Από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο
Στο πλαίσιο του προγράμματος ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό, πραγματοποιήσαμε επίσκεψη με τα νήπια στο 6ο Δημοτικό σχολείο. Επισκεφτήκαμε τους χώρους του Δημοτικού, μιλήσαμε με το Διευθυντή και παρακολουθήσαμε ένα μέρος του μαθήματος στην αίθουσα της α΄ τάξης.
Η κα Ειρήνη μαζί με τους περσινούς συμμαθητές, μας υποδέχτηκαν με χαρά, μας παρουσίασαν την τάξη τους, τα βιβλία τους, απάντησαν στις ερωτήσεις και έλυσαν τις απορίες που είχαμε για το Δημοτικό Σχολείο.
Φεύγοντας, τους ευχαριστήσαμε για τη φιλοξενία και δώσαμε ραντεβού για το Σεπτέμβριο.






