Ευχαριστούμε από καρδιάς το Ίδρυμα Αθανασίου και Μαρίνας Μαρτίνου για την γενναιόδωρη προσφορά του στο σχολείο μας, η εξ’ ολοκλήρου ανάπλαση του αύλειου χώρου και η κατασκευή παιδικής χαράς γέμισε με χαμόγελα τους μικρούς μας μαθητές!!!
Ευχαριστούμε από καρδιάς το Ίδρυμα Αγγελικούση για την γενναιόδωρη προσφορά του στο σχολείο μας, οι διαδραστικοί πίνακες θα βοηθήσουν σημαντικά την εκπαιδευτική διαδικασία και οι μικροί μας μαθητές θα έρθουν πιο κοντά με τεχνολογικά εποπτικά μέσα!!!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.