Πραγματοποιήθηκε δραστηριότητα με θέμα το συναίσθημα τη ζήλιας. Αρχικά, συζητήσαμε για τον όρο “ζήλια” και σε ποιες περιπτώσεις μπορεί να το νιώσουν τα παιδιά. Έπειτα, τα παιδιά μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους λέγοντας πότε θυμούνται να ένιωσαν ζήλια και πως το αντιμετώπισαν. Στην συνέχεια, διαβάσαμε το παραμύθι “Η Χιονάτη και οι 7 νάνοι” . Ακολούθησε συζήτηση και σχολιασμός για τα μηνύματα που περνά το παραμύθι, καθώς και που εντοπίσαμε το συναίσθημα της ζήλειας. Έπειτα φτιάξαμε “τα μήλα της ζήλιας” καταγράφοντας το κάθε παιδί τι είναι αυτό που του προκαλεί ζήλια και τα τοποθετήσαμε στο καλάθι της ομάδας μας.
Αφού συγκεντρώθηκαν τα μήλα της ζήλιας και τοποθετήθηκαν στο καλάθι, τότε κατασκευάσαμε “τον καθρέφτη της αλήθειας ” που αναφέρει τα ατομικά προτερήματα, θετικά στοιχεία της προσωπικότητας των παιδιών (π.χ. είμαι ευγενικός, καλός φίλος, μπορώ να αγαπώ και να βοηθώ τους άλλους κτλ.) και σε όσα πιστεύουν ότι είναι καλοί (π.χ. καλός στην ζωγραφική, ποδόσφαιρο κτλ).
Στόχος της δραστηριότητας ήταν να κατανοήσουν τα παιδιά το συναίσθημα της ζήλιας. Να αντιληφθούν ότι είναι φυσιολογικό συναίσθημα, αρκεί να μην θέλουν το κακό κάποιου άλλου (π.χ. όπως η βασίλισσα στην Χιονάτη) και να πιστεύουν στον εαυτό τους, τονίζοντας τα θετικά τους στοιχεία. Να νιώθουν μοναδικοί και ξεχωριστοί, μιλώντας για τον εαυτό τους με καλά λόγια. Με αυτό τον τρόπο εστιάζουν στον εαυτό τους και όχι σε όσα έχουν οι άλλοι. Επομένως, η δραστηριότητα αυτή ενισχύει και την αυτοεκτίμηση των μαθητών.