Λουλούδια της άνοιξης σε συνδυασμό με μαθηματικές έννοιες.

Η Άνοιξη είναι μία από τις τέσσερις εποχές του χρόνου. Έρχεται μετά τον Χειμώνα και πριν από το Καλοκαίρι. Την Άνοιξη ο καιρός ζεσταίνει, η φύση ξαναγεννιέται και τα λουλούδια ανθίζουν. Γι’ αυτό το λόγο, δημιουργήσαμε μαζί με τα παιδιά της τάξης μας, τα δικά μας λουλουδάκια. 

Συγκεκριμένα, τα παιδιά κατασκεύασαν κορνίζες, οι οποίες απεικονίζουν τα ηλιοτρόπια.  Έπειτα, τα παιδιά ζωγραφίσανε τα δικά τους γλαστράκια και στη συνέχεια δημιούργησαν τα δικά τους λουλούδια με πλαστελίνη σε διάφορα ζωντανά χρώματα. Τέλος, ολοκληρώσαμε τη θεματική με τα λουλουδάκια κατασκευάζοντας ένα λουλούδι με άσπρα πέταλα και κίτρινη γύρη. Πιο ειδικά, θέλαμε τα παιδιά στη συγκεκριμένη κατασκευή να βάλουν τη δημιουργικότητα τους, αλλά και να συνδυάσουμε μαθηματικές έννοιες: «το μισό και το όλον».  

Έτσι  έπειτα από σαφείς οδηγίες και επεξήγηση των εκπαιδευτικών τα παιδιά κλήθηκαν να επιλέξουν μια πλευρά του λουλουδιού είτε τη δεξιά είτε την αριστερή του και  ζωγράφισαν, έκοψαν και κατασκεύασαν τη μισή πλευρά του λουλουδιού με ροδοπέταλα από χαρτόνι, τη γύρη με γκοφρέ σχηματίζοντας μπαλάκια,  έχοντας ως προσδοκώμενο αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός ολόκληρου λουλουδιού, εφόσον γίνει η ένωση των πινάκων του κάθε παιδιού ξεχωριστά.

1 7 2 2 3 2 4 2 5 2 6 3 7 1 8 1 9 1 10 011 1000019744 11 12 13

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *