Από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο

DS

Στο πλαίσιο του προγράμματος ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό, πραγματοποιήσαμε επίσκεψη με τα νήπια στο 6ο Δημοτικό σχολείο. Επισκεφτήκαμε τους χώρους του Δημοτικού, μιλήσαμε με το Διευθυντή και παρακολουθήσαμε ένα μέρος του μαθήματος στην αίθουσα της α΄ τάξης.

Η κα Ειρήνη μαζί με τους περσινούς συμμαθητές, μας υποδέχτηκαν με χαρά, μας παρουσίασαν την τάξη τους, τα βιβλία τους, απάντησαν στις ερωτήσεις και έλυσαν τις απορίες που είχαμε για το Δημοτικό Σχολείο.

Φεύγοντας, τους ευχαριστήσαμε για τη φιλοξενία και δώσαμε ραντεβού για το Σεπτέμβριο.

IMG 20260604 233011      IMG 20260527 113010

IMG 20260527 105306      IMG 20260527 105911

IMG 20260604 232628      IMG 20260615 180155

IMG 20260604 232336                IMG 20260604 232434