Προστατεύουμε το Περιβάλλον

 

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος (5 Ιουνίου) αλλά και με όλα όσα μάθαμε στο νηπιαγωγείο κατά την υλοποίηση των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων ,τα οποία είχαν θέμα :

α) Τον Κύκλο του Νερού ,β) Ζώα υπό εξαφάνιση ,γ) Διαφορετικότητα –Δικαιώματα των παιδιών και δ) Κ.ΟΚ. Κυκλοφοριακή Αγωγή, συζητήσαμε με τα παιδιά και καταλάβαμε πως όλοι ,μικροί και μεγάλοι πρέπει να προστατεύουμε το Περιβάλλον .

Πως; Μα με το να μην σπαταλούμε το νερό ,να προστατεύουμε τα ζώα που έχουν την δική τους θέση στη Αλυσίδα της Ζωής, να χρησιμοποιούμε το ποδήλατο για  πιο καθαρή ατμόσφαιρα  και πως όλα αυτά αποτελούν Δικαίωμα των ανθρώπων για μια ποιοτική ζωή.

Με πολλή χαρά λοιπόν τα παιδιά αποτύπωσαν στις ζωγραφιές τους  όλες τις σκέψεις και τις εικόνες που είδαν και κατάλαβαν όλη την χρονιά και έφτιαξαν μια Αφίσα ,με το μήνυμα τους για την Προστασία του Περιβάλλοντος!  

collage