Ιανουάριος
Τον Ιανουάριο στο νηπιαγωγείο μας καλωσορίσαμε με χαρά τη νέα χρονιά, μιλήσαμε για τις ευχές και τους στόχους και και κόψαμε βασιλόπιτα.
Γνωρίσαμε τα χαρακτηριστικά του χειμώνα, τον καιρό και τα ρούχα που φοράμε αυτή την εποχή.
Ανακαλύψαμε τα ζώα του χειμώνα και πώς προσαρμόζονται στο κρύο.
Τέλος, γνωρίσαμε τους Τρεις Ιεράρχες και μιλήσαμε για την προσφορά και την αγάπη τους προς τα παιδιά και τη μάθηση.

















