Η Καινούρια μας Αυλή !!!

Ευχαριστούμε από καρδιάς το Ίδρυμα Αθανασίου και Μαρίνας Μαρτίνου για την γενναιόδωρη προσφορά του στο σχολείο μας, η εξ’ ολοκλήρου ανάπλαση του αύλειου χώρου και η κατασκευή παιδικής χαράς γέμισε με χαμόγελα τους μικρούς μας μαθητές!!!

 

1769104753320 1000036330    1000036286

 

 

1769108979293    1769108979274