ΤΟ ΚΑΝΟΝΙ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ Posted on 23 Οκτωβρίου 2025 by 112ο Νηπ.Θεσσαλονικης ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΜΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΤΜΉΜΑΤΑ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ¨¨ΤΟ ΚΑΝΟΝΙ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ¨¨ https://blogs.sch.gr/112nipthe/files/2025/10/VID_20251023_1127021.mp4