Επίσκεψη στο σχολείο μας!

Την Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2025, με πολλή χαρά και μεγάλη τιμή υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας την κυρία Δώρα και την κυρία Τόνια, οι οποίες εκπροσωπούσαν τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Τυφλών!

Μικροί και μεγάλοι συζητήσαμε, προβληματιστήκαμε, προτείναμε λύσεις και φυσικά παίξαμε!

Αρχικά παίξαμε ένα παιχνίδι, ώστε να προσπαθήσουμε να ανακαλύψουμε τρόπους να αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο γύρω μας, έχοντας κλειστά τα μάτια μας!

ΠΣΤ 6

Γνωρίσαμε το λευκό μπαστούνι και προσπαθήσαμε να το χρησιμοποιήσουμε!

ΠΣΤ 4

Μάθαμε για την γραφή Braille…

ΠΣΤ 2

ΠΣΤ 7

…και πειραματιστήκαμε με τη γραφομηχανή!

ΠΣΤ 1

Επίσης, είδαμε παιχνίδια που ήδη γνωρίζαμε με “άλλα μάτια”!

ΠΣΤ 5

Τέλος, είδαμε εικόνες, παρατηρήσαμε και προβληματιστήκαμε, προσπαθώντας να προτείνουμε λύσεις!

ΠΣΤ 3

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη και την ευκαιρία που μας δόθηκε να συζητήσουμε εξαιρετικά ενδιαφέροντα και σημαντικά θέματα!

Άλλωστε, μην λησμονούμε ότι όλες οι προσπάθειες διαπαιδαγώγησης των παιδιών θα ήταν μάταιες, αν τα παιδιά δεν “μάθουν” να αγαπούν τα δέντρα, τα λουλούδια, τη θάλασσα και φυσικά τον άνθρωπο…

Ζήτω το Πολυτεχνείο! Ζήτω η Δημοκρατία! Ζήτω τα Δικαιώματα!

Ο εορτασμός για την επέτειο του Πολυτεχνείου ξεκίνησε με εικόνες και γνώσεις που είχαμε ήδη από παλιά!

Ακολούθησε δραματοποίηση των γεγονότων!

1. δραματοποίηση 1

2. δραματοποίηση 2

Στη συνέχεια, έφτιαξαν φοιτήτριες και φοιτητές με συνθήματα!

3. φοιτητές 1

4. φοιτητές 2

5. φοιτητές 3

6. φοιτητές 4

Επίσης έφτιαξαν τους φοιτητές και τις φοιτήτριες στα κάγκελα του Πολυτεχνείου!

7. Πολυτεχνείο ζωγραφιά

Έφτιαξαν κορδέλες με συνθήματα…

8. ζήτω η δημοκρατία

…και ύψωσαν τις γροθιές τους!

9. γροθιές 1

10. γροθιές 2

11. γροθιές 3

Φαντάστηκαν και ζωγράφισαν όσα αγαπά η δημοκρατία…

12. όσα αγαπά η δημοκρατία

…αλλά και όσα ονειρεύεται η δημοκρατία!

13. τι ονειρεύεται η δημοκρατία

Τις ημέρες που προηγήθηκαν της επετείου, διαβάσαμε πολλά παραμύθια και θυμηθήκαμε ιστορίες, που μας θύμισαν τα γεγονότα της δικτατορίας.

14. βιβλία για το Πολυτεχνείο

Με αφορμή το μάθημα των αγγλικών, που μαθαίνουμε χρώματα και ζώα, διαβάσαμε το παραμύθι “Ο ζωγράφος που ζωγράφισε ένα γαλάζιο άλογο”

του Eric Carle (εκδ. Καλειδοσκόπιο)!

15. ο ζωγράφος που ζωγράφισε ένα γαλάζιο άλογο

Εντυπωσιαστήκαμε από την ιστορία του ζωγράφου (Franz Marc) που κάποιοι άλλοι δικτάτορες κατέστρεψαν τα έργα του, επειδή τους φαινόντουσαν παράλογα!

Υμνήσαμε τη φαντασία μας και τη δημοκρατία, που μας επιτρέπει να ζωγραφίζουμε όπως επιθυμούμε!

16. ο ζωγράφος που ζωγράφιζε

Η κ. Εύη έφερε στο σχολείο μας το γιουκαλίλι της!

Αφού τα παιδιά δοκίμασαν να παίξουν και πειραματίστηκαν…

17. τραγούδια Πολυτεχνείου 1

…τραγουδήσαμε παρέα με το γιουκαλίλι τα τραγούδια για το Πολυτεχνείο!

 

18. τραγούδια Πολυτεχνείου 2

Είδαμε εικόνες και τις χωρίσαμε σε αυτές που μας θύμιζαν δημοκρατία και σε όσες μας θύμιζαν τη δικτατορία!

19. δικτατορία δημοκρατία 1

Και φυσικά παίξαμε και πειραματιστήκαμε με τα γράμματα των δύο λέξεων, προσπαθώντας να τις σχηματίσουμε!

21. δικτατορία δημοκρατία 3

Θέλετε να ακούσετε το σύνθημά μας;

Τα παιδιά χρωμάτισαν και έκοψαν γαρύφαλλα…

23. γαρύφαλλα 1

…και στη συνέχεια σχημάτισαν με αυτά το σύμβολο της ΕΙΡΗΝΗΣ, γράφοντας φυσικά στο χαρτί τις ιδέες τους!

24. γαρύφαλλα 2

Έτοιμη η αφίσα τους!

25. γαρύφαλλα 3

Συνδυάζοντας δύο πολύ αγαπημένα μας τραγούδια (“το ακορντεόν” και “τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο“),

τα παιδιά έφτιαξαν μια υπέροχη κατασκευή!

26. ακορντεόν 1

Καμαρώστε τα!!!

Μιλήσαμε για την ελευθερία και την παρομοιάσαμε με πουλιά που πετούν πέρα και πάνω από όλα!

28. ελευθερία 1

29. ελευθερία 2

Τα παιδιά με τη ζωγραφική τους και τις ιδέες τους…

30. τα παιδιά φωνάζουν για 1

…φωνάζουν για:

31. τα παιδιά φωνάζουν για 2

32. τα παιδιά φωνάζουν για 3

34. τα παιδιά φωνάζουν για 4

Στο πλαίσιο της δημοκρατίας, δεν θα μπορούσαμε να αφήσουμε την ευκαιρία να πάει χαμένη!

Έτσι αποφασίσαμε να κάνουμε εκλογές!

Τα παιδιά έφτιαξαν ταυτότητες…

35. εκλογές 1

38. εκλογές 4

…ψηφοδέλτια…

36. εκλογές 2

39. εκλογές

…και προετοίμασαν το εκλογικό κέντρο, ασκώντας το δικαίωμά τους για να εκλέξουν!

39. εκλογές 2

40. εκλογές

37. εκλογές 3

40. εκλογές 1

41. εκλογές

Κάπως έτσι, μιλήσαμε για τα δικαιώματα! Τι θα πει αυτή η λέξη; Έχουν όλοι δικαιώματα; Ακόμη και τα παιδιά;

Εκεί μας βρήκε η παγκόσμια ημέρα για τα δικαιώματα των παιδιών (20 Νοεμβρίου)!

Μιλήσαμε για αυτά και τα αναπαραστήσαμε!

42. ημέρα δικαιωμάτων 1

Τραγουδήσαμε για αυτά και ακούσαμε μια πολύ όμορφη ιστορία!

Πώς μπορεί να αισθάνεται ένα παιδί όταν του στερούν τα δικαιώματά του;

Έχουμε νιώσει εμείς ποτέ έτσι;

43. ημέρα δικαιωμάτων 1

Παίξαμε παιχνίδια στον διαδραστικό πίνακα!

44. ημέρα δικαιωμάτων 3

45. ημέρα δικαιωμάτων 4

Τα παιδιά έφτιαξαν μετάλλια στα οποία ζωγράφισαν το δικαίωμα που θεωρούν πολύ σημαντικό!

46. ημέρα δικαιωμάτων 5

Φυσικά γιορτάσαμε τα δικαιώματά μας με έναν ξέφρενο χορό!!!

47. ημέρα δικαιωμάτων 6

Η ενασχόληση με θέματα όπως δικαιοσύνη, αποδοχή, συνύπαρξη, συνεργασία, δημοκρατία είναι πάντα ενδιαφέρουσα με τα παιδιά!

Άλλωστε δεν πρέπει ποτέ να λησμονούμε ότι τα παιδιά είναι η ελπίδα για ένα καλύτερο “αύριο” αυτού του κόσμου!

Εμείς έχουμε χρέος να τους δίνουμε αυτή την ευκαιρία! 

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικού έτους 2024-2025



Λήψη αρχείου

“Θέλεις να γίνουμε φίλοι;”

Στις αρχές του Νοέμβρη μία εξαιρετική ομάδα, οι Σβούρες, Επισκέφτηκε το σχολείο μας και  παρουσίασε στα παιδιά μία θεατρική διαδραστική παράσταση, γεμάτη συγκίνηση, γέλιο και πολλή δράση! Ο τίτλος της: “Θέλεις να γίνουμε φίλοι;”

Η παράσταση άρχισε με παιχνίδια γνωριμίας ανάμεσα στα παιδιά και τις ηθοποιούς.

                          1    23

2Α   2

Η Υπόθεση: Μία πάπια αποφασίζει να επισκεφτεί τη ζούγκλα και να γίνει φίλη με ένα λιοντάρι, ένα φίδι και έναν ελέφαντα!

Σ΄αυτή της την απόφαση έχει συμμάχους φυσικά τα παιδιά!

4 P1150964 P1150980  P1160007

 Όμως  ο αγγελειοφόρος των ζώων έχει διαφορετική άποψη!

Η πάπια πρέπει να περάσει μία σειρά από δοκιμασίες από τα ζώα της ζούγκλας για να μπορέσει να παραμείνει μαζί τους και να κερδίσει τη φιλία τους!

3 1 5

                                                                                                      6

Τα παιδιά συμφωνούν να τη βοηθήσουν στις δοκιμασίες και όλοι μαζί περνούν μία ώρα γεμάτη περιπέτεια, δράση και πολύ γέλιο!

7      8

9   10

11 12

13    14

15 16

18 19

Τελικά τα ζώα αποφασίζουν πως η πάπια δε μπορεί να μείνει στη ζούγκλα και να γίνει φίλη τους! Η πάπια απευθύνεται στα παιδιά και εκείνα τη δέχονται στη δική τους ομάδα!

20 21

22 22 1

Η παράσταση έκλεισε με πολύ χορό από τα παιδιά, που κατάφεραν να αποκτήσουν μία καινούργια φίλη!

Και φυσικά η απάντηση στην ερώτηση: Θέλεις να γίνουμε φίλοι; Είναι… ΝΑΙ!

Γιατί τα παιδιά γνωρίζουν πολύ καλά πόσο σημαντικό πράγμα είναι να έχεις φίλους και φίλες!

Και με την γλυκιά ανάμνηση αυτής της παράστασης συνεχίζουμε τις δράσεις μας παρέα με τους φίλους μας!

Φίλοι μου ας συνεργαστούμε!

Ο Οκτώβριος μπήκε και μας βρήκε να ασχολούμαστε με το υπέροχο θέμα της φιλίας!

Σκεφτήκαμε τα υλικά που χρειαζόμαστε για να παρασκευάσουμε τη σούπα της φιλίας και τα παιδιά ζωγράφισαν!

1. η σούπα της φιλίας

Έπειτα, με έμπνευση τον πίνακα του Keith Haring, δημιούργησαν ζευγαράκια με τους φίλους και τις φίλες τους…

2. εγώ και ο φίλος μου ζωγραφική

…αλλά ένωσαν και τα μισά τους για να φτιάξουν το “σώμα” της φιλίας.

3. είσαι το άλλο μου μισό ζωγραφική

Παρατηρήσαμε καλά τα γράμματα της λέξης “ΦΙΛΙΑ” και συνθέσαμε τη λέξη!

4. φτιάχνοντας τη λέξη ΦΙΛΙΑ

Με τη βοήθεια των φύλλων, τα παιδιά ακούμπησαν, χάιδεψαν και γαργάλησαν τους φίλους και τις φίλες τους!

5. τι κάνω στον φιλο μου με το φύλλο 1

6. τι κάνω στον φιλο μου με το φύλλο 2

Συζητήσαμε και συμφωνήσαμε όλοι μαζί παρέα σχετικά με τους τρόπους που μπορούμε να διαχειριστούμε διαφωνίες και συγκρούσεις…

7. τι κάνω όταν διαφωνώ

…και προσφέραμε απλόχερα παρηγοριά στα παιδιά που τη χρειάστηκαν!

8. παρηγόρησέ με

Τα παιδιά εικονογράφησαν μία παροιμία και ένα ποίημα, σχετικό με τη φιλία!

9. κράτα με να σε κρατώ 1

10. κράτα με να σε κρατώ 2

11. εικονογράφηση το ποίημα ΦΙΛΙΑ

Γνωρίσαμε πίνακες ζωγραφικής με θέμα την φιλία και αρχικά τους αναπαραστήσαμε!

12. πίνακας αναπαράσταση 1

13. πίνακας αναπαράσταση 2

14. πίνακας αναπαράσταση 3

15. πίνακας αναπαράσταση 4

17. πίνακας αναπαράσταση 6

18. πίνακας αναπαράσταση 7

19. πίνακας αναπαράσταση 8

20. πίνακας αναπαράσταση 9

21. πίνακας αναπαράσταση 10

16. πίνακας αναπαράσταση 5 1

Και φυσικά τους ζωγραφίσαμε πρώτα με μαρκαδόρους και ξυλομπογιές, σχολιάζοντας το θέμα του πίνακα.

23. πίνακας ζωγραφική 1

24. πίνακας ζωγραφική 2

Στη συνέχεια, τα παιδιά πήραν πινέλα και μπογιές και δημιούργησαν στο καβαλέτο!

25. πίνακας καβαλέτο 1

26. πίνακας καβαλέτο 2

27. πίνακας καβαλέτο 3

Καμαρώστε μερικά από τα έργα τους!

28. ζωγραφική καβαλέτο

Οι φίλοι μας σχεδίασαν το άλλο μισό του προσώπου μας.

29. το άλλο μου μισό πορτρέτο 1

30. το άλλο μου μισό πορτρέτο 2

32. το άλλο μου μισό πορτρέτο 4

Τα παιδιά έπαιξαν παρέα με τον φίλο και την φίλη τους και το μπαλόνι…

33. παιχνίδια με μπαλόνι

…συνεργάστηκαν, έγιναν μία αλυσίδα και προστάτεψαν την ομάδα τους…

34. παιχνίδι με τον πινόκιο

…ενώ κατάλαβαν ότι με τη συνεργασία και τη βοήθεια της ομάδας, τα πράγματα γίνονται πιο εύκολα και διασκεδαστικά!

35. παιχνίδια συνεργασίας

Ακολούθησαν φιλοφρονήσεις που ειπώθηκαν μεταξύ τους…

36. φιλοφρονήσεις μαλλί 1

…φτιάχνοντας τον ιστό της ομάδας μας, που μας ενώνει και μας προστατεύει!

37. φιλοφρονήσεις μαλλί 2

Οι φιλοφρονήσεις καταγγράφηκαν σε ένα μπαλόνι, που φούσκωσε, όπως και τα παιδιά από περηφάνεια!!!

38. μπαλόνι φιλοφρονήσεις 1

39. μπαλόνι φιλοφρονήσεις 2

Η ομαδικότητα και η συνεργασία αποτελούν πια καθημερινότητα για τα παιδιά, οπότε δεν χάνουμε ευκαιρία να συνεργαστούμε στον χορό…

40. συνεργασία μπαλέτο

…στη συμμετρία…

41. συνεργασία συμμετρία

…αλλά και στο ελεύθερο παιχνίδι!

42. συνεργασία δείπνο

Με στόχο τη δημιουργία και οδηγό τη φαντασία, τα παιδιά έφτιαξαν τις ομαδικές τους ζωγραφιές!

43. ομαδική για πάζλ 1

P1150202 1

Τις οποίες μετά, με τη βοήθεια της τεχνολογίας, μετατρέψαμε σε ηλεκτρονικά παζλ και φυσικά παίξαμε!

44. ομαδική για πάζλ 2

45. ομαδική για πάζλ 3

Αν θέλετε και εσείς να παίξετε, μπορείτε να παίξετε, πατώντας τα παρακάτω:

ΤΜΗΜΑ 1: κόκκινη ομάδα, κίτρινη ομάδα, πράσινη ομάδα, μπλε ομάδα, πορτοκαλί ομάδα

ΤΜΗΜΑ 2: κόκκινη ομάδα, κίτρινη ομάδα, πράσινη ομάδα, μπλε ομάδα

Ο μήνας μας ολοκληρώθηκε με την παγκόσμια ημέρα αποταμίευσης!

Διαβάσαμε παρέα με τα παιδιά το παραμύθι “Αν κάθε μέρα”, του Αντώνη Παπαθεοδούλου, σε εικονογράφηση της Μυρτούς Δεληβοριά.

(αν θέλετε να το ακούσετε, πατήστε εδώ)

46. παραμύθι

Στη συνέχεια συζητήσαμε για το τι θα ήθελε ο καθένας και η καθεμιά μας να φυλάξει…

Τι φυλάμε και προσέχουμε ως πολύτιμό μας;

Στη συνέχεια, τα παιδιά έφτιαξαν “κουμπαράδες αγάπης” και τους γέμισαν με υπέροχες ιδέες!

47. παγκόσμια ημέρα αποταμίευσης 1

48. παγκόσμια ημέρα αποταμίευσης 2

49. κουμπαράς

Καλή συνέχεια!

Σας αποχαιρετούμε μικροί και μεγάλοι!

Θα επιστρέψουμε με πολλή δημιουργία, παιχνίδι και αστείρευτη φαντασία! 

 

Ο εορτασμός της 28ης Οκτωβρίου

Η εθνική επέτειος της 28ης Οκτωβρίου, γνωστή και ως επέτειος του ΟΧΙ, είχε την τιμητική της τις τελευταίες ημέρες στο σχολείο μας!

 Ξεκινώντας, συζητήσαμε με τα παιδιά και είδαμε εικόνες στην τάξη μας και στον διαδραστικό πίνακα.

1. διαδραστικός

Αποφασίσαμε να φτιάξουμε τη λέξη ΟΧΙ με τους φίλους μας, χρησιμοποιώντας το σώμα μας…

2. το όχι με το σώμα μας

ενώ στη συνέχεια, τα παιδιά έφτιαξαν και χειροτεχνία!

 

3. όχι χειροτεχνία

Ακόμη, μάθαμε πώς σχηματίζεται η λέξη ΑΕΡΑ!

4. σχηματίζοντας τη λέξη ΑΕΡΑ

Στη συνέχεια, γράψαμε και τις δύο λέξεις που μάθαμε!

 

5. όχι και αέρας

Παρατηρήσαμε πολύ καλά την ελληνική σημαία…

6. παρατηρώντας τη σημαία

…και φτιάξαμε ο καθένας και η καθεμιά μας τη δική μας σημαία!

7. ελληνική σημαία

8. ελληνική σημαία 2

Τα παιδιά ζωγράφισαν στεφάνια προς τιμήν των ηρώων που πολέμησαν για την ελευθερία!

9. στεφάνια

Κατασκευάσαμε τον φαντάρο της ΕΙΡΗΝΗΣ…

11. ο φαντάρος της ειρήνης 3

… καθώς και τι θα επιθυμούσε να κρατάει στα χέρια του!

12. ο φαντάρος της ειρήνης 4

13. ο φαντάρος της ειρήνης 2

Έτοιμες και έτοιμοι!

14. ο φαντάρος της ειρήνης

οι φαντάροι της ειρήνης νέο

Σκεφτήκαμε και καταλήξαμε ότι οι φαντάροι χρειάζονται κάλτσες ζεστές, με χρώματα και σχέδια, που θα τους φτιάχνουν την διάθεση και θα τους δίνουν δύναμη!

15. κάλτσες για φαντάρους σχέδιο

16. κάλτσες για φαντάρους σχέδιο 2

Επίσης, ετοιμάσαμε μια βαλίτσα για τους φαντάρους, με πράγματα που έχουν ανάγκη!

μια βαλίτσα για τον φαντάρο

Μάθαμε και ένα πολύ ωραίο ποίημα για τη Γη που πονά ο λαιμός της όταν οι άνθρωποι κάνουν πόλεμο…

17. όταν η γη έχει πονόλαιμο

Διαβάσαμε το παραμύθι “Φαντάσου την Ειρήνη”!

34. φαντάσου την ειρήνη

Αφού μοιραστήκαμε στην παρεούλα τις ιδέες, τις σκέψεις και τα συναισθήματά μας,

χωριστήκαμε σε ομάδες και τα παιδιά ομαδο-δημιούργησαν!

35. φαντάσου την ειρήνη 2

Είδαμε φωτογραφίες από περιόδους που είχε ΠΟΛΕΜΟ και προσπαθήσαμε να ζωγραφίσουμε άλλες εικόνες που να μας θυμίζουν ΕΙΡΗΝΗ!

18. όταν ο πόλεμος γίνεται ειρήνη 1

19. όταν ο πόλεμος γίνεται ειρήνη 2

Τα παιδιά φαντάστηκαν και προσωποποίησαν τον πόλεμο και την ειρήνη…

φαντάσου τον πόλεμο φαντάσου την ειρήνη νέο

…καθώς και έφτιαξαν το δέντρο του πολέμου και της ειρήνης!

το δέντρο της ειρήνης του πολέμου 1 νεο

το δέντρο της ειρήνης του πολέμου 2 νεο

το δέντρο της ειρήνης του πολέμου 3 νεο

Γνωρίσαμε τι θα πει ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και αφού περιγράψαμε τα χαρακτηριστικά της, αποφασίσαμε να της δώσουμε ανθρώπινη μορφή!

20. σχεδιάζοντας για την ελευθερία 2

21. σχεδιάζοντας για την ελευθερία 1

22. σχεδιάζοντας για την ελευθερία 3

Είδαμε μέσα από τα κυάλια ενός φαντάρου…

23. τι βλέπει ο φαντάρος με τα κυάλια του 1

24. τι βλέπει ο φαντάρος με τα κυάλια του 2

…και φανταστήκαμε τι μπορεί να βλέπει ο φαντάρος!

 

25. τι βλέπει ο φαντάρος με τα κυάλια του ζωγραφιά 1

Τα παιδιά έγιναν φαντάροι και όταν κάθισαν να ξαποστάσουν, έκλεισαν τα μάτια τους και ονειρεύτηκαν…

26. τα όνειρα ενός φαντάρου 1

27. τα όνειρα ενός φαντάρου 2

28. τα όνειρα ενός φαντάρου 3

Τι μπορεί να ονειρεύεται ένας φαντάρος…; Οι ιδέες των παιδιών ευφάνταστες και μοναδικές!

29. τι ονειρεύεται ο φαντάρος

τι ονειρεύεται ο φαντάρος νεο

Τα παιδιά, συνδυάζοντας τις ιδέες τους και τη δημιουργικότητά τους, ζωγράφισαν τι πιστεύουν ότι βλέπει ένας φαντάρος, αλλά και το τι ονειρεύεται…

30. τι βλέπει και τι ονειρεύεται ο φαντάρος 1

31. τι βλέπει τι ονειρεύεται ένας φαντάρος 4

Διαβάσαμε, δραματοποιήσαμε και ζωγραφίσαμε για το ΚΑΝΟΝΙ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ!
32. το κανόνι της ειρήνης δραματοποίηση 2

33. το κανόνι της ειρήνης ζωγραφιά

Φτάσαμε στον σταθμό του τρένου και αποχαιρετίσαμε τους φίλους και συγγενείς μας που πάνε φαντάροι μακριά…

ο αποχαιρετισμός 3 νεο

ο αποχαιρετισμός 2 νέο

Και έπειτα τους στείλαμε και γράμμα για να πάρουν δύναμη και αγάπη!

37. η ζωγραφιά για τον φαντάρο 1

μια ζωγραφιά για τον φαντάρο 1 νεο

μια ζωγραφιά για τον φαντάρο 2 νέο

38. η ζωγραφιά για τον φαντάρο

Και κάπως έτσι φτάσαμε στην 25η του Οκτώβρη που ήταν και η ημέρα της γιορτούλας μας!

Διαβάσαμε το παραμύθι “Όταν οι καμπάνες σταμάτησαν τον πόλεμο”…

ΑΦΗΓΗΣΗ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ

(μπορείτε να το ακούσετε πατώντας εδώ)

ΓΙΟΡΤΗ

…και φυσικά είπαμε όλα τα τραγούδια που ακούσαμε όλες αυτές τις μέρες!

Αν θέλετε να τα (ξανα)ακούσετε, μπορείτε να πατήσετε πάνω σε κάθε τίτλο:

Βάζει ο Ντούτσε τη στολή του

Γιουπι για για

Κορόιδο Μουσολίνι

Γυναίκες Ηπειρώτισσες

Τα ραφτικά της γιαγιάς

Και φυσικά ο εθνικός μας ύμνος.

Σας αποχαιρετούμε με την ευχή για ΕΙΡΗΝΗ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και ΟΜΟΝΟΙΑ!

ΝΟΣΟΚΟΜΕΣ

οι φανταροι τμ 1

IMG 20241025 094601

IMG 20241025 094704

4 Οκτωβρίου_Παγκόσμια Ημέρα Ζώων

4 του Οκτώβρη την Παγκόσμια Ημέρα για τα Ζώα γιορτάσαμε

και πολύ το απολαύσαμε!

Για τα ζώα που ξέρουμε μιλήσαμε

αλλά και για όσα θέλουμε να  μάθουμε και ακόμη δεν γνωρίσαμε!

Για ζωάκια μεγάλα και ζωάκια μικρά,

για ζώα ήμερα, άγρια, αλλά όλα τους αγαπητά!

Για ζώα που στη στεριά ζουν,

αλλά και γι’ αυτά που δίχως νερό δεν μπορούν!

Τα κατατάξαμε, τα ξεχωρίσαμε

και σε σειρά τα τοποθετήσαμε!

κατηγοριοποίηση ζώων

Προσπαθήσαμε ζωο-φιγούρες να κάνουμε με πόδια και με χέρια,

οι φίλοι μας μας βοήθησαν και κάναμε τα σχέδια!

σχέδια με χειρομορφές 2

σχέδια με χειρομορφές 3

σχέδια με χειρομορφές 4

σχέδια με χειρομορφές 1

ζωγραφική ζώα 1

ζωγραφική ζώα 2

ζωγραφική ζώα 3

Έπειτα μιλήσαμε για το τι πραγματικά σημαίνει τα ζώα να αγαπάμε,

να τα φροντίζουμε, να τα σεβόμαστε και να τα εκτιμάμε!

Σκεφτήκαμε ένα ζώο τι ανάγκες έχει

και πώς μπορεί ο άνθρωπος να μην της παραβλέπει…

Μπήκαμε στη θέση ενός ζώου που σε κλουβί ζει,

είπαμε πώς θα νιώθαμε αν ζούσαμε κι εμείς εκεί…

ζώα σε κλουβί

ζώα σε κλουβί 1

Με έναν τρόπο μαγικό

βρέθηκε στην τάξη το ζώο το πιο αγαπητό!

Μαζί του το κάθε παιδί βγήκε φωτογραφία

και βλέποντας το παρακάτω βίντεο, θα δείτε και εσείς τη μαγεία!

Την ημέρα που τα ζώα έχουν γιορτή,

σκεφτήκαμε και αποφασίσαμε να μεταμορφωθούμε στη στιγμή!

Και αφού το σκυλάκι ψηφίστηκε ως ζώο πολύ αγαπημένο,

“γαβ-γουβ” και έτοιμο το καπέλο!

εικόνα καπέλα 1

εικόνα καπέλα 2 1

Ζωάκια μας αγαπημένα, 

ΧΡΟΝΙΑ σας ΠΟΛΛΑ!

Ευχόμαστε να είστε όλα σας καλά,

σας στέλνουμε την αγάπη μας και μια μεγάλη αγκαλιά!

 

1η Οκτωβρίου_Παγκόσμια ημέρα για τη γιαγιά και τον παππού!

Η πρώτη εβδομάδα του Οκτώβρη ξεκίνησε εορταστικά!

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα για τον παππού και τη γιαγιά (1η Οκτωβρίου), συζητήσαμε με τα παιδιά σχετικά με το τι κάνουν, τι τους αρέσει να κάνουν και πώς νιώθουν για τον παππού και τη γιαγιά τους!

Οι ιδέες και τα συναισθήματα αμέτρητα, συγκινητικά και πολύ “αγαπησιάρικα”…

Αποτέλεσμα αυτών είναι το οπτικοακουστικό υλικό που ακολουθεί και περιλαμβάνει τις ζωγραφιές και τα λογάκια των παιδιών για τη γιαγιά και τον παππού τους…!

ΤΜΗΜΑ 1

ΤΜΗΜΑ 2

(για να απολαύσετε τα βιντεάκια, απλά “πατήστε” πάνω στο “ΤΜΗΜΑ 1” ή “ΤΜΗΜΑ 2”, ανάλογα με το τμήμα φοίτησης του παιδιού)

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

σε όλες τις γιαγιάδες μας και σε όλους τους παππούδες μας!!!

“Σεπτέμβριος – Καλό ξεκίνημα”



Λήψη αρχείου

” Ο Αγιασμός του σχολείου μας. Ήμασταν όλοι εκεί!”



Λήψη αρχείου