Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης τα παιδιά έγιναν μια ορχήστρα ,πειραματίστηκαν με διάφορα μουσικά όργανα και άκουσαν φράσεις μέσα από τον ήχο του <<Καζου>>.Γέλασαν και διασκέδασαν.
Κατά την πραγματοποίηση των δράσεων με παιδιά και γονείς φυτέψαμε τους βολβούς που μας προμήθευσε ο σύλλογος γονέων και τα νήπια ανέλαβαν τη φροντίδα του κήπου μας.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.