Καλοκαιρινή γιορτή!

Την Τετάρτη 10 Ιουνίου και ώρα 18:00 μ.μ. υποδεχτήκαμε του γονείς και κηδεμόνες, αλλά και πολλούς συγγενείς και φίλους για να απολαύσουν την θεατρική παράσταση «Η θάλασσα εκπέμπει S.O.S”.

Το περιβαλλοντικό μήνυμα της παράστασης που ετοίμασαν οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι μαθήτριες έδωσε το σύνθημα για την αρχή ενός καλοκαιριού που θα έχουμε όλοι υπεύθυνες συμπεριφορές ως πολίτες προστατεύοντας όχι μόνο τη θάλασσα, αλλά και τα δάση κι όλο το περιβάλλον ώστε να απολαμβάνουμε τον υπέροχο πλανήτη μας, το μεγάλο μας σπίτι🌍

IMG 0153

Καλό και ξέγνοιαστο καλοκαίρι σε όλους!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *