ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ…. Posted on 16 Μαΐου 2024 by 112ο Νηπ.Θεσσαλονικης ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ…. ΚΑΛΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΠΑΙΔΙΑ!!!
ΔΕΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ… Posted on 16 Μαΐου 2024 by 112ο Νηπ.Θεσσαλονικης ΕΓΙΝΑΝ ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ… ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΤΟΝ PANAGIOTIS POURSATOUDIS ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ.ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ FACEBOOK. ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ DESMOS ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ……