Σήμερα με ιδιαίτερη χαρά επισκεφτήκαμε το Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων (Κ.Η.Φ.Η.) Αμπελοκήπων. Γνωρίσαμε την ομάδα του Κ.Η.Φ.Η., τους ηλικιωμένους κυρίους και κυρίες, περιηγηθήκαμε στον χώρο τους και τους χαρίσαμε την κατασκευή που κάναμε για αυτούς με πολλή αγάπη. Ακούσαμε ιστορίες από τα δικά τους παιδικά και νεανικά χρόνια, μάθαμε τα δικά τους αγαπημένα τραγούδια, χορέψαμε και τραγουδήσαμε και εμείς.
Είμαστε ενθουσιασμένοι με την επίσκεψη μας, καθώς μοιράσαμε και πήραμε αγάπη, χαμόγελα, χαρά!
Το ταξίδι για τη νέα μας σχολική χρονιά έχει ξεκινήσει! Γίναμε όλοι μαζί μία μεγάλη ομάδα, ανακαλύψαμε την τάξη μας, τα υλικά και τα παιχνίδια της, παίξαμε, χορέψαμε και τραγουδήσαμε, διαβάσαμε βιβλία και γνωρίσαμε καινούργιες ιστορίες! Είμαστε έτοιμοι, λοιπόν, να δημιουργήσουμε νέες και όμορφες εμπειρίες που θα μας συντροφεύουν πάντα!
Μια ακόμα σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της με πολλές δυσκολίες, εμείς βέβαια θα κρατήσουμε τα θετικά τις γλυκές αναμνήσεις, τις δημιουργικές στιγμές, την ενέργεια, τις δράσεις, τα συναισθήματα, τις συγκινήσεις!
Ειδική αναφορά θα ήθελα να κάνω στα νηπιάκια μου που γι’ αυτά τελειώνει μια σημαντική περίοδος της ζωής τους και θα ανοίξουν τα φτερά τους για να συνεχίσουν το ταξίδι τους στο Δημοτικό Σχολείο. Σας εύχομαι από καρδιάς καλή πρόοδο και να αντιμετωπίζετε τη ζωή σας, με αισιοδοξία, δημιουργικότητα, συνεργασία, χαρά, ευτυχία, παιχνίδι! Αγαπημένα μου παιδιά, σας ευχαριστώ πολύ για τα τόσο όμορφα συναισθήματα που με κάνετε να νιώθω και τις όμορφες στιγμές που μου χαρίζετε!!!
Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά για την άψογη συνεργασία την προϊσταμένη μου κ. Βάγια Νιώτη και τις ειδικότητες κ. Εβελίνα Κέφη κ. Σοφία Τσαβδαρίδου, κ. Μαρία Παπαδοπούλου, κ. Ζωή Ζαρογιάννη ♥
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ♥♥♥
κα. Μπούσια Μαρία 🙂
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ !ΚΑΛΗ ΠΡΟΟΔΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΡΩΤΑΚΙΑ ΜΑΣ ,ΚΑΛΕΣ ΒΟΥΤΙΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΖΟΥΖΟΥΝΑΚΙΑ ΜΑΣ ,ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΥΣ -ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΜΟΥ !.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΠΟΥΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ !
Την Τετάρτη 12/06 πραγματοποιήσαμε την καλοκαιρινή γιορτή μας στον προαύλιο χώρο του νηπιαγωγείου μας με τίτλο: “ΤΑ ΝΑΥΤΑΚΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ” όπου το σχολείο μας γέμισε κόσμο, χαμόγελα και μουσική!!! Συγχαρητήρια σε όλα τα αστεράκια μας και ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους βοήθησαν για τη γιορτούλα μας, τον μπουφέ και τα δωράκια από τον σύλλογο!
Τα παιδιά και οι νηπιαγωγοί του 10ου Νηπιαγωγείου Αμπελοκήπων δίνουμε σε όλον τον κόσμο ευχές για ένα χαρούμενο, ξεκούραστο και ευχάριστο καλοκαίρι! ♥
Η μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο σηματοδοτεί ένα νέο και σημαντικό στάδιο εξέλιξης τόσο του ίδιου του παιδιού όσο και της οικογένειάς του και γι’ αυτό θεωρείται μια από τις κρισιμότερες περιόδους της παιδικής ηλικίας. Την περίοδο αυτή γίνονται έντονες αλλαγές τόσο στην προσωπικότητα του παιδιού όσο και στο οικογενειακό και κοινωνικό του περιβάλλον, εκθέτοντάς το σε μια μεγάλη ποικιλία απαιτήσεων: γνωστικών, συναισθηματικών και κοινωνικών. Είναι αναγκαίο λοιπόν η διαδικασία της μετάβασης να συμβαίνει έγκαιρα και να δίνει επαρκή χρόνο για να συζητούνται οι ανάγκες των παιδιών.
Το Νηπιαγωγείο μας, επισκέφτηκε την πρώτη τάξη του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αμπελοκήπων όπου τα παιδιά έκαναν δραστηριότητες με τον δάσκαλο της τάξης και μας ξενάγησε στους χώρους του Δημοτικού.
Εκδήλωση βράβευσης των σχολείων για τη δράση «Πάμε Ανακύκλωση» του Δήμου Αμπελοκήπων – Μενεμένης
Την Δευτέρα 27 Μαΐου πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση βράβευσης των σχολείων του Δήμου Αμπελοκήπων – Μενεμένης, στο Καραπάντσειο Πολιτιστικό Κέντρο, Θεατρική Σκηνή “Σοφία Βέμπο”, για τη συμμετοχή τους στη σχολική δράση «Πάμε Ανακύκλωση», στο πλαίσιο του προγράμματος Followgreen.
Συνολικά συλλέχθηκαν πάνω από 40.000 κιλά ανακυκλώσιμων υλικών.
Στη σχολική δράση συμμετείχαν 29 σχολεία, όπου 2.900 μαθητές με τη βοήθεια γονέων και εκπαιδευτικών ανακύκλωσαν, σε 4 ρεύματα υλικών (χαρτί, πλαστικό, αλουμίνιο και μπαταρίες)
Το νηπιαγωγείο μας πήρε την 4η θέση !!!
Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς για την συμμετοχή τους.
Θεματική ενότητα: «Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ. Με ασφάλεια κυκλοφορώ»
Κύριος σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος για την Οδική Κυκλοφορία και Ασφάλεια είναι να γνωρίσουν τα παιδιά τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας, τον τρόπο με τον οποίο κινούνται τα οχήματα και οι πεζοί, να κατανοήσουν τους κανόνες της οδικής συμπεριφοράς και να αναπτύξουν δεξιότητες ασφαλούς μετακίνησης, αντίληψης και αντιμετώπισης των κινδύνων του δρόμου.
Η Κυκλοφοριακή Αγωγή αποτελεί μία από τις κύριες στρατηγικές της οδικής ασφάλειας και ανήκει στα τέσσερα Ε: Education (Εκπαίδευση), Enforcement (Επιβολή), Engineering (Μηχανική), Emergency Systems (Συστήματα Έκτακτης Ανάγκης). Τα παιδιά κυκλοφορούν στον δρόμο ως πεζοί, ως επιβάτες αλλά και ως οδηγοί. Για αυτό πρέπει να τα βοηθήσουμε να αξιοποιήσουν όσο καλύτερα γίνεται κάθε ευκαιρία που τους δίνεται και να εξοικειωθούν με τους Κανόνες Οδικής Ασφάλειας. Mέσα από την ενασχόληση με το συγκεκριμένο θέμα, οι μαθητές/ριες μπορούν να ευαισθητοποιηθούν περισσότερο σε θέματα που αφορούν την οδική ασφάλεια και να γίνουν ενεργοί πολίτες με θετικές στάσεις και συμπεριφορές προς τον κόσμο των ενηλίκων.
1ο Εργαστήριο
Μέσα από την συζήτηση στην παρεούλα, η νηπιαγωγός ανίχνευσε τις γνώσεις και τις εμπειρίες των παιδιών για το θέμα της οδικής κυκλοφορίας και ασφάλειας ενώ όλοι μαζί δημιούργησαν έναν πίνακα καταγραφής του μεταφορικού μέσου που χρησιμοποιούν για να προσέλθουν στο νηπιαγωγείο.
2ο Εργαστήριο
Τα παιδιά, αφού παρακολούθησαν το παραμύθι “Καλώς τον κύριο Κ.Ο.Κ.”, ενημερώθηκαν σχετικά με τον συσχετισμό των σχημάτων και των χρωμάτων των σημάτων οδικής κυκλοφορίας με το τι αντιπροσωπεύει το κάθε ένα.
Τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας παρακολούθησαν το παραμύθι “Ο φίλος μου ο Ποδηλατάκιας” και αναφερθήκαμε στον εξοπλισμό αλλά και τη συμπεριφορά που πρέπει να έχει ένας ποδηλάτης.
4ο Εργαστήριο
Παρακολουθήσαμε βίντεο σχετικά με ατυχήματα και εικόνες με “λανθασμένες” συμπεριφορές που έχουν οι επιβαίνοντες σε αυτοκίνητα. Έπειτα ταξινομήσαμε σε στήλες τις σωστές και τις λανθασμένες συμπεριφορές.
5ο Εργαστήριο
Τα παιδιά συμμετείχαν και σε κινητικά παιχνίδια στον προαύλιο χώρο του νηπιαγωγείου όπου είχαν την ευκαιρία να αναλάβουν διάφορους ρόλους (τροχονόμος, πεζός, αυτοκινήτου κλπ) και κινήθηκαν με βάση τα όσα έμαθαν. Ο ενθουσιασμός τους ήταν απερίγραπτος!
6ο Εργαστήριο
Τα παιδιά δημιούργησαν κάποια από τα σήματα οδικής κυκλοφορίας που έμαθαν και επέλεξαν να τα κρέμασαν στην αυλή του σχολείου μας.
7ο Εργαστήριο
Δημιουργία μακέτας με θέμα τον Κ.Ο.Κ όπου τα παιδιά προγραμμάτισαν το ρομπότ μέλισσα για να ακολουθήσει τις διαδρομές.
Ο κ. ”Τι και Πώς” δημιουργία της νηπιαγωγού Μπούσια Μαρίας από την πρακτική της άσκηση στην σχολή!
Μίξεις χρωμάτων:
Συνεχίζουμε… ♥
Μαθαίνουμε τα γεωμετρικά σχήματα!
Τις τελευταίες μέρες του σχολείου, μιλούσαμε για τα γεωμετρικά σχήματα. Είχαμε δει τα βασικά γεωμετρικά σχήματα που υπάρχουν, τα οποία, θα σας τα ξαναδείξω παρακάτω για να τα θυμηθείτε.
Ακούσαμε ένα παραμύθι για ένα ψαράκι που το λέγανε “Τριγωνοψαρούλη”… ξέρετε γιατί τον έλεγαν έτσι;;; Γιατί λέτε εσείς;;; Μα γιατί άλλο… Γιατί ήταν το σχήμα του τρίγωνο…
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή