ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Posted on 20 Οκτωβρίου 2025 by 112ο Νηπ.Θεσσαλονικης ΧΡΩΜΑΤΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΟΥΧΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΓΟΝΕΙΣ Posted on 20 Οκτωβρίου 2025 by 112ο Νηπ.Θεσσαλονικης ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΛΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ ΠΑΝΤΑ ΜΑΣ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΦΕΡΝΟΥΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ…ΘΑ ΤΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΜΕ ΑΤΕΛΕΙΩΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!!!!!!
ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΟΧΙ Posted on 20 Οκτωβρίου 2025 by 112ο Νηπ.Θεσσαλονικης ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΣΗΜΑΙΟΥΛΕΣΣΤΟΛΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ