Απρίλιος
Απρίλιος στο Νηπιαγωγείο μας 🌸🐝🌍📚
Μετά τις πασχαλινές διακοπές επιστρέψαμε στο νηπιαγωγείο μας γεμάτοι χαρά, ενέργεια και όρεξη για νέες εμπειρίες!
Κατά τη διάρκεια του Απριλίου συμμετείχαμε με ενθουσιασμό στις δράσεις του προγράμματος eTwinning, συνεργαζόμενοι και επικοινωνώντας με τους εταίρους του έργου μας μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες και όμορφες εμπειρίες μάθησης.
Ιδιαίτερη χαρά και τιμή αποτέλεσε για το σχολείο μας η υποδοχή εκπαιδευτικών του προγράμματος Erasmus+, τους οποίους καλωσορίσαμε με ενθουσιασμό, παρουσιάζοντας στιγμές από την καθημερινότητά μας και μοιραζόμενοι τη φιλοξενία και τη δημιουργικότητα του σχολείου μας.
Παράλληλα, γνωρίσαμε τον θαυμαστό κόσμο της μέλισσας! Συζητήσαμε για τη ζωή της, τη σημασία της για τη φύση και τον άνθρωπο, παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικό υλικό, πραγματοποιήσαμε κατασκευές και βιωματικές δραστηριότητες και μάθαμε πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος της στο περιβάλλον.
Μέσα στον μήνα είχαμε επίσης τη χαρά να παρακολουθήσουμε παρουσιάσεις δύο βιβλίων, μέσα από τις οποίες τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τη μαγεία της λογοτεχνίας, ταξίδεψαν με τη φαντασία τους και συμμετείχαν σε δημιουργικές συζητήσεις και δραστηριότητες εμπνευσμένες από τις ιστορίες.




































