“Οδυσσεβάχ” και η περιπέτεια αρχίζει…

Την Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012 οι μαθητές/τριες της Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξης του 11ου Δημοτικού Σχολείου Χαλανδρίου θα παρακολουθήσουν την θεατρική παράσταση: «Οδυσσεβάχ»,  στο θέατρο «Πόρτα». Το έργο έχει αντλήσει στοιχεία από

 » Διαβάστε περισσότερα

Νερό, ο πολύτιμος φίλος μας…

Την Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012 οι μαθητές/τριες της Στ΄ τάξης του σχολείου μας θα επισκεφθούν την ΕΥΔΑΠ – Μ.Ε.Ν. Γαλατσίου για να παρακολουθήσουν από κοντά: α)  την απολύμανση του νερού με χλώριο και β) την επιτάχυνση της διαύγασης του νερού με τη χρησιμοποίηση θειικού αργιλίου στο ταχυδιυλιστήριο.

Πρόσκληση στο αποκριάτικο πάρτυ

Αγαπητοί γονείς,

 Η αποκριάτικη γιορτή που διοργανώνει κάθε χρόνο ο σύλλογος θα πραγματοποιηθεί φέτος την Κυριακή 19 Φεβρουαρίου. Η γιορτή θα ξεκινήσει από τις 11:00 π.μ. και μέχρι τη 1:00 μ.μ. θα υπάρχει ψυχαγωγικό

 » Διαβάστε περισσότερα

ΑΝΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (1/2/2012)

 

Λόγω της επιδείνωσης του καιρού οι δραστηριότητες που γίνονται κάθε Τετάρτη απόγευμα στο σχολείο μας δεν θα πραγματοποιηθούν.

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 11ου Δημοτικού Σχολείου Χαλανδρίου

Οι τρεις βασιλοπούλες που λιώναν τα γοβάκια τους

 

Την Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012 οι μαθητές/τριες της Α΄, Γ΄ και Δ΄ τάξης του 11ου Δημοτικού Σχολείου Χαλανδρίου θα παρακολουθήσουν την θεατρική παράσταση: «Οι τρεις βασιλοπούλες που λιώναν τα γοβάκια τους»,  στο θέατρο «Ακροπόλ».

 Ένα μεγάλο αίνιγμα πλανιέται στο Βασίλειο: γιατί

 » Διαβάστε περισσότερα

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού

Την Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012 οι μαθητές της Ε΄ και Στ΄ τάξης του σχολείου μας θα πραγματοποιήσουν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού για να

 » Διαβάστε περισσότερα

“Ο Ρόλος της Οικογένειας στην Πρόληψη των Εξαρτήσεων”

Ο κύκλος των φετινών διαλέξεων που διοργανώνει ο σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας ξεκινά τη Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012 και ώρα 18.30 – 20:30. Το στέλεχος του Τμήματος

 » Διαβάστε περισσότερα

11ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ

Γιορτινές ευχές από το διευθυντή στους αγαπημένους του μαθητές και δασκάλους…

Αγαπημένοι μας μαθητές και μαθήτριες, αγαπητοί γονείς πέρασαν σχεδόν τρεις μήνες και λες και ήταν χτες που κτύπησε το κουδούνι για τον αγιασμό.

 » Διαβάστε περισσότερα