Σήμερα στο σχολείο μας είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε τη κ. Σοφία και τη κ. Ζωή από την 3η ΥΠΕ Αμπελοκήπων, στο πλαίσιο του προγράμματος...
Read More >>Σήμερα στο σχολείο μας είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε τη κ. Σοφία και τη κ. Ζωή από την 3η ΥΠΕ Αμπελοκήπων, στο πλαίσιο του προγράμματος...
Read More >>