Κοπή Βασιλόπιτας στο 10ο Νηπιαγωγείο Λάρισας
Σε εορταστικό κλίμα και με ιδιαίτερη χαρά πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 30 Ιανουαρίου, στο 10ο Νηπιαγωγείο Λάρισας, η καθιερωμένη εκδήλωση κοπής της βασιλόπιτας, με αφορμή και τον εορτασμό των Τριών Ιεραρχών, που είναι προστάτες της παιδείας και των γραμμάτων. Η ημέρα κύλησε με χαμόγελα, παιδικό ενθουσιασμό και ζεστή ατμόσφαιρα, τιμώντας ένα αγαπημένο έθιμο της Πρωτοχρονιάς.
Η βασιλόπιτα προσφέρθηκε ευγενικά από τον κ. Δημήτρη Σουλιώτη, τον οποίο ευχαριστούμε θερμά για τη γενναιόδωρη προσφορά του. Το τυχερό φλουρί έτυχε στη μικρή μας μαθήτρια Χ.Γ., η οποία έλαβε ως δώρο ένα όμορφο βιβλίο, ευγενική προσφορά της κας Ευανθίας Γιανάκη, μητέρας μαθητή του σχολείου μας.
🎶 Θερμά συγχαρητήρια στη μικρή μας τυχερή και θερμές ευχές σε όλα τα παιδιά για μια χρονιά γεμάτη δημιουργία, χαρά και πρόοδο!
