Στα πλαίσια της ενασχόλησης μας με το ευρωπαϊκό περιβαλλοντικό πρόγραμμα E twinning, φυτέψαμε δύο μικρά δεντράκια στην αυλή του σχολείου και θα τα φροντίσουμε ώστε να τα δούμε να μεγαλώνουν όπως και τα παιδιά μας ! Πατήστε εδώ για να δείτε τους μικρούς κηπουρούς
Το παπάκι πάει.
Υλοποιήθηκε το πρόγραμμα «Το παπάκι πάει» στα πλαίσια του εργαστηρίου Δεξιοτήτων στη θεματική ενότητα «Ζω καλύτερα- Ευ Ζην». Σκοπός του προγράμματος ήταν η ενίσχυση των γνώσεων και δεξιοτήτων των παιδιών σε περίπτωση που βρεθούν σε συνθήκες εξαφάνισης μη προσδιοριζόμενης αλλιώς, δηλαδή σε συνθήκες που χάνουν τον προσανατολισμό τους ή για κάποιον λόγο δεν βρίσκονται κοντά στο άτομο που νομίμως ασκεί την επιμέλεια τους. Συνοπτικά τα παιδιά εκπαιδεύονται να έχουν αυξημένη επίγνωση των κινδύνων και να είναι σε ετοιμότητα), αναπτύσσοντας την ικανότητα της αυτοπροστασίας και της αυτομέριμνας.
Εργαστήριο Δεξιοτήτων “Το καλάθι του Πικ-νικ”
Το καλάθι του πικ-νικ είναι ένα πρόγραμμα που έχει εκπονηθεί από το WWF και σαν στόχο έχει να αποκτήσουν οι μικροί μαθητές υγιεινές συνήθειες σε σχέση με το κολατσιό που καταναλώνουν στο σχολείο αλλά και να αποκτήσουν περιβαλλοντική συνείδηση επιλέγοντας τρόφιμα με μειωμένο ενεργειακό αποτύπωμα για το περιβάλλον.
Ανάμεσα στις δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν τα παιδιά δοκίμασαν φρούτα και λαχανικά, έμαθαν για την εποχικότητα των φρέσκων προϊόντων και το ταξίδι που κάνουν τα φρούτα κ λαχανικά μέχρι να φτάσουν στο πιάτο μας

Επίσης σε συνεργασία με τους γονείς τους έφτιαξαν όμορφες φατσούλες χρησιμοποιώντας φρούτα και λαχανικά αλλά ετοίμασαν υγιεινές και εύκολες μπάρες δημητριακών με τα χεράκια τους.
Δείτε τις δημιουργίες τους πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο
Εργαστήριο Δεξιοτήτων : Η συνεργασία στο Νηπιαγωγείο Παιχνίδια Συνεργασίας.
Στο νηπιαγωγείο μας δουλέψαμε το πρόγραμμα «Η συνεργασία στο νηπιαγωγείο» στα πλαίσια των δεξιοτήτων στην θεματική ενότητα «ενδιαφέρομαι και ενεργώ – κοινωνική συναίσθηση & ευθύνη»
Σκοπός του προγράμματος ήταν να προωθήσει την έννοια της συνεργασίας στο νηπιαγωγείο. Στόχοι ήταν, τα παιδιά να συνεργαστούν με δραστηριότητες ανά ζεύγη, μικρές ή μεγαλύτερες ομάδες προκειμένου να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας.



































