Στις 25 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε σεμινάριο συμβουλευτικής γονέων από το Κέντρο Πρόκηψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Ίριδα Ν. Ιωνίας με ομιλήτρια την κα Πλεξίδα.
Σε πλαίσιο συζήτησης με εστίαση στις ανάγκες αλλά και τα όρια στη συμπεριφορά των παιδιών, απαντήθηκαν πολλά ερωτήματα γονέων και δόθηκαν προοπτικές υγιούς κι ολόπλευρης ανάπτυξης με ενδυναμωμένο το γονεϊκό ρόλο σε αυτή την πορεία.
Ευχαριστούμε πολύ την Ίριδα και συγκεκριμένα την κα Πλεξίδα για την ανταπόκρισή της στο κάλεσμά μας, αλλά και τους γονείς που συμμετείχαν!

Για να δείτε τις δράσεις και τα προγράμματα του Κέντρου μπορείτε να μπείτε εδώ