Γιορτή της μητέρας

Χρόνια πολλά Μανούλα!!

Γιορτή της Μητέρας στο 10ο Νηπιαγωγείο
Την Παρασκευή 8 Μαΐου το σχολείο μας γέμισε χαμόγελα, συγκίνηση και πολλή αγάπη, καθώς γιορτάσαμε όλοι μαζί τη Γιορτή της Μητέρας!
Η ημέρα ξεκίνησε με την αφήγηση του τρυφερού παραμυθιού «Θα σ’ αγαπώ όπως και αν είσαι», μέσα από το οποίο τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν για την αγάπη, την αποδοχή και τον ξεχωριστό δεσμό ανάμεσα στη μητέρα και το παιδί.
Στη συνέχεια, παιδιά και μαμάδες συνεργάστηκαν δημιουργικά και κατασκεύασαν όμορφες κάρτες γεμάτες χρώματα, ευχές και μικρές καρδιές, δημιουργώντας μοναδικές αναμνήσεις.
Οι μικροί μας μαθητές απήγγειλαν ποιήματα και τραγούδησαν με ενθουσιασμό τραγούδια αφιερωμένα στις μανούλες τους, χαρίζοντας σε όλους στιγμές συγκίνησης και χαράς.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης και με αφορμή την αφήγηση του σχετικού με την Γιορτή της Μητέρας  παραμυθιού,  έγινε και ενημέρωση για την πορεία και υλοποίηση του Σχεδίου Δράσης με θέμα”ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ” , παρουσιάζοντας στους γονείς τις δράσεις που αφορούν στο συγκεκριμένο σχέδιο.
Η γιορτή ολοκληρώθηκε με χορούς των παιδιών μαζί με τις μητέρες τους, σε μια ζεστή και γιορτινή ατμόσφαιρα που γέμισε την αυλή μας αγκαλιές, γέλια και όμορφα συναισθήματα.
Ευχαριστούμε θερμά όλες τις μητέρες που βρέθηκαν κοντά μας και μοιράστηκαν αυτή την τόσο ξεχωριστή ημέρα με τα παιδιά τους και το σχολείο μας!
Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες! 🌸20260510 224430 COLLAGE