Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο
Επίσκεψη στο νέο μας σχολικό «σπίτι» 🌸
Σήμερα, 26 Μαΐου 2026, τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας πραγματοποίησαν μια ιδιαίτερα όμορφη και συγκινητική επίσκεψη στο 12ο Δημοτικό Σχολείο, στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό. Ένα σχολείο που από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο θα αποτελέσει το νέο τους καθημερινό περιβάλλον για τα επόμενα έξι χρόνια της μαθητικής τους πορείας.
Με μεγάλη χαρά και ζεστασιά μας υποδέχτηκε η δασκάλα της Α΄ τάξης, κυρία Αμαλία Παπαδάκη, η οποία με πολλή αγάπη, υπομονή και φροντίδα ξενάγησε τα παιδιά σε όλους τους χώρους του σχολείου. Οι μικροί μας μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τις αίθουσες, την αυλή και τις γωνιές του νέου τους σχολείου, λύνοντας απορίες και νιώθοντας όλο και πιο έτοιμοι για το μεγάλο τους βήμα.
Ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση έφερε η συνάντηση των νηπίων με αγαπημένους φίλους και παλιούς συμμαθητές, που φοιτούν φέτος στην πρώτη τάξη. Τα παιδιά αντάλλαξαν όμορφα δωράκια που είχαν δημιουργήσει με τα χεράκια τους, γεμίζοντας τον χώρο με χαμόγελα, ενθουσιασμό και παιδική αγάπη.
Η σημερινή ημέρα είχε και έναν ξεχωριστό συναισθηματικό τόνο, καθώς η Νηπιαγωγός του 10ου Νηπιαγωγείου και η δασκάλα της Α΄ τάξης, κυρία Αμαλία Παπαδάκη, υπήρξαν συμμαθήτριες στα δικά τους μαθητικά χρόνια. Μια όμορφη σύμπτωση ζωής που έκανε τη συνάντηση ακόμη πιο ζεστή και συγκινητική, αποδεικνύοντας πως οι δεσμοί της εκπαίδευσης και της παιδικής ηλικίας μένουν πάντα ζωντανοί.
Ευχαριστούμε θερμά για την υπέροχη φιλοξενία, την υπομονή και την αγάπη με την οποία μας υποδεχθήκατε. Ευχόμαστε στα μικρά μας παιδιά ένα όμορφο και φωτεινό ξεκίνημα στο νέο τους σχολικό ταξίδι! 🌷


