Κοπή Βασιλόπιτας στο 10ο Νηπιαγωγείο Λάρισας

Σε εορταστικό κλίμα και με ιδιαίτερη χαρά πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 30 Ιανουαρίου, στο 10ο Νηπιαγωγείο Λάρισας, η καθιερωμένη εκδήλωση κοπής της βασιλόπιτας, με αφορμή και τον εορτασμό των Τριών Ιεραρχών, που είναι προστάτες της παιδείας και των γραμμάτων. Η ημέρα κύλησε με χαμόγελα, παιδικό ενθουσιασμό και ζεστή ατμόσφαιρα, τιμώντας ένα αγαπημένο έθιμο της Πρωτοχρονιάς.

Η βασιλόπιτα προσφέρθηκε ευγενικά από τον κ. Δημήτρη Σουλιώτη, τον οποίο ευχαριστούμε θερμά για τη γενναιόδωρη προσφορά του. Το τυχερό φλουρί έτυχε στη μικρή μας μαθήτρια Χ.Γ., η οποία έλαβε ως δώρο ένα όμορφο βιβλίο, ευγενική προσφορά της κας Ευανθίας Γιανάκη, μητέρας μαθητή του σχολείου μας.

🎶 Θερμά συγχαρητήρια στη μικρή μας τυχερή και θερμές ευχές σε όλα τα παιδιά για μια χρονιά γεμάτη δημιουργία, χαρά και πρόοδο!Messenger creation F05BEC5E 0545 42C8 8A2A C28A011A5CDD

  • Messenger creation 5633335F CCF1 4BAA 895B 50F659015ED7
  • Και του χρόνου με υγεία και καλή τύχη για όλους! 🥳🎊