-
-
Πρόσφατα άρθρα
-
Kατηγορίες
- 15μελούς Μ.Σ.
- Athens
- contact us
- Email εκπαιδευτικών
- eTwinning 2022-23
- events
- home page
- logos
- Menu…
- our comenius team
- our school
- photo gallery
- summary of the Comenius project "time machine"
- URL Αιθουσών εκπ/κών
- Αξιολόγηση
- Γενικού ενδιαφέροντος
- Γιορτές
- Δήμος Αχαρνών
- Διάφορα
- Διδακτικό Υλικό
- Διδασκόμενα Μαθήματα
- Δράσεις 2013-14
- Δράσεις 2014-15
- Δράσεις 2015-16
- Δράσεις 2016-17
- Δράσεις 2017-18
- Δράσεις 2018-19
- Δράσεις 2019-20
- Δράσεις 2020-21
- Δράσεις 2021-22
- Δράσεις 2022-23
- Δράσεις 2023 2024
- Εκδρομές
- Εκπαίδευσης
- Ενδοσχολική Επιμόρφωση
- Ενισχυτική Διδασκαλία
- Εξετάσεις- Ύλη
- Μαθητικό Δυναμικό
- Μαθητών
- Προηγούμενες Δράσεις
- Σύλλογοι Διδασκόντων
- Συλλόγου γονέων
- Σχολείου
- Τάξεων
- το site του σχολείου μας…
- Υπεύθυνοι Τμημάτων
- Ωράριο μαθημάτων και διαλειμμάτων
- Ωρολόγια Προγράμματα
-
Άρθρα
- Ιούνιος 2024
- Μάιος 2024
- Απρίλιος 2024
- Μάρτιος 2024
- Φεβρουάριος 2024
- Ιανουάριος 2024
- Δεκέμβριος 2023
- Νοέμβριος 2023
- Οκτώβριος 2023
- Σεπτέμβριος 2023
- Ιούνιος 2023
- Μάιος 2023
- Μάρτιος 2023
- Ιανουάριος 2023
- Δεκέμβριος 2022
- Οκτώβριος 2022
- Σεπτέμβριος 2022
- Ιούνιος 2022
- Μάιος 2022
- Απρίλιος 2022
- Μάρτιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Ιανουάριος 2022
- Δεκέμβριος 2021
- Νοέμβριος 2021
- Οκτώβριος 2021
- Σεπτέμβριος 2021
- Ιούλιος 2021
- Ιούνιος 2021
- Μάιος 2021
- Απρίλιος 2021
- Μάρτιος 2021
- Φεβρουάριος 2021
- Ιανουάριος 2021
- Δεκέμβριος 2020
- Νοέμβριος 2020
- Οκτώβριος 2020
- Σεπτέμβριος 2020
- Αύγουστος 2020
- Ιούλιος 2020
- Ιούνιος 2020
- Μάιος 2020
- Απρίλιος 2020
- Μάρτιος 2020
- Φεβρουάριος 2020
- Ιανουάριος 2020
- Δεκέμβριος 2019
- Νοέμβριος 2019
- Οκτώβριος 2019
- Σεπτέμβριος 2019
- Αύγουστος 2019
- Ιούλιος 2019
- Ιούνιος 2019
- Μάιος 2019
- Απρίλιος 2019
- Μάρτιος 2019
- Φεβρουάριος 2019
- Ιανουάριος 2019
- Δεκέμβριος 2018
- Οκτώβριος 2018
- Σεπτέμβριος 2018
- Ιούλιος 2018
- Ιούνιος 2018
- Μάιος 2018
- Απρίλιος 2018
- Μάρτιος 2018
- Φεβρουάριος 2018
- Δεκέμβριος 2017
- Νοέμβριος 2017
- Οκτώβριος 2017
- Σεπτέμβριος 2017
- Ιούλιος 2017
- Ιούνιος 2017
- Μάιος 2017
- Απρίλιος 2017
- Μάρτιος 2017
- Φεβρουάριος 2017
- Ιανουάριος 2017
- Δεκέμβριος 2016
- Νοέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2016
- Σεπτέμβριος 2016
- Ιούλιος 2016
- Ιούνιος 2016
- Μάιος 2016
- Απρίλιος 2016
- Μάρτιος 2016
- Φεβρουάριος 2016
- Ιανουάριος 2016
- Δεκέμβριος 2015
- Νοέμβριος 2015
- Οκτώβριος 2015
- Σεπτέμβριος 2015
- Ιούλιος 2015
- Ιούνιος 2015
- Μάιος 2015
- Απρίλιος 2015
- Μάρτιος 2015
- Φεβρουάριος 2015
- Ιανουάριος 2015
- Δεκέμβριος 2014
- Νοέμβριος 2014
- Οκτώβριος 2014
- Σεπτέμβριος 2014
- Ιούλιος 2014
- Ιούνιος 2014
- Μάιος 2014
- Απρίλιος 2014
- Φεβρουάριος 2014
- Ιούλιος 2013
- Ιούνιος 2013
- Ιανουάριος 2013
- Νοέμβριος 2012
- Σεπτέμβριος 2012
- Αύγουστος 2012
- Απρίλιος 2012
- Μάρτιος 2012
- Φεβρουάριος 2012
- Ιανουάριος 2012
- Δεκέμβριος 2011
- Νοέμβριος 2011
- Ιανουάριος 2011
-
Χρήσιμοι σύνδεσμοι
ΑΓΓΛΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
‘SHERLOCK HOLMES IS BACK!’
Την Τετάρτη 12 Mαρτίου 2024 η αγγλική θεατρική ομάδα ΄΄English Theatre Club΄΄ παρουσίασε στο σχολείο μας την παράσταση “SHERLOCK HOLMES IS BACK“, στα πλαίσια του μαθήματος των Αγγλικών.
Την παράσταση παρακολούθησαν μαθητές και από τις τρεις τάξεις του σχολείου μας μαζί με ομάδα μαθητών από το 9ο Γυμνάσιο Αχαρνών, αφού προηγουμένως είχαν ενημερωθεί για την υπόθεση του έργου, τους χαρακτήρες, τον συγγραφέα και το έργο του από τις καθηγήτριες Αγγλικών . Η παράσταση ήταν διαδραστική (interactive), έτσι οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά στα δρώμενα με την ενθάρρυνση των ηθοποιών.
Οι αστυνομικές ιστορίες συναρπάζουν τους ανθρώπους και ο Σέρλοκ Χολμς είναι ίσως ένας από τους πιο γνωστούς ντετέκτιβ στην ιστορία της ανθρωπότητας. Ο φανταστικός αυτός χαρακτήρας δημιουργήθηκε από τον σημαντικό Αγγλο συγγραφέα Sir Arthur Conan Doyle. Aντεξε στο χρόνο και ενέπνευσε πολλούς μελετητές, επιστήμονες, ντετέκτιβ, αστυνομικούς, νομικούς και φανατικούς οπαδούς αστυνομικών ιστοριών.
Στόχος της παράστασης ήταν να έρθουν σε επαφή οι μαθητές μας με έργα και ήρωες της παγκόσμιας λογοτεχνίας, να νιώσουν ικανοποίηση κατανοώντας την υπόθεση στην αγγλική γλώσσα και κυρίως να ψυχαγωγηθούν μέσω της θεατρικής εμπειρίας.
Κείμενα, σκηνοθεσία: Tessa Clark
Παίζουν οι ηθοποιοί: Mercia Lamb, Abe Cohen, Thanos KrommydasAb
Κατηγορίες: Δράσεις 2023 2024
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΓΓΛΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
Μαθητές που επαναλαμβάνουν την τάξη λόγω απουσιών (Ανεπαρκής Φοίτηση)
Κατηγορίες: Μαθητών
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μαθητές που επαναλαμβάνουν την τάξη λόγω απουσιών (Ανεπαρκής Φοίτηση)
1ο ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
Το σχολείο μας συμμετείχε στο 1ο μαθητικό συνέδριο που διοργανώθηκε από τη ΔΔΕ Ανατ. Αττικής με τρεις ομάδες:
1. Δημιουργική-κριτική ανάγνωση ολόκληρου λογοτεχνικού έργου στο γυμνάσιο
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Α2 διερεύνησαν τις απόψεις των συμμαμαθητών/τριών τους για το μάθημα της Λογοτεχνίας και για τη διδασκαλία ολόκληρου λογοτεχνικού έργου, όπως αυτό προβλέπεται από το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών. Για το λόγο αυτό έδωσαν ερωτηματολόγιο σε όλη τη Α΄ γυμνασίου του σχολείου που επικεντρώθηκε στις απόψεις τους για το μάθημα και για τη διδασκαλία ολόκληρου λογοτεχνικού έργου. Στη συνέχεια διδάχθηκαν -με δημιουργική και κριτική ανάγνωση- ένα λογοτεχνικό βιβλίο και μετά την ολοκλήρωση της διδασκαλίας απάντησαν σε φύλλο αξιολόγησης. Το συμπέρασμα επιβεβαιώνει ότι τελικά τους άρεσε η διδασκαλία βιβλίου και ότι το μάθημα ενίσχυσε την διάθεση τους για διάβασμα εξωσχολικών βιβλίων.
2. Ελληνικά μνημεία της UNESCO-Πρόταση μαθητών/τριών ένταξης νέου μνημείου (μαθητές/τριες του Β3)
Οι μαθητές/τριες του Β3 συμμετείχαν με ερευνητική εργασία για τα Ελληνικά μνημεία της UNESCO. Αφού γνώρισαν το ρόλο της, μελέτησαν τα κριτήρια με τα οποία εντάσσει ένα μνημείο στον κατάλογο της και έμαθαν ποια ελληνικά μνημεία βρίσκονται σε αυτόν. Αναζήτησαν έπειτα ελληνικά μνημεία που θεωρούσαν πως θα έπρεπε να βρίσκονται στον κατάλογο, διερεύνησαν τα κριτήρια ένταξης και κατέθεσαν την πρόταση τους. Ακολούθησε ψηφοφορία και επέλεξαν τη Σπιναλόγκα ή την Κνωσό.
3. Η έννοια της ειρήνης (μαθητές του Γ3)
Ομάδα μαθητών/τριών συμμετείχε με μία δημιουργική ιδέα που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος της καλλιτεχνικής αγωγής. Με αφορμή την πρόσφατη επικαιρότητα εμπνεύστηκαν ένα έργο με έντονο φιλειρηνικό μήνυμα και ζωγράφισαν την είσοδο του σχολείου. Οι μαθητές/τριες μέσα από την τέχνη τους θέλησαν να δείξουν πως οι λαοί είναι ανάγκη να μένουν ενωμένοι και πως οι άνθρωποι είναι φτιαγμένοι για να δημιουργούν και όχι να καταστρέφουν.
Στο συνέδριο συμμετείχε και η Χορευτική Ομάδα του σχολείου μας.
Κατηγορίες: Δράσεις 2023 2024
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 1ο ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
«ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ»
Ομάδα μαθητών του σχολείου έλαβε μέρος στις «Διαδρομές» που διοργάνωσε το Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ. Τα παιδιά καθοδηγούμενα από την καθηγήτριά τους – η οποία είχε την στήριξη από την επιστημονική ομάδα του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας- έκαναν δραστηριότητες στην τάξη με σκοπό να συνειδητοποιήσουν τις αξίες τους ως ομάδα (δημιουργία padlet), να μάθουν να αναγνωρίζουν δύσκολα συναισθήματα και να τα διαχειρίζονται (δημιουργία αφίσας). Ακόμη, μίλησαν για τους λόγους που δημιουργείται μια σύγκρουση και εξασκήθηκαν στη μέθοδο επίλυσης προβλήματος (δραματοποίηση στην τάξη).
Συνεκτικότητα-στοχοθεσία: δημιουργία padlet
https://pathways2city.sdtapps.online/files/original/3e08eaf129cfc4d6508b6331ba05cbe3b8eceb05.png
Διαχειρίζομαι τα συναισθήματά μου: δημιουργία αφίσας
https://pathways2city.sdtapps.online/s/pathways/item/2115
Κατηγορίες: Δράσεις 2023 2024
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ»