


Οι μαθητές της Α τάξης στο πλαίσιο του μαθήματος της οικιακής οικονομίας έκαναν δράση όπου έκοψαν φρούτα και μοίρασαν φρουτοσαλάτα σε όλο το σχολείο μιλώντας για τις ιδιότητες των φρούτων και τις απαραίτητες βιταμίνες.
Στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και της ενίσχυσης της ενεργού
πολιτειότητας, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ Γυμνασίου του σχολείου
μας πραγματοποίησαν μια ξεχωριστή εκπαιδευτική επίσκεψη στο Αιολικό Πάρκο
της Μαλεσίνας, που οργανώθηκε από τον εκπαιδευτικό κ. Φίλιππο Λούη.
Η δράση αυτή, ενταγμένη στο θεματικό πεδίο “Φθηνή και
Καθαρή Ενέργεια” (SDG7), είχε ως στόχο να φέρει τους μαθητές σε επαφή με
τη λειτουργία των ανεμογεννητριών και τη σημασία της αιολικής ενέργειας
στη βιώσιμη ανάπτυξη. Οι μαθητές και οι μαθήτριες, αφού πρώτα είχαν συζητήσει στο μάθημα της γεωγραφίας βασικές έννοιες, όπως οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και η περιβαλλοντική βιωσιμότητα, τώρα είχαν την
ευκαιρία να παρατηρήσουν από κοντά τις ανεμογεννήτριες, να κατανοήσουν τη
λειτουργία τους και να ακούσουν από ειδικούς πώς η αιολική ενέργεια
συμβάλλει στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος.
Οι μαθητές συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες, κατέγραψαν εντυπώσεις και έθεσαν ερωτήσεις στους υπεύθυνους του πάρκου.
Η εμπειρία της επίσκεψης αποτέλεσε ένα σημαντικό βήμα προς την καλλιέργεια
οικολογικής συνείδησης και την ενίσχυση της ενεργού συμμετοχής των μαθητών
σε ζητήματα αειφορίας.
Δημιουργία τραγουδιού με θεματολογία “Love and respect”, στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του προγράμματος eTwinning του σχολείου μας. Εργάστηκε η ομάδα μαθητών που συμμετέχει στο πρόγραμμα eTwinning. Τίτλος τραγουδιού: “Heartbeats and Handshakes”.
Με μια μικρή συμμετοχή των 1€, συμβάλλουμε όλοι στην αγορά των υλικών και στηρίζουμε έμπρακτα την κοινότητά μας.
Μαζί μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά!