“Γνωρίζοντας τα πουλιά”

Τη Δευτέρα 1η Οκτώβρη τα δύο τμήματα της Τετάρτης (Δ΄) τάξης θα επισκεφθούν το Πάρκο Τρίτση, όπου με τη συνδρομή ξεναγών της Ελληνικής Ορνιθολογικής Εταιρίας θα περιηγηθούν στο χώρο, ο οποίος αποτελεί έναν από τους ελάχιστους υγροβιότοπους της Αττικής. Το δίωρο πρόγραμμα “Γνωρίζοντας

 » Διαβάστε περισσότερα

Από το παρελθόν στο μέλλον και επιστροφή στο παρόν…

Την Παρασκευή, 1η Ιουνίου 2012 οι μαθητές, οι μαθήτριες και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας θα επισκεφθούν το αρχαίο μαντείο και θεραπευτήριο «ΑΜΦΙΑΡΑΕΙΟ» στον Κάλαμο Αττικής. Στους αρχαίους δωρικούς κίονες, στα απομεινάρια των αρχαίων αγαλμάτων και στη σπάνια μαρμάρινη κλεψύδρα (υδραυλικό

 » Διαβάστε περισσότερα

Το ταξίδι πίσω στο χρόνο συνεχίζεται…

Την Τρίτη 15 Μαΐου 2012 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄ τάξης θα επισκεφθούν τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης των Αθηνών, για να δουν από κοντά και να θαυμάσουν τον Παρθενώνα, το Ερέχθειο,

 » Διαβάστε περισσότερα

Ταξίδι πίσω στο χρόνο…

Την Τρίτη 3 Απριλίου 2012 η Δ΄ τάξη και το τμήμα Ε2΄ θα επισκεφθούν το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, που είναι το μεγαλύτερο μουσείο της Ελλάδας και ένα από τα σημαντικότερα του κόσμου. Οι πλούσιες συλλογές του, που απαριθμούν περισσότερα από 11.000 εκθέματα,

 » Διαβάστε περισσότερα

“Και τώρα ποιος θα με βοηθήσει;”

Ο κύκλος των φετινών διαλέξεων που διοργανώνει ο σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας ολοκληρώνεται την Τετάρτη 28 Μαρτίου και ώρα 7:00 μ.μ. στην αίθουσα εκδηλώσεων με το δάσκαλο ειδικής αγωγής κ. Μιχάλη

 » Διαβάστε περισσότερα

“Τα Ψηλά Βουνά”

Την Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012 οι μαθητές/τριες της Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξης του 11ου Δημοτικού Σχολείου Χαλανδρίου θα παρακολουθήσουν την θεατρική παράσταση: «Τα Ψηλά Βουνά»,  στο «Γυάλινο Μουσικό Θέατρο».

Βασισμένο στη νουβέλα του

 » Διαβάστε περισσότερα

Ταξίδι στον “πλανήτη” Φως …

Τη Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012 οι μαθητές της  Έκτης (Στ΄) τάξης του σχολείου μας θα επισκεφθούν το εργαστήριο του «Dr. Πειραματίξ», για να «εξερευνήσουν» τον «πλανήτη» Φως. Ο παιδαγωγικός στόχος

 » Διαβάστε περισσότερα

“Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση”

 

Ο κύκλος των φετινών διαλέξεων που διοργανώνει ο σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας συνεχίζεται την Παρασκευή 9 Μαρτίου και ώρα 7:00 μ.μ. στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου, με θέμα: “Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση” .

 » Διαβάστε περισσότερα

Τα χίλια πρόσωπα της ενέργειας

Την Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012 οι μαθητές της Πέμπτης (Ε΄) του σχολείου μας θα επισκεφθούν το εργαστήριο του «Dr. Πειραματίξ», για να “ξεμασκαρέψουν” την ενέργεια με “τα χίλια πρόσωπα». Ο παιδαγωγικός στόχος

 » Διαβάστε περισσότερα