Ο αγιασμός για την σχολική χρονιά 2025-2026 θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου στις 8:30 π.μ. στο προαύλιο μαζί με το 112ο Δημοτικό Σχολείο.
Παρακαλούνται οι γονείς / κηδεμόνες μετά το τέλος του αγιασμού να παραμείνουν στο νηπιαγωγείο για συνάντηση ενημέρωσης όσο αφορά την λειτουργία του σχολείου.
Καλή Σχολική Χρονιά !!!
