Εδώ πολυτεχνείο!!!
Οι φθινοπωρινές φατσούλες μας!
Τα περιστέρια της ειρήνης!!!
Ο Τομ το σαλιγκάρι!!!
Μαθαίνω τα σχήματα μέσα από γνωστούς ζωγράφους
Τα δέντρα του Φθινοπώρου!!!
4 Οκτωβρίου Παγκόσμια ημέρα ζώων
Διακήρυξη των Δικαιωμάτων των Ζώων
Άρθρο 2
Ο άνθρωπος οφείλει να σέβεται τη ζωή κάθε ζώου. Ο άνθρωπος ανήκει στο ζωικό βασίλειο και δεν μπορεί να εξοντώνει ή να εκμεταλλεύεται τα άλλα είδη του ζωικού βασιλείου. Αντίθετα, οφείλει να χρησιμοποιεί τις γνώσεις για το καλό των ζώων. Κάθε ζώο δικαιούται φροντίδας, προσοχής και προστασίας από τον άνθρωπο.
Φθινόπωρο- Οι δημιουργίες μας!!!
Φθινόπωρο!!!
Μιας και έφτασε το φθινόπωρο ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για τις αλλαγές που συμβαίνουν στη φύση και να κάνουμε κάποιες δραστηριότητες και κατασκευές χρησιμοποιώντας υλικά από το φυσικό περιβάλλον.
1η δραστηριότητα: προφορικός λόγος και φυσικές επιστήμες
2η δραστηριότητα:μαθηματικά
3η δραστηριότητα: δημιουργική έκφραση
Παίζουμε με το όνομά μας- Οι δημιουργίες μας!
Παίζουμε με το όνομά μας!!!
Στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς ασχολούμαστε με δραστηριότητες που στοχεύουν στην εκμάθηση του
ονόματός μας.
Το μικρό όνομα αποτελεί ένα από τα πρώτα κείμενα με τα οποία ασχολείται και επιχειρεί να μάθει το παιδί
(Ferreiro & Teberosky, 1982).
Η ενασχόληση του παιδιού με το όνομά του συμβάλλει στην ανάπτυξη του γραμματισμού και στην
κατάκτηση του γραπτού λόγου. (Στελλάκης, 2002).
Ας βοηθήσουμε τα παιδιά μας να έρθουν σε επαφή με τον γραπτό λόγο μέσω διασκεδαστικών
δραστηριοτήτων!
1η Δραστηριότητα
Είστε έτοιμοι να κάνουμε όλοι μαζί κάτι δημιουργικό; Μπορείτε να γράψετε το όνομα σας με τα πιο περίεργα αντικείμενα που έχετε στο σπίτι σας…; Χρησιμοποιήστε ότι θέλετε… όπως ο φίλος μας ο Κωνσταντίνος!!!
2η Δραστηριότητα
1. Γράφουμε σε δύο χαρτιά το όνομα του παιδιού (π.χ Νίκος)
2.Κόβουμε με ψαλίδι το ένα χαρτί (π.χ μπλε) με σκοπό να διαχωρίσουμε τα γράμματα ένα-ένα. Τα ανακατεύουμε.
3.Χρησιμοποιώντας ως ΄΄οδηγό΄΄ το άλλο χαρτί (π.χ άσπρο) καθοδηγούμε το παιδί στην σύνθεση του ονόματός του.
4. Επαινούμε το παιδί για την προσπάθειά του!
3η Δραστηριότητα
2. Διακοσμούμε το γράμμα με ό,τι υπάρχει στο σπίτι και αρέσει στο παιδί (μαρκαδόροι, ξυλομπογιές, κηρομπογιές, πολύχρωμα χαρτάκια, ζυμαρικά, όσπρια, κουμπιά, κ.α).
Οι Νηπιαγωγοί σας
Καλή Επιτυχία!
Το όνομα μου!
Πως φοράω τη μάσκα μου στο νηπιαγωγείο!
Καλή σχολική χρονιά!
Η καινούρια σχολική χρονιά που διανύουμε είναι εξαιρετικά δύσκολη και πρωτόγνωρη για όλους. Καλούμαστε εξαιτίας της πανδημίας να ανταπεξέλθουμε συνεχώς σε νέα και μεταβαλλόμενα δεδομένα. Να βάλουμε όριο στον αυθορμητισμό των παιδιών, να κρατήσουμε αποστάσεις όσο αυτό είναι δυνατό, να αποκλείσουμε τις αγκαλιές, να <δούμε> κάτω από τις μάσκες και να αναγνωρίσουμε το χαμόγελο και τα συναισθήματα των παιδιών μας.
Παρόλα αυτά όμως θα τηρήσουμε τα μέτρα πρόληψης της διασποράς του ιού για να διασφαλίσουμε ένα ασφαλές περιβάλλον στα παιδιά μας!
Παρακάτω θα βρείτε τις οδηγίες του ΕΟΔΥ για να προστατευθούμε από τον ιό
Καλή δύναμη και υγεία σε όλους!
Οι νηπιαγωγοί!