν στο κοριτσάκι σαν δώρο και στη συνέχεια της είπαν σε αγαπώ και το κοριτσάκι χάρηκε πολύ  και ένιωσε ασφάλεια και αποδοχή από τα παιδιά και είπε στη δασκάλα και στα παιδάκια τη λέξη «Σιρονέμ» που σημαίνει στη γλώσσα της «Σε αγαπώ». Τέλος, τα παιδιά έπαιξαν με τα παιχνίδια τους ,τα οποία μοιράστηκαν μαζί με το κοριτσάκι και χάρηκαν όλοι μαζί και διαπιστώθηκε ότι όλοι οι άνθρωποι ανεξαρτήτως χρώματος- φυλής  χαίρονται με τα ίδια πράγματα.

Τέλος,  αξίζει να σημειωθεί ότι η δημιουργική διαδικασία του κολλάζ πρόσφερε στα παιδιά μεγάλη χαρά και ικανοποίηση. Είναι βέβαιο, ότι η τεχνική του κολλάζ  ανοίγει νέους καλλιτεχνικούς ορίζοντες, ώστε τα παιδιά να παίξουν, να πειραματιστούν με διάφορα υλικά και τεχνικές.

Το έργο εκτέθηκε στη Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά, στο πλαίσιο  του Διεθνούς Συνεδρίου με τίτλο: «Nurturing active global citizens for a word on the move».  «Loose threads: Weaving stories for a world on the move.», το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 17 και 18 Μαΐου 2025.

Η παρουσία μας στην έκθεση, μέσα από το υπέροχο έργο των παιδιών, προσέδωσε ουσιαστικό περιεχόμενο και ιδιαίτερη αξία στο σύνολο της διοργάνωσης.

Πολλά μπράβο στους μικρούς μαθητές μας!

Η έκθεση θα παραμείνει ανοιχτή για το κοινό μέχρι την Παρασκευή 23 Μαΐου, από τις 9:00 έως τις 14:00. Οδός: Φίλωνος 29. Είσοδος ελεύθερη.

1 2 1 2 3 1 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 18 19 image0 4

Λουλούδια της άνοιξης σε συνδυασμό με μαθηματικές έννοιες.

Η Άνοιξη είναι μία από τις τέσσερις εποχές του χρόνου. Έρχεται μετά τον Χειμώνα και πριν από το Καλοκαίρι. Την Άνοιξη ο καιρός ζεσταίνει, η φύση ξαναγεννιέται και τα λουλούδια ανθίζουν. Γι’ αυτό το λόγο, δημιουργήσαμε μαζί με τα παιδιά της τάξης μας, τα δικά μας λουλουδάκια. 

Συγκεκριμένα, τα παιδιά κατασκεύασαν κορνίζες, οι οποίες απεικονίζουν τα ηλιοτρόπια.  Έπειτα, τα παιδιά ζωγραφίσανε τα δικά τους γλαστράκια και στη συνέχεια δημιούργησαν τα δικά τους λουλούδια με πλαστελίνη σε διάφορα ζωντανά χρώματα. Τέλος, ολοκληρώσαμε τη θεματική με τα λουλουδάκια κατασκευάζοντας ένα λουλούδι με άσπρα πέταλα και κίτρινη γύρη. Πιο ειδικά, θέλαμε τα παιδιά στη συγκεκριμένη κατασκευή να βάλουν τη δημιουργικότητα τους, αλλά και να συνδυάσουμε μαθηματικές έννοιες: «το μισό και το όλον».  

Έτσι  έπειτα από σαφείς οδηγίες και επεξήγηση των εκπαιδευτικών τα παιδιά κλήθηκαν να επιλέξουν μια πλευρά του λουλουδιού είτε τη δεξιά είτε την αριστερή του και  ζωγράφισαν, έκοψαν και κατασκεύασαν τη μισή πλευρά του λουλουδιού με ροδοπέταλα από χαρτόνι, τη γύρη με γκοφρέ σχηματίζοντας μπαλάκια,  έχοντας ως προσδοκώμενο αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός ολόκληρου λουλουδιού, εφόσον γίνει η ένωση των πινάκων του κάθε παιδιού ξεχωριστά.

1 7 2 2 3 2 4 2 5 2 6 3 7 1 8 1 9 1 10 011 1000019744 11 12 1314 00020114 115 00020114 2

Σχέδιο Δράσης: «Το ουράνιο τόξο των συναισθημάτων στολίζει το σχολείο μας.» «Άγχος.»

Πραγματοποιήθηκε δραστηριότητα με θέμα το άγχος και τις ανησυχίες που μπορεί να έχουν οι μικροί μας μαθητές! Αρχικά, ζητήθηκε από τους μαθητές να εκφράσουν στην ολομέλεια της τάξης τις περιπτώσεις που μπορεί να νιώσουν άγχος ή ανησυχία, αλλά και με ποιον τρόπο το αντιμετωπίζουν. Στην συνέχεια, διαβάστηκε η ιστορία με τίτλο: ” Το σύννεφο που παίρνει όλα τα άγχη “. Αφού οι μαθητές άκουσαν την ιστορία, αμέσως μετά σχολιάσαμε μαζί και συζητήσαμε. Στην συνέχεια, ο κάθε μαθητής σχεδίασε την παλάμη του χεριού του σε χαρτί, έκοψε το περίγραμμα, ζωγράφισε μέσα και γράψαμε μαζί αυτό που του δημιουργεί άγχος καθώς και την αντιμετώπισή του. Αφού έγινε αυτή η διαδικασία τότε σχηματίσαμε μια ομαδική αφίσα με τον τίτλο: ” Οι ανησυχίες μας και η αντιμετώπιση τους”. Οι μαθητές ανταποκρίθηκαν ικανοποιητικά, εξέφρασαν με ευκολία όσα τους αγχώνουν και μοιράστηκαν στην ολομέλεια της τάξης τον τρόπο που αντιμετωπίζουν την εκάστοτε κατάσταση.

1 IMG b406913cae8231998b282869b77f55a3 V 2 IMG a412347703c78f3001ad0de87aa5e6c9 V 3 IMG b2f7ee87cc49749d036da0d1116432d3 V 4 IMG 5cef77ea51a44892dc4d46261af62310 V 5 IMG 592dfc7fe4f0cca5508d6a9c40735ae9 V 6 IMG 8d2da98fb30e9c9e2136a67b1ff084f8 V 7 IMG eaaee33852a4a85467ef3e230a5a19d0 V 8 IMG bcb466374adae554972194095f2d0517 V

Σχέδιο Δράσης: «Το ουράνιο τόξο των συναισθημάτων στολίζει το σχολείο μας.» Δραστηριότητα: «Πως μπορούμε να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι σε μια παρέα;» “Παιχνίδι φαντασίας”.

Σύγκριση συναισθήματος σε μοναχικό και ομαδικό παιχνίδι. Κατά τη διάρκεια της ημέρας παίξαμε μουσικές καρέκλες, στη συνέχεια τα παιδιά καθοδηγούμενα από τις νηπιαγωγούς  ζωγράφισαν τι τους κάνει να νιώθουν  χαρούμενοι στο ομαδικό παιχνίδι, αλλά και πιο παιχνίδι τους αρέσει περισσότερο. Τα περισσότερα παιδιά πρότειναν να παίζουν όλοι μαζί, δίκαια και να μοιράζονται τα παιχνίδια και κατέληξαν ότι δεν προτιμούν το μοναχικό παιχνίδι.

1 1 2 1 3 1 4 1 5 1 6 1 7 9

 

Σχέδιο Δράσης: «Το ουράνιο τόξο των συναισθημάτων στολίζει το σχολείο μας.» Δραστηριότητα: «Αγάπη».

Θέλοντας να παρατηρήσουμε κατά πόσο τα παιδιά αναγνωρίζουν και κατανοούν βασικά συναισθήματα, συζητήσαμε για τα συναισθήματα ( όπως η χαρά,  η λύπη ,ο θυμός, η έκπληξη, η αηδία) και μιλήσαμε με τα παιδιά για την αγάπη.   

Στη συνέχεια τα παιδιά ανέφεραν ποια πρόσωπα (γονείς, αδέρφια, παππούδες, φίλους κτλ) και ζωάκια αγαπούν και έπειτα ζωγράφισαν σε κορνίζα για να το χαρίσουν στους αγαπημένους τους. Το κάθε παιδί ξεχωριστά ζωγράφισε με πολύ χαρά και μεράκι τα αγαπημένα του πρόσωπα, έτσι ώστε να το δώσει σε κάποιον που αγαπάει πολύ.

1 2 1 2 3 4 5 6

 

 

Σχέδιο Δράσης: «Μαζί και διαφορετικοί. Όσα τα άστρα τα ουρανού, όσα τα λουλούδια του αγρού, άλλοι τόσοι οι άνθρωποι του κόσμου αυτού». Δραστηριότητα: «Φιλία – Συνεργασία – Παιχνίδι».

Συζητάμε για την μεγάλη σημασία της φιλίας. Παίζουμε ομαδικά μουσικοκινητικά παιχνίδια. Κατασκευάζουμε την κάρτα της φιλίας και ανταλλάσσουμε κάρτες φιλίας «εγώ και εσύ μαζί» με τους καλύτερους μας φίλους.

1 IMG 3cf0ef70a16ac7927791685c455cae90 V 2 IMG aff65fce0139ae5ad9eaaec5f95a0b05 V 3 IMG 3e43a211b6658b070f6c69bef36fae6a V 4 IMG 46a728c75c4add6d2a18d115aebc660c V 5 IMG d90f2fb1f9c3e04785aa057a07de4191 V 6 IMG 0accebc0f5d465ac42ec13d5e5675d3b V 7 IMG 7af88efc62e4dd72f9095afa450188c4 V 8 IMG 95826936384a3fd807bb8fcdbfe2a97a V 9 IMG e3f1f28cf7e5cf765105b0e08e63e427 V

 

Σχέδιο Δράσης: «Μαζί και διαφορετικοί. Όσα τα άστρα τα ουρανού, όσα τα λουλούδια του αγρού, άλλοι τόσοι οι άνθρωποι του κόσμου αυτού». Δραστηριότητα: «Νιώσε όπως νιώθω.» Δείχνουμε εικόνες από ανθρώπους με διάφορες σωματικές αναπηρίες που έχουν καταφέρει σπουδαία πράγματα στη ζωή τους, επειδή προσπάθησαν. Προσπαθούμε να μπούμε στη θέση αυτών των ανθρώπων, για να νιώσουμε όπως αυτοί.

Braille γραφή και ανάγνωση τυφλών.

1 IMG 900307677c050452cff4198e02ac44f7 V 2 IMG dee3d3284ebde811e71d35810ab2b16a V 3 IMG ef753a0a396d301fbc06d8c430c8cc8f V 4 IMG 5af1066828c5f60c5d138af1f7eef2d9 V

Νιώσαμε όπως τα παιδιά που δεν έχουν χεράκια και κατανοήσαμε με ποιον άλλον τρόπο μπορούν να ζωγραφίσουν.

5 IMG 8076311f2b0df33a72524b0b20a9b936 V 6 IMG 241d1d463031ae5873d9613d55b84b42 V

Ζωγραφική με το πόδι.

7 IMG 8d51a6c3b9113f185f2eae1730364dab V